Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 april 2009, 09:19 uur
Mijn recensie van Metaphorical Music is af, ik vond het een erg leuk album. Bedankt voor de tip DJ!
0
tuktak
geplaatst: 11 april 2009, 11:58 uur
ik heb wel een leuke voor je:
Otis Redding - Otis Blue (1966)
Otis Redding - Otis Blue (1966)
0
tuktak
geplaatst: 13 april 2009, 14:32 uur
een tikkeltje aan de lange kant door de verrassende tip:
Utada Hikaru - Ultra Blue (2006)
Utada Hikaru - Ultra Blue (2006)
0
geplaatst: 13 april 2009, 14:50 uur
Al met al een voor mij verrassend album binnen het genre, dat ik overigens niet goed ken (misschien hoor ik vooral de slechte dingen).
Laat ik het zo stellen, het merendeel van de J-pop is tenenkrommend waardeloos maar er zitten hier en daar mooie dingen tussen, luister eens een keer naar Can't Buy My Love van Yui of een van de oudere albums van Hideaki Tokunaga als je nog eens goede J-pop wilt horen.
0
geplaatst: 15 april 2009, 17:11 uur
Wat is de bedoeling van dit topic?
Ik zou namelijk wel mee willen doen.
Ik zou namelijk wel mee willen doen.
0
geplaatst: 15 april 2009, 17:29 uur
Mijn review komt er echt nog wel aan, probeer het rond dit weekend te maken.
0
geplaatst: 15 april 2009, 17:30 uur
Je zegt wijst iemand (mij bijvoorbeeld) een album een om te reviewen, dan geeft een volgen iemand jou een album en ga zo maar door.
0
geplaatst: 15 april 2009, 17:34 uur
Oh oke
, maar moet ik dan bijv. een album aanwijzen dat je kent of dat je niet kent?
En als je dat dan niet kent, dat ik je dan een downloadlink moet sturen ofzo?
, maar moet ik dan bijv. een album aanwijzen dat je kent of dat je niet kent?En als je dat dan niet kent, dat ik je dan een downloadlink moet sturen ofzo?
0
geplaatst: 15 april 2009, 17:44 uur
Het is eigenlijk de bedoeling dat ik het wel ken, maar ik krijg ook graag iets dat ik niet ken. Een linkje zou dan wel handig zijn ja.
0
geplaatst: 15 april 2009, 17:51 uur
Nou MDV ga jij dit album dan maar eens reviewen
.
Het schijnt dat Metal liefhebbers dat album erg goed vinden
.
.Het schijnt dat Metal liefhebbers dat album erg goed vinden
.
0
geplaatst: 15 april 2009, 18:10 uur
Hiphop die metal liefhebbers goed vinden, ik ben benieuwd! Is het van die ruige hiphop als DMX of zo?
0
geplaatst: 15 april 2009, 18:13 uur
Nee het is geen grunt hip hop
.
Het is 'echte' hiphop uit de jaren 90 met rauwe beats en Big L is een enorm goede MC met een fijne stem en een zalige flow
.
.Het is 'echte' hiphop uit de jaren 90 met rauwe beats en Big L is een enorm goede MC met een fijne stem en een zalige flow
.
0
geplaatst: 15 april 2009, 18:22 uur
Het verbaast mij ook een beetje, zo'n beetje alle metal liefhebbers hebben een bloedhekel aan hiphop en andersom.
0
geplaatst: 15 april 2009, 18:26 uur
Ja en dan is het ook nog eens een typisch hiphopalbum, daar is niks mis mee maar je moet denk ik toch wel hiphop liefhebber zijn om het te kunnen waarderen. Big L is een harde rapper die geen blad voor de mond neemt en met flink wat punchlines strooit. Producutioneel is het wat ouderwets, ik weet ook niet of de metalfans dat kunnen waarderen. Maar ach we zullen wel zien.
Ik vind het iig een erg tof album
.
Ik vind het iig een erg tof album
.
0
geplaatst: 15 april 2009, 18:56 uur
Ik ben toevallig wel een voorbeeld van een metal liefhebber die dat album erg goed vindt. Een van de beste hiphop albums zelfs. Maar verder zie ik geen connectie. 
