Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:09 uur
Inderdaad maar even een hoop jazz voor je kiezen gooien ja
... ik had zelf eerder die andere Coleman gedaan.. maar deze is ook prima... wat betreft de tijd...
a. Ik ben student
en als dat nog niet genoeg reden is:
b. ik heb vakantie
... ik had zelf eerder die andere Coleman gedaan.. maar deze is ook prima... wat betreft de tijd...a. Ik ben student
en als dat nog niet genoeg reden is:
b. ik heb vakantie

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:11 uur
Ik zit in het vierde van de middelbare school.
dan hoor je zo'n beetje rond 3 uur, 4 uur naar je nest te gaan
dan hoor je zo'n beetje rond 3 uur, 4 uur naar je nest te gaan

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:13 uur
Ach ik houd wel van allerlei soorten jazz en een snelle free-jazz plaat gaat er dus ook wel in.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:22 uur
nou... dan heb ik nog best wat tips voor je in de loop van dit topic.... ik za eerst sandokan dan eens even een plaat geven... die is eerst aan de beurt...
Ben nu ook The Original Silence aan het luisteren
Ben nu ook The Original Silence aan het luisteren

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:25 uur
sandokan mag van mij nog wel eens TV on the Radio - Dear Science herbeluisteren en zijn 3,5 even naar boven bijstellen 

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:26 uur
Oké, Is ook wel een mooi album voor de laatste uurtjes 
The Original Silence bedoel ik.

The Original Silence bedoel ik.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:28 uur
@ The Scientist: Je bedoelt Free Jazz neem ik aan? Moet zeggen dat ik daar ook nog niet echt voor ben gaan zitten.
@ Ataloona: Wilde gewoon iets doen wat niet te veel voor de hand lag. Maak volgende keer wel een keuze uit je lijst ofzo.
Zelf zal ik de duizend stemmen niet zo snel halen, daar luister ik te langzaam voor, en ik beluister een cd normaal gesproken een keer of tien voordat ik stem. Bovendien kan ik mezelf slecht bewegen om muziek te beluisteren die me niet trekt, vandaar ook dat Status Quo zo lang duurde.
The Walkabouts heb ik nog niet kunnen beluisteren.
Het nachtleven is het beste leven... Ik ben allang blij dat er na tienen nog een beetje gepost wordt... maakt de nachtdienst een stuk korter.
[/offtopic gezever]
@ Ataloona: Wilde gewoon iets doen wat niet te veel voor de hand lag. Maak volgende keer wel een keuze uit je lijst ofzo.
Zelf zal ik de duizend stemmen niet zo snel halen, daar luister ik te langzaam voor, en ik beluister een cd normaal gesproken een keer of tien voordat ik stem. Bovendien kan ik mezelf slecht bewegen om muziek te beluisteren die me niet trekt, vandaar ook dat Status Quo zo lang duurde.
The Walkabouts heb ik nog niet kunnen beluisteren.
Het nachtleven is het beste leven... Ik ben allang blij dat er na tienen nog een beetje gepost wordt... maakt de nachtdienst een stuk korter.
[/offtopic gezever]
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:28 uur
Sandokan-veld schreef:
@ The Scientist: Je bedoelt Free Jazz neem ik aan? Moet zeggen dat ik daar ook nog niet echt voor ben gaan zitten.
Ik bedoelde voor Ataloona

jullie zitten niet toevallig ergens op soulseek ook rond te hangen? scheelt een hoop gezever hier
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:29 uur
Dear Science ken ik zelf nog niet lijkt me wel interessant.
Ben daarom ook benieuwd naar de review van Sandokan. (als hij hem doet natuurlijk)
Ben daarom ook benieuwd naar de review van Sandokan. (als hij hem doet natuurlijk)
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:30 uur
Dear Science, daar moet ik binnenkort toch een beslissing over maken (al dan niet van mijn computer afsmijten), dus die review komt voor de bakker. Maar naar boven bijstellen? Mmm... We'll give it a fair shot...
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:31 uur
@ Sandokan.
Het maakt me niks uit wat je me geeft hoor, ik review alles zelfs de Spice Girls
Het maakt me niks uit wat je me geeft hoor, ik review alles zelfs de Spice Girls

