Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 11:41 uur
@ Jazper: ik heb er wat aan gedaan!
Hoewel ik, toen ik naar de album-pagina keek, er achter kwam dat ik toch een afwijkende mening heb, blijkt
Wie heeft nog een nieuwe?
Hoewel ik, toen ik naar de album-pagina keek, er achter kwam dat ik toch een afwijkende mening heb, blijkt

0
geplaatst: 5 augustus 2009, 20:46 uur
wouter8 schreef:

Leuk, misschien ga ik m ook eens luisteren

Zullen we misschien weer eens terug gaan naar het principe dat je een opdracht tot review krijgt als je er iemand anders een hebt gegeven?
Ik wil er ook wel weer een

0
geplaatst: 6 augustus 2009, 09:12 uur
Oh, is prima!
Dan mag jij van mij eens laten weten waarom Ys van Joanna Newsom zo goed is
Dan mag jij van mij eens laten weten waarom Ys van Joanna Newsom zo goed is

0
Aloanator
geplaatst: 31 augustus 2009, 16:17 uur
Ik weet niet of je hier zomaar kan in stappen, maar toch.
Ik heb een album in de aanbieding wat in mijn ogen het meest ondergewaardeerde album allertijden is: Dropbox - Dropbox. Even in het kort. Geweldige post-grunge plaat à la Alice in Chains, maar een beetje harder, het rockt wat meer.
Het is alleen zó ondergewaardeerd dat het bijna onmogelijk te downloaden is, maar hier is het te beluisteren. (klik rechts op "Album - Wishbone" en dan krijg je het hele album te zien.)
Als iemand deze wilt doen doe ik ook een album voor die persoon. Waar ik van houd: grunge, rock, metal en vooral alles daar tussenin.
Ik heb een album in de aanbieding wat in mijn ogen het meest ondergewaardeerde album allertijden is: Dropbox - Dropbox. Even in het kort. Geweldige post-grunge plaat à la Alice in Chains, maar een beetje harder, het rockt wat meer.
Het is alleen zó ondergewaardeerd dat het bijna onmogelijk te downloaden is, maar hier is het te beluisteren. (klik rechts op "Album - Wishbone" en dan krijg je het hele album te zien.)
Als iemand deze wilt doen doe ik ook een album voor die persoon. Waar ik van houd: grunge, rock, metal en vooral alles daar tussenin.
0
Aloanator
geplaatst: 31 augustus 2009, 22:11 uur
Misterfool schreef:
helaas vond ik het eigenlijk een nogal slap album.
helaas vond ik het eigenlijk een nogal slap album.
Jammer, het is mijn persoonlijke #8. Jouw negatieve punten (lyrics, drums, stem) zijn dingen waar ik niet zo op let (behalve stem, maar die vind ík dan weer wel mooi). Ik let vooral op het (ook door jou geprezen) gitaarwerk.
Weer ontopic: ik ben hem aan het downloaden, maar het schiet nog niet echt op (2 seeders, 1 leecher), ik heb hem morgen in de loop van de ochtend ergens binnen, ik denk dat je morgenavond wel een review kan verwachten.
0
Aloanator
geplaatst: 1 september 2009, 17:39 uur
Klaar! Zeker niet het beste album van het afgelopen jaar, maar zeker niet slecht.
Ik wil er eigenlijk nog wel een doen. Iets wat harders als 't kan.
En Blood Red Shoes - Box of Secrets (2008) (indie/punk/garage) kan ook wel een review gebruiken.
0
geplaatst: 19 oktober 2009, 22:17 uur
Mmmm, ik wil me hier wel weer eens in mengen. Maar ik zie dat er nu ook albums opgegeven kunnen worden als je er helemaal nog niet op gestemd hebt. Klopt dat?
0
whoknowslisa
geplaatst: 25 oktober 2009, 22:15 uur
Mmm, dat weet ik niet. Op de eerste pagina staat dat nog niet. Maar Reijersen, ik zou wel graag een review willen lezen bij het album van Bill Withers, Just as I am. 5 sterren en geen berichtje... 

0
RedLightCityBoy
geplaatst: 27 oktober 2009, 21:52 uur
Een tijd terug deed ik hier aan mee, maar ben toen gestopt. Nu wil ik wel weer eens een album reviewen, iemand iets voor me?
0
Misterfool
geplaatst: 28 oktober 2009, 07:48 uur
moet het een al beluisterd album zijn zo ja:
Omar Rodriguez-Lopez - Old Money (2009)
zo nee:
Riverside - Second Life Syndrome (2005)
Omar Rodriguez-Lopez - Old Money (2009)
zo nee:
Riverside - Second Life Syndrome (2005)
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 28 oktober 2009, 15:39 uur
Dan ga ik voor Second Life Syndrome van Riverside. 