Anyways, ik heb dit topic al een hele tijd niet meer bezocht. Er was me gevraagd een review van Amorphis - Eclipse te schrijven en daar is het nog steeds niet van gekomen... My bad, ik beloof dat er deze week een stukje van mij bij komt te staan.

Anyways, ik heb dit topic al een hele tijd niet meer bezocht. Er was me gevraagd een review van Amorphis - Eclipse te schrijven en daar is het nog steeds niet van gekomen... My bad, ik beloof dat er deze week een stukje van mij bij komt te staan.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 15 april 2009, 20:42 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Vinden metal liefhebbers dat goed? Nog nooit gehoord...
Vinden metal liefhebbers dat goed? Nog nooit gehoord...
Ik denk dat Pooiertje sarcasme gebruikte, denk ik.
0
geplaatst: 18 april 2009, 09:22 uur
Ik wil ook wel meedoen.
Of mag er maar 1 persoon tegelijk aangewezen worden?
Of mag er maar 1 persoon tegelijk aangewezen worden?
0
geplaatst: 18 april 2009, 09:40 uur
Nee hoor, er mogen er heel veel tegelijk aan iets bezig zijn. Aan mij heb je helaas niet zo veel want ik ben zelf nog aan een album bezig en iemand ander aan een album dat ik hem aangewezen heb.
0
geplaatst: 18 april 2009, 09:48 uur
Kan dan iemand mij wat aanwijzen?
Het mag echt van alles zijn.
Het mag echt van alles zijn.
0
geplaatst: 18 april 2009, 09:52 uur
Weet je wat, ik doe het lekker toch 
The Sophomore van Pee Wee Gaskins.
Powerpop uit Indonesië, veel plezier ermee!

The Sophomore van Pee Wee Gaskins.
Powerpop uit Indonesië, veel plezier ermee!
0
Lukk0
geplaatst: 18 april 2009, 10:15 uur
MDV schreef:
Nee hoor, er mogen er heel veel tegelijk aan iets bezig zijn. Aan mij heb je helaas niet zo veel want ik ben zelf nog aan een album bezig en iemand ander aan een album dat ik hem aangewezen heb.
Klopt, en het gaat nogal moeizaam. Ik heb het album de afgelopen week in stukjes één keer helemaal gehoord, maar het gaat nog wel even duren tot mijn recensie er is, want die schrijf ik meestal pas na minimaal vijf maal luisteren.
0
geplaatst: 18 april 2009, 10:21 uur
MDV schreef:
Het verbaast mij ook een beetje, zo'n beetje alle metal liefhebbers hebben een bloedhekel aan hiphop en andersom.
Nee man, ik ben ook een Metalliefhebber en toch kan ik Hip Hop zeer goed waarderen. Vroeger was ik een verstokt Hip Hop fan, en Ik ken nog massas Hip Hop albums uit die periode. Af en toe zoek ik nog eens een album op uit het genre die ik nog niet ken. Het is dus niet zo dat iedere Metal fan, Hip Hop haat.
0
geplaatst: 18 april 2009, 10:26 uur
Hier op Musicmeter gelukkig wel ja
Maar als je op de meeste andere plekken op het internet metalfans over hiphop hoor praten is het 9 van de 10 keer 'Can't spell crap without rap' of gestoord racistisch geneuzel. Maar misschien kijk ik gewoon op de verkeerde plekken.
Maar als je op de meeste andere plekken op het internet metalfans over hiphop hoor praten is het 9 van de 10 keer 'Can't spell crap without rap' of gestoord racistisch geneuzel. Maar misschien kijk ik gewoon op de verkeerde plekken.
0
geplaatst: 18 april 2009, 16:10 uur
Ik heb mijn meest erbarmelijke review zojuist geschreven, hier is het te lezen: New Fast Automatic Daffodils - Pigeonhole (1990)
Tsja, het was helaas toch niet 'mijn muziek'.
Tsja, het was helaas toch niet 'mijn muziek'.
* denotes required fields.