MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Ik wil nog wel een plaat.

Is het trouwens niet de bedoeling om reviews te schrijven bij albums waar je al op gestemd hebt? Want dat staat in de eerste post van dit topic.

Dat is meerdere keren verandert in de voorgaande jaren, nu maakt het niks meer uit,
en meestal wordt er een album gekozen wat men niet kent, maar mij maakt het niks uit.

Een leuke tip van deze genre's zou ik wel leuk vinden:

Electronic/dubstep/IDM (of iets in die richting) of hiphop.

Niemand iets leuks?

Je mag best edIT - Crying over Pros for no Reason gaan verzorgen hoor ergens tussen dat alles wat je noemt in

Dan komt die op mijn lijstje

Heb jij teveel vrije tijd ofzo? De school is toch weer begonnen.

Lukk0
Ik weet ook niet hoe hij ze zo snel schrijft. Doe je dat na één keer luisteren? Als ik iets schrijf, wat de laatste tijd niet zo vaak meer gebeurd, is dat toch over een album dat ik echt kan dromen. Iets zinnigs melden over iets wat pas één of twee keer beluisterd is lijkt me toch erg lastig.

En als ik dan even kritisch mag zijn, wat je bij Kirlian Selections geschreven hebt is wel een beetje oppervlakkig. Het had sowieso een stuk korter gekund, er zit nogal wat herhaling in. Komt misschien omdat je er iets minder thuis in bent, maar toch

Minimaal 2 luisterbeurten en dan kan ik het meeste al wel schijven, en als ik er meer moeite mee heb doe ik er een week over.

Ik wil wel een album om te bespreken voor nu

Wat dacht je van Pacific Ocean Blue van Dennis Wilson?

Nee, die ken ik al, ik heb liever een album wat ik nog niet ken.

Iemand dan nog?

Mijn vorige tip staat nog

Die doe ik ook zeker als ik in die bui ben

Los Lobos -Kiko?

Die ken ik wel, maar die ga ik wel doen, in zo'n bui ben ik de laatste tijd wel en die plaat heb ik maar 2 keer beluisterd ofzo

Ik heb iets waarvan ik wel nieuwsgierig ben wat jullie er van vinden. Ik vind het wel een geslaagd album. Prog.rock maar wel lekker stevig. Veel power in. Vreemde titel.

Born Under Punches Hubkenip...

IK ben geen echte prog fan, maar er zijn zat mensen die dit topic volgen en van prog houden dus iemand zal denk ik wel een mening erbij schrijven

Misschien is dat album meer iets voor mij. Ik zal eens kijken of ik er een review van kan schrijven.

Ja, jij zit wel redelijk in de prog hoek en ik heb een afkeur opgebouwd tegen prog

Misterfool
Het afkeuren van Progrock: auw
Maar gelukkig is New-wave ook heel mooi!
mischien is dit wel een betere tip voor Ataloona
Cabaret Voltaire - 2X45 (1982)

Komt op het lijstje, ziet er interessant uit

En ik zou niet weten hoe ik in een zeer korte tijd een hekel aan progrock heb gekregen, terwijl ik eerst vrijwel niet anders luisterde

Don Cappuccino schreef:
Misschien is dat album meer iets voor mij. Ik zal eens kijken of ik er een review van kan schrijven.

Hi Don,

Al geluisterd naar dit abum?

Nee, nog niet. Ik ben de nieuwe albums van Foo Fighters, The Death Letters, Between the Buried and Me en TV On the Radio flink aan het luisteren. Maar ik zal morgen eens het album voor de eerste keer beluisteren.

Ataloona schreef:
Voor Sander is deze:

Songs: Ohia - The Lioness

Sander kan dan Jelle wel tippen voor de afwisseling

Check.

Zullen we de naam van het topic veranderen in Ga dat album reviewen, Ataloona (en soms iemand anders)?

Heeft iemand een leuke tip voor mij?:)

DjFrankie (moderator)
link probeer deze eens jazzzz

Heeft er iemand nog een album voor mij om te reviewen?

Gast
geplaatst: vandaag om 20:38 uur

geplaatst: vandaag om 20:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.