Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:09 uur
Inderdaad maar even een hoop jazz voor je kiezen gooien ja
... ik had zelf eerder die andere Coleman gedaan.. maar deze is ook prima... wat betreft de tijd...
a. Ik ben student
en als dat nog niet genoeg reden is:
b. ik heb vakantie
... ik had zelf eerder die andere Coleman gedaan.. maar deze is ook prima... wat betreft de tijd...a. Ik ben student
en als dat nog niet genoeg reden is:
b. ik heb vakantie

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:11 uur
Ik zit in het vierde van de middelbare school.
dan hoor je zo'n beetje rond 3 uur, 4 uur naar je nest te gaan
dan hoor je zo'n beetje rond 3 uur, 4 uur naar je nest te gaan

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:13 uur
Ach ik houd wel van allerlei soorten jazz en een snelle free-jazz plaat gaat er dus ook wel in.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:22 uur
nou... dan heb ik nog best wat tips voor je in de loop van dit topic.... ik za eerst sandokan dan eens even een plaat geven... die is eerst aan de beurt...
Ben nu ook The Original Silence aan het luisteren
Ben nu ook The Original Silence aan het luisteren

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:25 uur
sandokan mag van mij nog wel eens TV on the Radio - Dear Science herbeluisteren en zijn 3,5 even naar boven bijstellen 

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:26 uur
Oké, Is ook wel een mooi album voor de laatste uurtjes 
The Original Silence bedoel ik.

The Original Silence bedoel ik.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 02:28 uur
@ The Scientist: Je bedoelt Free Jazz neem ik aan? Moet zeggen dat ik daar ook nog niet echt voor ben gaan zitten.
@ Ataloona: Wilde gewoon iets doen wat niet te veel voor de hand lag. Maak volgende keer wel een keuze uit je lijst ofzo.