Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 11:18 uur
Liars - Drum's Not Dead dan. Maar daar moet je ook de tijd voor nemen.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:07 uur
Nee, Liars is niet makkelijk, tot nu toe bevalt het me niet echt, de drums zijn wel erg gaaf!
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:10 uur
Doorbijten! 
En luister maar veel naar het laatste nummer, die is wel toegankelijk.

En luister maar veel naar het laatste nummer, die is wel toegankelijk.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:13 uur
Dat is moeilijk gelijk goed te vinden. Maar na zo'n 5 luisterbeurten vind je het wel goed denk ik!
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:16 uur
Hoi123, heb jij eigenlijk nog dat album van Intronaut gedaan?
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:19 uur
Dat is toch dat metalalbum? Heb ik niet gedaan, heb ik nog niet eens beluisterd, omdat ik nu op vakantie ben.
Die staat wel als eerste op m'n wachtlijst.
Die staat wel als eerste op m'n wachtlijst.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:23 uur
Wie durft trouwens deze te doen?:
The Locust - New Erections (2007)
Dan mag degene die dat album doet ook een album voor mij verzinnen, met die van Liars en van Genesis ben ik nog een hele tijd bezig.
The Locust - New Erections (2007)
Dan mag degene die dat album doet ook een album voor mij verzinnen, met die van Liars en van Genesis ben ik nog een hele tijd bezig.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:24 uur
Ik heb nog een wachtlijst van 2 albums dus nee. Ik sla over.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:25 uur
Ik doe hem niet, dan wordt mijn wachtlijst veel te lang. Grindcore vind ik sowieso niks.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:26 uur
Het is geen grindcore! Het is experimentele Metal! Hij duurt maar 23 minuten, ben je zo mee klaar!
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:27 uur
Ok, maar waarschijnlijk nog iets te extreem voor iemand die net is begonnen met metal verkennen.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:27 uur
Dan doe ik hem wel. Makkelijk voor jou hoi123, ik heb een wachtlijst van 2. jij van 6
Voor jou Don heb ik deze:
Moonmadness van Camel
Voor jou Don heb ik deze:
Moonmadness van Camel
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:28 uur
Ja, dat wel, maar Daughters heb je toch ook geprobeerd en die geef je zelfs 4 sterren! Dit is dan een stapje gekker.
Maar verzin maar dan voor mij maar een album, want Liars en Genesis gaan lang duren, doe maar een keer iets anders.
Maar verzin maar dan voor mij maar een album, want Liars en Genesis gaan lang duren, doe maar een keer iets anders.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:29 uur
Gaaf Ataloona, veel succes er mee, dan doe ik Moonmadness van Camel!
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:30 uur
Don Cappuccino schreef:
Ja, dat wel, maar Daughters heb je toch ook geprobeerd en die geef je zelfs 4 sterren! Dit is dan een stapje gekker.
Oké, je hebt gelijk. Ik zou hem ook uitgeprobeerd hebben als mijn wachtlijst niet zo lang was.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:31 uur
Maar nu gaat Ataloona het muzikale gekkenhuis reviewen, ik ben benieuwd!
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:34 uur
[zeikmodus]Probeer je het btw nog met Slint-Spiderland? Het is een ongelooflijk groeialbum, het zou zonde zijn om hem niet meer te luisteren.[/zeikmodus]
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:39 uur
Ja, ik luister Spiderland nog steeds, maar ik kan er nu nog niet hoger dan 4 sterren van maken, maar ik blijf hem luisteren. Heb je mijn nummer 1 in mijn top 10 al een keer geluisterd?
Die van Madvillainy luister ik ook vaak, gaaf album is dat! Ik zie al dat je het album in je rotatielijst heb staan, zou het album een plaats in je top 10 kunnen krijgen of vind je hem daar niet goed genoeg voor?
Die van Madvillainy luister ik ook vaak, gaaf album is dat! Ik zie al dat je het album in je rotatielijst heb staan, zou het album een plaats in je top 10 kunnen krijgen of vind je hem daar niet goed genoeg voor?
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:41 uur
Je vindt hip-hop dus ook wel goed. Oot welleens Atmosphere beluisterd!
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:43 uur
Nee, die van Atmosphere heb ik nog niet beluisterd, maar ik denk dat ik dat wel eens ga doen!
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:45 uur
Die zal ik je wel opgeven als je klaar bent met Moonmadness of zo.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:49 uur
Don Cappuccino schreef:
Ja, ik luister Spiderland nog steeds, maar ik kan er nu nog niet hoger dan 4 sterren van maken, maar ik blijf hem luisteren. Heb je mijn nummer 1 in mijn top 10 al een keer geluisterd?
Jazeker, maar tot nu toe vind ik alleen The Blowers Daughter en Cannonball goed. De rest komt denk ik later wel.
Don Cappuccino schreef:
Mwoah, ik vind Madvillainy niet zo heel goed, maar Atmosphere vind ik geweldig. (Zie m'n top-10)
Als ik jou was, zou ik het zeker eens proberen.

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:52 uur
Ik ben nu met The Locust bezig. Klinkt wel redelijk agressief.
Nog geen Opeth natuurlijk
Nog geen Opeth natuurlijk

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:53 uur
Het album voor When You Give Lemons (ik ben ff de naam kwijt, diedege die uit 2005 komt) is ook een aanrader.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:59 uur
When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold is zeker een aanrader, maar hij komt uit 2008. 

* denotes required fields.