MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Sir Spamalot (crew)
Voor Dazzler heb ik volgende album in petto:
ZZ Top - Afterburner

Het mieterse 3 Years, 5 Months & 2 Days in the Life Of.. heeft er een review bij, lees het hier.

Voor Sir had ik dEUS - Vantage Point in gedachten.

Sir Spamalot (crew)
Deus ken ik, want ik ben Belg en dat album ken ik ook, dus ik aanvaard met genoegen deze opdracht. Leuke topic trouwens, want "it broadens my mind". Het komt deze week zeker in orde.

Ik wacht vol spanning af welke user mij een album aan gaat wijzen.

Dj2Jelle
Mag ik dat doen?

Rhythm & Poetry schreef:
Het mieterse 3 Years, 5 Months & 2 Days in the Life Of.. heeft er een review bij, lees het hier.

Voor Sir had ik dEUS - Vantage Point in gedachten.

Leuke review Zeker mieters! Ik heb ook wel zin in eentje.

Dj2Jelle schreef:
Mag ik dat doen?

Jij mag bijna alles, dus dat mag ook.

Dj2Jelle
Ok, ik had hem al een keer getipt, maar volgens mij ben je dat vergeten, Pink Floyd's "Wish You Were Here" mag jij gaan luisteren

Mag ik Dj2Jelle dan 1 aanwijzen?

Ik had al zo'n vermoeden, nee vergeten was ik het nog niet.

musicfriek schreef:

Ook dat mag en dan wijst de volgende user jou iets aan.

Dj2Jelle
musicfriek schreef:

Ga je gang, ik ben niet zo'n fan van grote verhalen schrijven, maar ik ga het proberen

Vrij weinig stemmen heeft Dj2Jelle nog. Verklaar de 4 sterren voor Coldplay - Viva La Vida or Death to His Friends maar

Dj2Jelle
Doe ik vanavond

als het goed is

Okee. Enne, ik ben ook niet zo'n recensist, vind dat verrekte lastig soms, maar bij hoogewaardeerde albums moet dat toch wel lukken. Beetje googelen en je vindt een hoop info vaak

Nu heb ik nog niks..

Sir Spamalot (crew)
Mijn review van Deus - Vantage Point is klaar, dus mag ik musicfriek aanbieden - tromgeroffel...: Oasis - (What's The Story) Morning Glory? Zet daar maar eens je tanden in .

Oeh, die zal ik weer eens uit de kast trekken. Lang niet meer gehoord. Kan ff duren hoor!

Beitel
Oh, dit vind ik wel een idee. Als iemand een album in mijn lijst wil aanwijzen, want ik volg het op deze pagina niet helemaal goed meer. Zal ik meteen die persoon belonen door bij hem een album aan te wijzen.

Beitel; jij mag eerst Sir Spamalot een album aanwijzen en dan wijst de volgende user jou iets aan.

Ehm, ik heb er al 1

Oeps, ik bedoel Sir.

Beitel
Ok, Sir Spamalot, schrijf maar eens een prachtige recensie van Houses of the Holy van Led Zeppelin. Ik had ook IV kunnen kiezen, maar Houses ligt wat minder voor de hand.

De plaat die Reptile mij zowel ter beluistering als ter recensering voorlegde, heeft het tot een 3.5* geschopt. Meestal lopen pogingen om platen die ik nog niet lang ken en 3.5* krijgen te recenseren uit op een tamelijk nietszeggend bericht

Beitel, duid de tweede van de Tindersticks eens voor ons

Sir Spamalot (crew)
Beitel schreef:
Ok, Sir Spamalot, schrijf maar eens een prachtige recensie van Houses of the Holy van Led Zeppelin. Ik had ook IV kunnen kiezen, maar Houses ligt wat minder voor de hand.

"Uitdaging" aanvaard voor uitvoering: jullie weten ze wel uit te kiezen, namelijk albums die ik ken maar al een tijdje buiten het gezichtsveld liggen, maar zo heb ik het graag. Bedankt aan de collega's voor de leuke "opdrachten" en dit is echt een topic waar ik van geniet...

@Lukas: Thanx. Je vergelijking met Low had ik nooit kunnen bedenken!

Sir Spamalot schreef:
mag ik musicfriek aanbieden - tromgeroffel...: Oasis - (What's The Story) Morning Glory? Zet daar maar eens je tanden in .

Ik heb mijn best gedaan voor Oasis , het is geen denderende recensie, maar het volstaat voor mij

Nou, wie doet mij een nieuwe

Ik ben echt al tijden benieuwd van je bevindingen voor dit album. 5 sterren van jou, vertel maar eens waarom

Ik lust ook wel weer een nieuwe

musicfriek schreef:
Ik lust ook wel weer een nieuwe

Dat moet ook, want anders mag je opdracht uitdelen. En John Phillips... daar moet ik inderdaad snel iets bij gaan zetten!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:49 uur

geplaatst: vandaag om 02:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.