MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Lukk0
Mijn recensie van Scenes From A Memory is hier te lezen. Hij is iets korter dan normaal, maar ik wilde een keer iets anders proberen dan het album nummer voor nummer langs te gaan.

Sir, zou je een recensie willen schrijven bij Are You Experienced? van The Jimi Hendrix Experience? Dan is de volgende weer voor mij.

Sir Spamalot (crew)
Lukk0, Ok voor The Jimi Hendrix Experience.

Sir Spamalot schreef:
AC/DC - Let There Be Rock?

Ik probeer dit album voor het weekend te reviewen (en anders blijft AC/DC nog even in de ijskast staan, want het is bijna Carnaval ).

Spammerd, leg hier eens uit waarom ik toch eens naar Rush moet gaan luisteren.

Mijn John Phillipsreview is inmiddels klaar, dus ik wil wel weer een nieuwe.

Lukk0
De volgende voor wie een album moest worden aangewezen was ik, want Sir Spamalot had er al een van mij gekregen. Dit is een beetje onduidelijk, omdat dat op de vorige pagina staat, maar daarom licht ik het hier even toe.

Lukk0 schreef:
De volgende voor wie een album moest worden aangewezen was ik.

Anne Clark - Changing Places (1983) Wel op de teksten letten, hoor ...

Dazzler, schrijf jij dan maar iets meer dan een paar regels bij het debuut van Killing Joke

Lukas schreef:
Dazzler, schrijf jij dan maar iets meer dan een paar regels bij het debuut van Killing Joke

Dat wordt een loftrompet van hier tot ginder ... be prepared.

van hier tot gunter?

Lukas schreef:
van hier tot gunter?

Sir Spamalot (crew)
Mijn review van Jimi Hendrix - Are You Experienced? is klaar. Wie mag ik bedienen?

Lukk0
Sir Spamalot schreef:
Mijn review van Jimi Hendrix - Are You Experienced? is klaar. Wie mag ik bedienen?

Volgens mij Lukas.

dazzler schreef:
(quote)

Anne Clark - Changing Places (1983) Wel op de teksten letten, hoor ...

Leuk, weer een keer iets nieuws. Hij komt er over een poosje aan.

Sir Spamalot (crew)
Lukas, ik bied je Pink Floyd - The Dark Side of the Moon aan, maar pas op voor De Pink Floyd politie .

Rhythm & Poetry schreef:
Van Korenbloem zou ik graag een review zien bij: Bob Dylan - Highway 61 Revisited.

Het heeft even geduurd:
maar hij is eindelijk klaar

volgens mij mag ik Sir Spamalot een plaat aanwijzen. In ieder geval ik zou wel een mooie lange review willen zien bij Johnny Cash - At Folsom Prison (1968)

Sir Spamalot (crew)
korenbloem schreef:
(quote)

Het heeft even geduurd:

volgens mij mag ik Sir Spamalot een plaat aanwijzen. In ieder geval ik zou wel een mooie lange review willen zien bij Johnny Cash - At Folsom Prison (1968)

Hier ga ik mijn tijd voor nemen. Reden 1: dit is één van de beste livealbums aller tijden. Reden 2: één van mijn verbazende ontdekkingen op deze site. Waar ligt mijn schrijverspen? Korenbloem, bedankt voor deze prachtige voorzet, ik ga oefenen voor de omhaal in de hoek van het doel.

Voor de liefhebbers van prozac is hier mijn reviewtje te lezen dat ik gemaakt heb speciaal voor:

AC/DC - Let There Be Rock (1977)

korenbloem schreef:
(quote)

Het heeft even geduurd:

Dank , ik weet nu zeker dat ik het album ga beluisteren

Korenbloem zou jij Tim Buckley - Lorca ook van een review willen voorzien?

Rhythm & Poetry schreef:
Korenbloem zou jij Tim Buckley - Lorca ook van een review willen voorzien?

je weet mij wel een uitdaging te geven., hier zal ik goed mijn best op doen.

Waarom ik dit topic nooit ben tegengekomen, geen idee. Maar wel erg leuk! Ik doe mee (als er zoiets als 'meedoen' bestaat )

Oké, dan mag jij mij een album aanwijzen, de volgende user wijst jou dan een album aan.

In dat geval mag je Alice in Chains - Jar of Flies wel een reviewen voor mij.

Die heb ik een tijdje terug al gedaan, je mag me een andere aanwijzen (want om nou twee reviews bij hetzelfde album te zetten )

Oh sorry! Niet gezien;)

Maar in dat geval: Beck - Modern Guilt, goed?

Ja dat is goed.

Kweetnie hoe het precies werkt. Maar als ik het goed begrijp dan mag ik wouter8 een album aanwijzen en de volgende user geeft mij dan weer een 'opdracht'.

Nou wouter8, zou jij dan voor mij Nebraska van Bruce Springsteen van een recensie willen voorzien.

Voor Madjack71 ... 't ligt in zijn straatje, denk ik ...

Stan Ridgway - The Big Heat (1985)

Mijn review heb ik inmiddels geplaats. Dazzler, zou jij voor mij de laatste van The Cure willen reviewen?

Gast
geplaatst: vandaag om 21:46 uur

geplaatst: vandaag om 21:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.