MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Hier een tip voor je. Ik zie dat je best breed geörienteerd bent, dus dan is deze op zijn minst interessant te noemen.

Heb jij nog een leuke voor mij? Alles is welkom.

Jawel hoor, ik kijk zo even door je stemmenlijst.

Dat album wat je net tipte zal ik eens doen.

Ach even je smaak aftasten, ziet er vrij breed uit dus ik probeer het maar eens met deze

Edit: deze is voor jou Teunnis

Zo review gedaan en het album beviel me goed.
Ik wist niet zo goed hoe ik het moest beschrijven dus ik heb maar eens een alternatieve vorm toegepast.

Iemand een nieuw album?

Andre Manuel - Krang

Ziet er interessant uit, die ga ik eens proberen!

Andre Manuel komt morgen waarschijnlijk, iemand die nog een tip heeft voor vannacht?

Ik heb een tekst geplaatst bij Ascension van John Coltrane, wat we maar 'een recensie' zullen noemen. Ik wil dus ook wel een nieuwe opdracht.

Sander!! Eindelijk

Voor Ataloona een nachtplaatje dan:
Jan Johansson - Jazz På Svenska (1963)

Ik lust zelf ook wel een nieuwe.. zal ook eens kijken of ik nog oude heb staan... Fijne jazz wordt op prijs gesteld maar ik sta overal wel voor open.

Bedankt voor de ondersteuning van het topic, ik dacht al dat ik de enige deelnerm zou blijven, en Jelle die doe ik wel!

Ataloona schreef:
Sander!! Eindelijk

Ja, wat de fuck, de laatste keer dat ik hier was vroeg iemand me om fucking Ascension te reviewen. Pfff!

Ben ik niet al eerde heel laat 's nachts in dit topic geweest met Scientist en Ataloona trouwens? Leuk dat je weer vaker online bent, Scientist.

Kan niets bedenken voor jullie beiden momenteel, sorry.

Voor Sander is deze:

Songs: Ohia - The Lioness

Sander kan dan Jelle wel tippen voor de afwisseling

En ja, we zijn hier welleens vaker in de nacht geweest ja

Wel een halve eeuw voordat Jelle verdween van de site
Welkom terug trouwens!

Ik lig inmiddels vanuit bed met mijn iPod touche te Mume-en... En we ebben hier idd eerder tot erg laat gezeten.

Haha, en je wilt nu nog een album om te bespreken

Ik lig inmiddels vanuit bed met mijn iPod touch te Mume-en...zou dus vanavond geen recensie meer verwachten.. Nu bovendien aan de Coltrane & Dolphy @ Birdland En we ebben hier idd eerder tot erg laat gezeten.

Ik krijg opeens een déjavu moment, en ja ik schrijf dat woord op mijn eigen inventieve manier..

@ Jelle: mijn favoriete jazzplaat van de laatste weken dan maar: Mingus @ Cornell '64, als je zin hebt om je daar eens in vast te bijten.

The Lioness gaat wel goedkomen. Goede gelegenheid om daar eens een mening over te formuleren. You can't get there fast enough...

Hmmm daar ging iets mis... Als jullie iets kiezen dat ik hier heb kan het vanavond nog.. Anders wordt het later... Heb op iPod alleen 4,5 en hoger albums

Als je alleen iets van je Ipod wilt mag je wel iets doen van Jason Molina.

Sandokan-veld schreef:
@ Jelle: mijn favoriete jazzplaat van de laatste weken dan maar: Mingus @ Cornell '64, als je zin hebt om je daar eens in vast te bijten.

The Lioness gaat wel goedkomen. Goede gelegenheid om daar eens een mening over te formuleren. You can't get there fast enough...

Die zal ik morgen dus doen... Mocht jij of Ataloona er nog een hebben die ik op 4,5 of 5 heb dan doe ik er wel 2... Dan ga ik ook voor langste Mume-bericht op iPod geschreven.

Ah... Dan wordt het dus MEC van Songs Ohia

/edit Heb die live-plaat ook,daar heb ik meer zin in.

Haha, succes dan. Voor mij nu eerst slapies, dan Molina. Vrede.

Nu al gaan slapen, op de zaterdag

Jan Johansson ga ik zo doen, misschien eerst 1 keer volledig luisteren voordat ik begin te schrijven..

Ataloona schreef:

Wel een halve eeuw voordat Jelle verdween van de site
Welkom terug trouwens!

Ja... tijd erg druk geweest met de studie... Maar nu weer meer tijd.. Ook om weer wat dingen te schrijven.

Review van Mi Sei Apparso Coma Un Fantasma staat er trouwens... Laatst nog gehoord, nu ook weer aan het luisteren... Moet ik toch echt nog veel vaker gaan doen.

Review geplaatst, erg goed en prachtig album!

Van Jan Johansson uiteraard.

En mooie review Scientist

Ataloona schreef:
Zo review gedaan en het album beviel me goed.
Ik wist niet zo goed hoe ik het moest beschrijven dus ik heb maar eens een alternatieve vorm toegepast.

Mooie review Ik vind het zelf vaak fijner wanneer een review een album in het algemeen beschrijft in plaats van nummer per nummer, maar dat is meestal ook lastiger. Willard Grant Conspiracy kende ik al van de MuMeLadder en dat beviel me zeker, dus ik ga het vandaag maar eens een keer luisteren.

Bedankt, en ik denk dat Willard Grant Conspiracy je wel kan bevallen

Gast
geplaatst: vandaag om 22:22 uur

geplaatst: vandaag om 22:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.