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:32 uur
Snap ik, maar ik raad zelden platen aan die ik zelf nauwelijks ken.
Geen Soulseek, websites geblokkeerd op het werk etc. Maar leef jullie uit.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:32 uur
Ik ben ook blij als er 's nachts gepost word. In de late uurtjes over muziek praten is leuker dan in de middag!
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:35 uur
Soulseek - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
een fileshare-programma dus... maar de chatfunctie is zeker zo handig
een fileshare-programma dus... maar de chatfunctie is zeker zo handig

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:42 uur
prima.... je moet het maar zeggen als het zover is... en dan even je username doorgeven..
Ik wacht nog wel steeds op een nieuwe plaat trouwens
Ik wacht nog wel steeds op een nieuwe plaat trouwens

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:56 uur
laten we sandokan ook niet al te alleen laten hier he.... hoewel ik wel zo ga slapen 

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 03:04 uur
Ik red me wel met kijken naar flauwe belspelletjes en een plaat zoeken die Scientist kan gaan recenseren
Veel plezier nog en/of welterusten.
Veel plezier nog en/of welterusten.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 03:36 uur
jij ook nog plezier, haha.
Nee Scientist moet vroeg op morgen (11 uur maar ach)
En zoek jij maar een plaat voor Scientist op want ik ga slapen. t is veel te laat.
Nee Scientist moet vroeg op morgen (11 uur maar ach)
En zoek jij maar een plaat voor Scientist op want ik ga slapen. t is veel te laat.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 03:38 uur
Voor The Scientist wel een uit zijn eigen stemlijst.
Ga, als je zin hebt, maar eens uitleggen waarom Ataloona's drie sterren voor Wilco's Yankee Hotel Foxtrot echt een belachelijk lage waardering is.
Ga, als je zin hebt, maar eens uitleggen waarom Ataloona's drie sterren voor Wilco's Yankee Hotel Foxtrot echt een belachelijk lage waardering is.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 03:42 uur
haha. Uit de tijd dat ik Wilco nog niks vond. Ik vind het nog niet veel aan maar dat komt omdat ik hem sinds dien niet meer beluisterd heb.
Maar misschien weet hij me wel te motiveren voor een herbeluistering.
Maar misschien weet hij me wel te motiveren voor een herbeluistering.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 09:59 uur
The Scientist schreef:
als hoi123 nu aan de beurt is mag hij als hij een nieuwe wil wel wat schrijven bij Songs: Ohia - The Magnolia Electric Co., en als hij iets bekends wil wel bij mijn voornmalige nummer 1... Interpol - Turn on the Bright Lights
als hoi123 nu aan de beurt is mag hij als hij een nieuwe wil wel wat schrijven bij Songs: Ohia - The Magnolia Electric Co., en als hij iets bekends wil wel bij mijn voornmalige nummer 1... Interpol - Turn on the Bright Lights
Ok ik doe Songs: Ohia wel, maar hij staat op een nogal lange wachtlijst en ik kan pas over 3 weken weer downloaden, dus je moet wel even geduld hebben.

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 11:07 uur
Ik heb The Lamb Lies On Broadway van Genesis en daar ben ik een hele tijd mee bezig. Heeft iemand dan intussen een ander album voor mij om te doen? Die van Genesis moet ik echt even meerdere keren beluisteren.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 11:15 uur
Je blijft bezig, he? 
Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf is misschien wel wat voor jou, maar ik hoef zelf niet nog een album. Ik moet er nog 5 reviewen.

Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf is misschien wel wat voor jou, maar ik hoef zelf niet nog een album. Ik moet er nog 5 reviewen.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 11:16 uur
Songs for the Deaf ken ik al heel lang, heb je misschien een andere? En dan geef ik jou geen andere. Maar ik wil gewoon nieuwe muziek ontdekken! 

* denotes required fields.