MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Nee, The Locust is geen Opeth, een album van The Locust is zo´n beetje 1 nummer van Opeth!

Crap, zucht. Ik bedoelde natuurlijk When Life Gives You Lemons en daar de voorganger van die komt dacht ik uit 2005.

Het klinkt allemaal wat te schreeuwerig. En het is allemaal wat te experimenteel. Net of ze zich nog aan het voorbereiden zijn op een album.Die electronische effecten bevallen me wel en puur de muziek is ook wel gaaf. Alleen dat schreeuwerige gedoe hoeft van mij niet zo.

God Loves Ugly.

Nee deze:

Atmosphere - Bla,Bla

God loves Ugly is uit 2002 duhh

Had ik moeten weten.

We dwalen trouwens wel heel erg af..

Ataloona, die van The Locust moet je even paar keer luisteren en dan vind je het beter (of slechter), bij mij was het beter.

ik luisterhem nog 2 keer en dan komt de review.

En die van Harmonium?

Die komt heel waarschijnlijk morgen. Ik beluister hem pas vanavond voor het eerst. Want anders ben ik niet echt geconcentreerd op the Locust.

Nee, voor The Locust heb je wel wat concentratie nodig.

Lukk0
Kan er bij mij dan ook gelijk één (of twee) bij, als iedereen toch verschillende albums tegelijk doet? Die Selected Ambient Works moet ik even de tijd voor nemen, en ik heb nu vakantie, dus dat is de enige tijd in het jaar dat ik geen tijd heb

Wat voor soort album wil je of moet ik je maar gewoon willekeurig iets geven?

Lukk0
Doe maar iets willekeurigs, maar liever geen prog, daar heb ik de laatste tijd steeds minder geduld mee. Ook liever geen album waar ik al op gestemd heb.

En tja het slecht weer en de meesten hebben vakantie dus het kan geen kwaad om meerdere albums op de review-wachtlijst te hebben.

Oké Sandokan-Veld doet al Scavenger van The Walkabouts en ik probeer die band wat populairder te maken op mu.me dus jij mag wel Nighttown doen.

Deze dus

Nighttown van The Walkabouts

Lukk0
Klinkt als Nick Cave is een goede binnenkomer. Tindersticks vind ik wat minder, maar toch aardige referenties. Hij komt eraan .

Tindersticks is toch wel een belevingsreferentie.

Nick Cave snap ik wel. En er zijn 2 stemmen mannelijk en vrouwelijk.
Het is een beetje sub-pop. Met vooral folk-invloeden.

Moonmadness is klaar. Heeft iemand nog een ander album voor mij?

Jammer dat je hem niet goed vind maar het is wel een beetje een plaatje voor de late uurtjes. Sterke review dat wel!

Bedankt! Heb je misschien nog een album voor mij?

Wil je weer prog of eens wat anders (rustig maar, het hoeft geen wave te zijn hoor )

Doe maar eens wat anders.

Een makkelijke dan maar

The Posies

Die zal dan wel zo klaar zijn, misschien wel binnen 1 keer beluisteren.

Misschien wel misschien niet. Ik weet niet hoe je het gaat vinden.
Het is gewoon goede alternative pop-rock.

Misschien moet je eerst naar de review kijken van Xel bij het album.
Ik vond het makkelijk om hem te beluisteren maar anderen dus duidelijk niet.

Ik had deze al een keer eerder gehoord, maar ik wist niet meer wie het waren, dus de review is zo klaar. Niks mis met deze muziek.

Frosting on the Beater is klaar, heb je misschien nog een album om te reviewen, doe nu maar een moeilijke.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:20 uur

geplaatst: vandaag om 22:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.