Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 augustus 2010, 01:49 uur
Ja weet ik. Alleen ik wou het altijd al eens een keer zeggen 

0
geplaatst: 21 augustus 2010, 04:20 uur
Scientist
Ataloona
Hoi123
[zeurmodus] vind het wel jammer dat er nu maar één album tegelijk kan worden opgegeven[/zeurmodus]
Ataloona
Hoi123
[zeurmodus] vind het wel jammer dat er nu maar één album tegelijk kan worden opgegeven[/zeurmodus]
0
geplaatst: 21 augustus 2010, 14:11 uur
Nog één punt van zeuren; daarna stop ik.
Maar nu kan er dus maar één persoon tegelijk een album reviewen. En meestal neem ik en nog wat mensen de tijd voor een album. Als die tijd nou een maand duurt, ligt het spel een maand stil. Daarmee is dus wel alle vaart uit het spel gehaald..
Maarja, ik doe wel mee hoor..
Maar nu kan er dus maar één persoon tegelijk een album reviewen. En meestal neem ik en nog wat mensen de tijd voor een album. Als die tijd nou een maand duurt, ligt het spel een maand stil. Daarmee is dus wel alle vaart uit het spel gehaald..
Maarja, ik doe wel mee hoor..

0
geplaatst: 21 augustus 2010, 15:52 uur
Als je zegt dat het langer dan 2 weken (vind ik persoonlijk lang genoeg) duurt krijg je het album wel maar is de volgende ook aan de beurt. Zo chaotisch wordt dat niet denk ik.
0
geplaatst: 21 augustus 2010, 15:56 uur
Kan het nieuwe systeem niet nu al beginnen? Wie dan ook mee wil doen sluit gewoon aan in de rij. En een limiet van 2 weken is wel een goed idee, dan is de volgende ook al aan de beurt.
0
geplaatst: 21 augustus 2010, 15:57 uur
Vind ik goed. Ik heb zelf een vraag voor de mensen die nog albums van het vorige systeem hadden: Laten we die vervallen of maken we die nog af?
0
geplaatst: 21 augustus 2010, 16:03 uur
Ja ik denk het ook. Dan laten we ze vervallen.
En we doen dat degene onder de user, Ik sta onder Scientist een album bedenkt.
Dus het volgende album is voor Scientist maar ik neem wel even de tijd om er een te bedenken.
En we doen dat degene onder de user, Ik sta onder Scientist een album bedenkt.
Dus het volgende album is voor Scientist maar ik neem wel even de tijd om er een te bedenken.
0
geplaatst: 21 augustus 2010, 16:34 uur
Oké voor Scientist een heerlijk,warm album wat heerlijk wegluisterd met de koptelefoon op voor het slapen gaan:
East Meets West Van Nigel Kennedy and the Kroke Band
East Meets West Van Nigel Kennedy and the Kroke Band
0
geplaatst: 21 augustus 2010, 16:53 uur
Zo hé, ik keek even naar het begin van dit topic, toen was het nog een stuk chaotischer
Wel jammer dat er zoveel mensen in die paar jaar zijn afgehaakt, wie weet komen ze nog terug!
En misschien (voor ons nieuwe systeem) is het leuk om degene die boven je staat ook al een album te geven ook al moet er nog iemand een album reviewen.
Dan kunnen de anderen hun review tenminste al een beetje voorbereiden, en kun je beter de tijd nemen. Zo komen er helemaal mooie reviews
Wel jammer dat er zoveel mensen in die paar jaar zijn afgehaakt, wie weet komen ze nog terug!En misschien (voor ons nieuwe systeem) is het leuk om degene die boven je staat ook al een album te geven ook al moet er nog iemand een album reviewen.
Dan kunnen de anderen hun review tenminste al een beetje voorbereiden, en kun je beter de tijd nemen. Zo komen er helemaal mooie reviews