0
geplaatst: 28 oktober 2009, 20:33 uur
Ik wil ook wel eens een album reviewen, biedt maar iets aan! 

0
Misterfool
geplaatst: 28 oktober 2009, 21:16 uur
volgens de regels moet je dan eerst voor mij een album aanwijzen. 

0
geplaatst: 28 oktober 2009, 22:55 uur
whoknowslisa schreef:
Mmm, dat weet ik niet. Op de eerste pagina staat dat nog niet. Maar Reijersen, ik zou wel graag een review willen lezen bij het album van Bill Withers, Just as I am. 5 sterren en geen berichtje...
Ga ik mee aan de slag. (en zal best een halfje ster lager uit gaan pakken daarna
)
0
geplaatst: 3 november 2009, 12:34 uur
Bij de laatste plaat van Kasabian:
Omdat dit topic toch al een weekje stil ligt misschien een leuke voor Misterfool om daar eens uitgebreid op terug te komen? Ik heb de cd nog niet beluisterd, maar mijn gevoel zegt me dat het geen plaat is die de aanschaf waard is. Veel MuMe-vriendjes rekenen het echter tot een van de beste platen van de afgelopen tijd. Een interessant tegengeluid is misschien welkom?
Misterfool schreef:
nee dit is niks voor mij mischien nog eens wat meer beluisteren en dan iets uitgebreider uitleggen waar het negatieve aan ligt.
nee dit is niks voor mij mischien nog eens wat meer beluisteren en dan iets uitgebreider uitleggen waar het negatieve aan ligt.
Omdat dit topic toch al een weekje stil ligt misschien een leuke voor Misterfool om daar eens uitgebreid op terug te komen? Ik heb de cd nog niet beluisterd, maar mijn gevoel zegt me dat het geen plaat is die de aanschaf waard is. Veel MuMe-vriendjes rekenen het echter tot een van de beste platen van de afgelopen tijd. Een interessant tegengeluid is misschien welkom?
0
geplaatst: 3 november 2009, 21:54 uur
Ik wil van Sandokan-veld wel eens horen waarom hij The Black Saint and the Sinner Lady maar 4 sterren geeft.. 

0
geplaatst: 4 november 2009, 13:32 uur
The Scientist schreef:
Ik wil van Sandokan-veld wel eens horen waarom hij The Black Saint and the Sinner Lady maar 4 sterren geeft..
Mmm oké... Ik heb nog nooit een zinnige post bij een jazz-cd geplaatst terwijl Mingus bovenaan staat bij mij, dus dat is wel een mooie. Is alweer even geleden dat ik The Black Saint... heb gehoord, dus dat gaat me wel een paar dagen kosten...
Arrie schreef:
Ik wil best voor nog meer tegengeluid zorgen.
Ik wil best voor nog meer tegengeluid zorgen.
Laat je venijn door niemand afremmen, Arrie.

0
geplaatst: 4 november 2009, 19:45 uur
Ik vandaag eindelijk een recensie van Second Album geschreven.
Voor The Scientist: Weleer van Machinefabriek.
Wijs mij maar wat aan, het kan me wat of ik het ken of niet
.
Voor The Scientist: Weleer van Machinefabriek.
Wijs mij maar wat aan, het kan me wat of ik het ken of niet
.
0
geplaatst: 6 november 2009, 15:12 uur
Voor MDV heb ik het volgende uitgekozen:
Therion - Gothic Kabbalah (2007)
Wie kiest er voor mij een tof album uit om te reviewen?
Therion - Gothic Kabbalah (2007)
Wie kiest er voor mij een tof album uit om te reviewen?

0
Misterfool
geplaatst: 7 november 2009, 21:22 uur
devoo jij mag deze reviewen
The Mars Volta - Octahedron (2009)
ik ben zelf nog bezig met een review van kasabian wat nogal moeilijk blijkt te zijn.
ik ben zelf nog bezig met een review van kasabian wat nogal moeilijk blijkt te zijn.
0
geplaatst: 8 november 2009, 12:27 uur
Misterfool schreef:
Oké. Heb alle platen van The Mars Volta, ook deze, maar nog niet zoveel naar geluisterd. Ideaal moment dus, om dat wel eens te doen.
0
geplaatst: 10 november 2009, 16:14 uur
Misterfool schreef:
Moet je natuurlijk niet geband worden... You fool! (sorry altijd al een keer willen doen).
Hopelijk terug over een paar dagen, en dan alsnog?
0
geplaatst: 10 november 2009, 18:14 uur
Aah leuk topic. Iemand voor mij een leuk album in de aanbieding? 

0
geplaatst: 11 november 2009, 02:16 uur
* denotes required fields.