MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Lukk0
Wil je iets dat je al kent of iets nieuws, in beide gevallen kan ik wel iets bedenken.

Als het iets nieuws mag zijn, doe dan maar Remain in Light van Talking Heads, ik denk dat het je wel aanspreekt.
Anders Deltron 3030 van Deltron 3030, die wil ik zelf eigenlijk al wel een poosje eens gaan beluisteren, ik wil dan wel eens lezen wat jij er van vindt.

Ik zal ze beide wel doen, begin met Talking Heads.

Lukk0
Laat je dan vooral niet gelijk door de stem van de zanger afschrikken, maar luister eens naar die fantastische percussie die erg Afrikaans aandoet en maakt dat je bijna niet stil kan blijven zitten bij het draaien van het album, vooral bij de eerste drie nummers.

Review(tje) bij Talking Heads is nu geplaatst. Lekker album!

Klaar met Emancipator.

Als iemand nog een opdracht wil of er nog eentje voor mij heeft, blaas vooral nieuw leven in dit topic. Ik ben een beetje kwijt wie er allemaal nog bezig is met wat.

Ben zelf bezig met Arcade Fire - Funeral. Nouja bezig.. alleen luisteren dan

Als iemand een review wil schrijven, lijkt het mij handig om er meteen even bij zetten of je een nieuw album wilt of één waar je al op hebt gestemd.
Dus Sandokan?

Goeie ja.

Het maakt mij niet zo veel uit.
Ik vind een nieuwe ook wel leuk, maar ik ben niet zo'n handige pindakazer, dus als je me iets wilt laten doen dat niet in mijn Albumlijst staat moet je even een link sturen of een paar weken wachten totdat ik het ergens heb opgesnord.

Oke. Dan heb ik hier een album voor je wat je ooit eens verlaagde van een 4* naar een 3.5*... Wil wel eens weten waarom en de rest natuurlijk

Sufjan Stevens - Illinoise

Succes!

Als iemand graag bij een album een recensie van mij zou willen zien. (ook bij albums waar meerdere recensies al zijn)
Dan kun je me een PM sturen of hier een bericht aan mij sturen.
Ik doe het graag en dan heb ik tenminste iets te doen.

(Wel graag serieuze verzoekjes)

Yann Samsa
Voor Ataloona:

Timesbold - Timesbold

Oké ik zal hem eens opzoeken!
Op z'n vroegst komt de review op maandag. Aangezien ik alleen zaterdag en zondag tijd heb om te luisteren.

heeft iemand nog een album voor mij. Het liefst een plaat die bekend is (hier op MuMe).
Het gaat namelijk moeilijk met het album van Timesbold en Ferre en ik proberen het optelossen. Mocht dat lukken doe ik ze alle 2.

Misterfool

Hee, heb jij je Kasabian-recensie eigenlijk al af?

Die is beter.

Deze heb ik al op mijn i-pod staan.
Hij zal op z'n vroegst maandag klaar zijn. In ieder geval is hij eind volgende week af.

Die recensie van Timesbold gaat in ieder geval niet lukken.
Misschien lukt het ooit nog wel een keer.

Review geschreven van Illinoise. Had het eerder kunnen toen maar ik had tot gisterenavond geen idee waar de plaat uithing. Ben er nog steeds niet kapot van.

Andere opdracht welkom.

Hey Ferre, bedankt dat je me hebt herinnerd aan het bestaan van Timesbold. Gin I Win is een oude favoriet, schitterend nummer!

Yann Samsa

Misterfool
Sandokan-veld schreef:
Hee, heb jij je Kasabian-recensie eigenlijk al af?

nee shit. helemaal vergeten. ik was ook een tijdje afwezig van deze site. ga er gelijk mee aan de gang. hij is dit weekend al af.

Ataloona mag Amon Düül II - Yeti doen van mij

Haha serieus? Ik doe het wel hoor, zodra ik er aan kan komen.

Ik ga die Deltron 3030 dus ook nog doen, ben het niet vergeten. Maandag of dinsdag plaats ik daar een review bij.

obsessed schreef:
Ataloona mag Amon Düül II - Yeti doen van mij

Die wil ik heel graag doen. Dat is een geweldig album.
Hij staat nu in de wachtlijst.

Kansas - Song for America
Therapy? - Nurse
Amon Düül II - Yeti

Sandokan-veld schreef:
(quote)

Haha serieus? Ik doe het wel hoor, zodra ik er aan kan komen.

Ja ik ben serieus. Het is een heel commercieel album maar ik vind het wel een aardige plaatje. Ook niet te vaak te beluisteren.
Als je er niet aan kan komen moet je me maar PM-en.
(ik denk dat hier wel aan te komen is)

Ligt alweer een tijdje stil, dit topic. Iemand mag mij wel een review laten schrijven. Tenminste, als iemand daar zin in heeft. Ben wel weer eens toe aan iets nieuws.

Wanneer het iets bekends moet zijn, zou ik graag van je willen weten waarom je maar 3.0* aan Octavarium hebt gegeven.

Wanneer het iets nieuws mag zijn, zou ik graag eens je mening over Riverside - Voices in My Head willen horen.

Ik doe ze beide wel.

Zowel Octavarium als Voices in My Head zijn voorzien van een review. Beide niet erg positief, helaas.

Hmm.. moet nog steeds Funeral doen. Waar moet ik toch beginnen bij dat album?

Gast
geplaatst: vandaag om 16:47 uur

geplaatst: vandaag om 16:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.