0
geplaatst: 21 augustus 2010, 17:08 uur
Dan stuur ik wel een privebericht naar hem als ik een album heb uitgezocht.
0
geplaatst: 21 augustus 2010, 17:12 uur
En we schuiven dus door, als de laatste van het rijtje ook een review heeft geschreven schuiven we door, bijv. Scientist staat eerste op de lijst ik 2de dus als iedereen een review heeft geschreven staat scientist laatste op de lijst en ik eerste.
Snapt iedereen dat? (we schuiven dus naar boven)
Anders krijg je altijd een album van 1 dezelfde persoon.
Snapt iedereen dat? (we schuiven dus naar boven)
0
geplaatst: 21 augustus 2010, 17:20 uur
0
geplaatst: 22 augustus 2010, 00:17 uur
En kan ik dan Ataloona een nieuw album geven? Ik ben trouwens wel nog steeds van plan een review te schrijven voor die van Joanna Newsom, Deep Purple en Songs: Ohia, maar dat is niet verboden, toch? 

0
geplaatst: 22 augustus 2010, 10:37 uur
Aan wie moet ik nu een album toevertrouwen? En van wie krijg ik een album toevertrouwd...?
Na even afscheid genomen te hebben van deze toppic ben ik weer van plan om terug in de pen te kruipen.
Na even afscheid genomen te hebben van deze toppic ben ik weer van plan om terug in de pen te kruipen.
0
geplaatst: 22 augustus 2010, 10:42 uur
Scientist
Ataloona
Hoi123
Don Cappuccino
Sandokan-veld
Barrett
Ik ben dus de laatste nu...
Ataloona
Hoi123
Don Cappuccino
Sandokan-veld
Barrett
Ik ben dus de laatste nu...
0
geplaatst: 22 augustus 2010, 15:22 uur
Dan geef jij Sandokan-veld een album en Scientist geeft jou een album, kijk voor meer informatie 1 en/of 2 pagina's terug in dit topic.
0
geplaatst: 22 augustus 2010, 16:00 uur
Sandokan-veld zou ik dan David Sylvian - Blemish (2003), msh een van zijn mindere platen, maar de man en deze plaat vind ik anders wel intrigerend.
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 01:00 uur
Barrett, mag ik een andere? Deze van Sylvian kan ik niet vinden.
Ik moet een plaat voor Don vinden, toch?
Ik moet een plaat voor Don vinden, toch?
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 01:11 uur
Ataloona schreef:
Als je mee wil doen aan het vernieuwde systeem zet je naam dan a.u.b. voor volgende week vrijdag op deze lijst.
Als je mee wil doen aan het vernieuwde systeem zet je naam dan a.u.b. voor volgende week vrijdag op deze lijst.
Die deadline is toch nog niet verstreken?
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 03:13 uur
Ataloona schreef:
En we schuiven dus door, als de laatste van het rijtje ook een review heeft geschreven schuiven we door.
En we schuiven dus door, als de laatste van het rijtje ook een review heeft geschreven schuiven we door.
Dat gaat dus niet lukken. Degene die boven je staat blijft boven je staan, net zoals degene die onder je staat onder je blijft staan.
Als bridger weet ik dat er een opzet bestaat, waarbij dit te voorkomen is.
Ik wil daarom voorstellen om het in battles te spelen:
1 geeft aan en ontvangt van 2
3 geeft aan en ontvangt van 4
5 geeft aan en ontvangt van 6, etcetera.
Na de eerste ronde volgt dan een tweede ronde volgens een schema dat bij bridgewestrijden gebruikt wordt. Bij 8 deelnemers kun je zo 7 rondes spelen, zodat iedereen elkaar een keer gehad heeft.
Je kunt hiermee ook variëren door bijvoorbeeld het aantal rondes te beperken of het aantal deelnemers uit te breiden. Maar daar moet je vooraf afspraken over maken. Zodra die afspraken vastliggen kan ik het juiste schema geven.
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 08:19 uur
Geen probleem Sandokan-veld neem dan deze van Brian Eno & David Byrne - My Life in the Bush of Ghosts ( uit 1981), veel luisterplezier... 

* denotes required fields.