Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 8 februari 2009, 07:58 uur
Voor Dazzler heb ik volgende album in petto:
ZZ Top - Afterburner
ZZ Top - Afterburner
0
geplaatst: 8 februari 2009, 18:18 uur
Het mieterse 3 Years, 5 Months & 2 Days in the Life Of.. heeft er een review bij, lees het hier.
Voor Sir had ik dEUS - Vantage Point in gedachten.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 8 februari 2009, 21:40 uur
Deus ken ik, want ik ben Belg en dat album ken ik ook, dus ik aanvaard met genoegen deze opdracht. Leuke topic trouwens, want "it broadens my mind". Het komt deze week zeker in orde.
0
geplaatst: 9 februari 2009, 17:43 uur
Ik wacht vol spanning af welke user mij een album aan gaat wijzen.
0
geplaatst: 9 februari 2009, 17:58 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Het mieterse 3 Years, 5 Months & 2 Days in the Life Of.. heeft er een review bij, lees het hier.
Leuke review
Zeker mieters! Ik heb ook wel zin in eentje.
0
geplaatst: 9 februari 2009, 17:59 uur
0
Dj2Jelle
geplaatst: 9 februari 2009, 18:00 uur
Ok, ik had hem al een keer getipt, maar volgens mij ben je dat vergeten, Pink Floyd's "Wish You Were Here" mag jij gaan luisteren 

0
geplaatst: 9 februari 2009, 18:01 uur
musicfriek schreef:
Mag ik Dj2Jelle dan 1 aanwijzen?
Ook dat mag en dan wijst de volgende user jou iets aan.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 9 februari 2009, 18:04 uur
musicfriek schreef:
Ga je gang, ik ben niet zo'n fan van grote verhalen schrijven, maar ik ga het proberen

0
geplaatst: 9 februari 2009, 18:04 uur
Vrij weinig stemmen heeft Dj2Jelle nog. Verklaar de 4 sterren voor Coldplay - Viva La Vida or Death to His Friends maar 

0
geplaatst: 9 februari 2009, 18:07 uur
Okee. Enne, ik ben ook niet zo'n recensist, vind dat verrekte lastig soms, maar bij hoogewaardeerde albums moet dat toch wel lukken. Beetje googelen en je vindt een hoop info vaak 
Nu heb ik nog niks..

Nu heb ik nog niks..

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 9 februari 2009, 19:00 uur
Mijn review van Deus - Vantage Point is klaar, dus mag ik musicfriek aanbieden - tromgeroffel...: Oasis - (What's The Story) Morning Glory? Zet daar maar eens je tanden in
.
.
0
geplaatst: 9 februari 2009, 19:12 uur
Oeh, die zal ik weer eens uit de kast trekken. Lang niet meer gehoord. Kan ff duren hoor!
0
Beitel
geplaatst: 9 februari 2009, 19:33 uur
Oh, dit vind ik wel een idee. Als iemand een album in mijn lijst wil aanwijzen, want ik volg het op deze pagina niet helemaal goed meer. Zal ik meteen die persoon belonen door bij hem een album aan te wijzen.
0
geplaatst: 9 februari 2009, 19:58 uur
Beitel; jij mag eerst Sir Spamalot een album aanwijzen en dan wijst de volgende user jou iets aan.
0
Beitel
geplaatst: 9 februari 2009, 20:24 uur
Ok, Sir Spamalot, schrijf maar eens een prachtige recensie van Houses of the Holy van Led Zeppelin. Ik had ook IV kunnen kiezen, maar Houses ligt wat minder voor de hand. 

0
geplaatst: 9 februari 2009, 21:39 uur
De plaat die Reptile mij zowel ter beluistering als ter recensering voorlegde, heeft het tot een 3.5* geschopt. Meestal lopen pogingen om platen die ik nog niet lang ken en 3.5* krijgen te recenseren uit op een tamelijk nietszeggend bericht 
Beitel, duid de tweede van de Tindersticks eens voor ons

Beitel, duid de tweede van de Tindersticks eens voor ons

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 9 februari 2009, 22:14 uur
Beitel schreef:
Ok, Sir Spamalot, schrijf maar eens een prachtige recensie van Houses of the Holy van Led Zeppelin. Ik had ook IV kunnen kiezen, maar Houses ligt wat minder voor de hand.

"Uitdaging" aanvaard voor uitvoering: jullie weten ze wel uit te kiezen, namelijk albums die ik ken maar al een tijdje buiten het gezichtsveld liggen, maar zo heb ik het graag. Bedankt aan de collega's voor de leuke "opdrachten" en dit is echt een topic waar ik van geniet...
0
geplaatst: 9 februari 2009, 22:14 uur
@Lukas: Thanx.
Je vergelijking met Low had ik nooit kunnen bedenken!
Je vergelijking met Low had ik nooit kunnen bedenken!
0
geplaatst: 10 februari 2009, 22:38 uur
Sir Spamalot schreef:
mag ik musicfriek aanbieden - tromgeroffel...: Oasis - (What's The Story) Morning Glory? Zet daar maar eens je tanden in
.
mag ik musicfriek aanbieden - tromgeroffel...: Oasis - (What's The Story) Morning Glory? Zet daar maar eens je tanden in
.Ik heb mijn best gedaan voor Oasis , het is geen denderende recensie, maar het volstaat voor mij

0
geplaatst: 10 februari 2009, 22:53 uur
Ik ben echt al tijden benieuwd van je bevindingen voor dit album. 5 sterren van jou, vertel maar eens waarom 
Ik lust ook wel weer een nieuwe

Ik lust ook wel weer een nieuwe

0
geplaatst: 10 februari 2009, 23:02 uur
Dat moet ook, want anders mag je opdracht uitdelen. En John Phillips... daar moet ik inderdaad snel iets bij gaan zetten!
* denotes required fields.