MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Dan zal ik er eens heel goed voor moeten gaan zitten, omdat ik het eerder 10x niets vond. Maar komt goed!

Yann Samsa
Mag ik ook één???

Tuurlijk.

Ga hier maar eens even voor zitten:
Neil Young - Freedom (1989)

Yann Samsa
Dank.

Neil Young, zalig!
Een recensie over een album van deze man zal mij zeker niet tegensteken...

Zal toch nog een tijdje duren, sorry.
Ben nog bezig met Yes en daarna moet ik hem nog 'pindakazen' en enkele maal beluisteren...

Aloanator
Iemand nog iets voor mij? Als het kan (hard)rock?

Aloanator
Ok, dank.
Ik ben al aan het downloaden, later deze week volgt de review.

Werkelijk waar nog nooit van The Tea Party gehoord. Zal er eens met met een kop thee en een koekje voor gaan zitten.

Ik wil er ook één! Kijk maar eens in mijn top 10 en zeg wat je denkt dat erbij zou passen. Merci!

Aloanator
Mijn review voor The Tea Party - Edges of Twilight is klaar. Geen geweldig album...

The Scientist schreef:
Ik wil van Sandokan-veld wel eens horen waarom hij The Black Saint and the Sinner Lady maar 4 sterren geeft..

Eindelijk toegekomen aan mijn Mingus-review.

Rafke Pafke: ik stel voor dat je eens een paar luisterbeurten gaat doorbrengen met Red van King Crimson, gezien je stemgedrag lijkt me dat wel een plaat waar je een interessante mening over kan formuleren.

rafke pafke schreef:
Ik wil er ook één! Kijk maar eens in mijn top 10 en zeg wat je denkt dat erbij zou passen. Merci!

Demians - Building an Empire (2008)

Kijk eens aan, je kan kiezen Rafke

Geef mij er ook maar 1, gebaseerd op mijn rotatielijst. Dus niet 1 uit mijn rotatielijst.

Heb wel zin om een albumpje op verzoek te luisteren, het liefst een metal album.
Zeg maar welke ik moet reviewen

Niet een keer lekker out-of-the-box?

Ook goed, maar het moet niet te sloom en langdradige muziek worden.
Verras me maar

master-rens schreef:
Ook goed, maar het moet niet te sloom en langdradige muziek worden.
Verras me maar

The Boxer Rebellion - Union...

Probeer deze eens.

Dan stel ik voor dat feebl een mening formuleert over The Optimist LP van Turin Brakes.

feebl schreef:
(quote)

Probeer deze eens.

Ben em nu aan het downen!

Ik doe gewoon weer eens mee, dat is al weer een hele tijd geleden. Inmiddels is er heel wat veranderd zie ik, mag ik Sandokan-veld een album aanwijzen en zo ja: mag dat een album zijn dat hij nog niet kent?

Zo ja (deel 2) dan mag hij gaan genieten van Emancipator - Soon It Will Be Cold Enough.

Voor een link (mits alles ja, ja en ja is) mag je me pm'en sandokan.

Zoals Scientist het op de eerste pagina uitlegt, is het inderdaad eigenlijk de bedoeling dat je kiest uit de albums die iemand in zijn stemmenlijst heeft staan. Bij dit topic loopt het al een tijdje door elkaar echter, en zelf vind ik het wel leuk om iets te doen wat ik helemaal nog niet ken (mits ik er kan aankomen) . Veel anderen die hier posten zeggen ook dat ze liever een nieuwe plaat horen, of dat het ze niet uitmaakt.

Ik ga in ieder geval die Emancipator doen (zal je een pm sturen R&P), als anderen dit topic op een andere manier willen invullen moeten ze zich maar laten horen.

Vind het zonde om dit te laten doodbloeden, ook omdat de verhouding echte recensies/ eenregelige berichtjes over lekkende bitrates e.d. nog steeds wel een beetje rechter mag worden getrokken, denk ik zo.

feebl schreef:

Probeer deze eens.

Ik heb het album twee maal beluisterd en het is bepaald niet het soort muziek wat ik leuk vind of leuk zal vinden.
Ondanks dat bedankt

Mijn stukje is te lezen bij het album.

Zoals Sandokan het omschreef ben ik wel mee akkoord. Aan de ander kant vind ik het ook leuk om nieuwe muziek te ontdekken uit andere genres (hip-hop en shit nagelaten).
Iemand mag mij wel weer een album toeschuiven.

Thomzic schreef:
Aan de ander kant vind ik het ook leuk om nieuwe muziek te ontdekken uit andere genres (hip-hop en shit nagelaten).

*maakt het geluid van een koe.

Ik zal iets voor je zoeken. Daarna wil ik iets aangewezen kregen.

Het wordt...(trommelgeroffel)... Arcade Fire - Funeral. Mocht je een link willen, pm me dan.

master-rens schreef:
(quote)

Ik heb het album twee maal beluisterd en het is bepaald niet het soort muziek wat ik leuk vind of leuk zal vinden.
Ondanks dat bedankt

Mijn stukje is te lezen bij het album.

Wil je nog een écht metalalbum?

Ja
Mag een bekend album zijn, want ik ken niet zo heel veel albums.

Heeft iemand een album voor mij?

Gast
geplaatst: vandaag om 14:49 uur

geplaatst: vandaag om 14:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.