Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2011, 14:12 uur
Is het trouwens niet de bedoeling om reviews te schrijven bij albums waar je al op gestemd hebt? Want dat staat in de eerste post van dit topic.
0
geplaatst: 13 maart 2011, 14:15 uur
Dat is meerdere keren verandert in de voorgaande jaren, nu maakt het niks meer uit,
en meestal wordt er een album gekozen wat men niet kent, maar mij maakt het niks uit.
en meestal wordt er een album gekozen wat men niet kent, maar mij maakt het niks uit.
0
geplaatst: 13 maart 2011, 15:26 uur
Een leuke tip van deze genre's zou ik wel leuk vinden:
Electronic/dubstep/IDM (of iets in die richting) of hiphop.
Electronic/dubstep/IDM (of iets in die richting) of hiphop.
0
geplaatst: 14 maart 2011, 20:22 uur
Je mag best edIT - Crying over Pros for no Reason gaan verzorgen hoor
ergens tussen dat alles wat je noemt in 
ergens tussen dat alles wat je noemt in 
0
geplaatst: 14 maart 2011, 21:05 uur
Heb jij teveel vrije tijd ofzo? De school is toch weer begonnen. 

0
Lukk0
geplaatst: 14 maart 2011, 21:10 uur
Ik weet ook niet hoe hij ze zo snel schrijft. Doe je dat na één keer luisteren? Als ik iets schrijf, wat de laatste tijd niet zo vaak meer gebeurd, is dat toch over een album dat ik echt kan dromen. Iets zinnigs melden over iets wat pas één of twee keer beluisterd is lijkt me toch erg lastig.
En als ik dan even kritisch mag zijn, wat je bij Kirlian Selections geschreven hebt is wel een beetje oppervlakkig. Het had sowieso een stuk korter gekund, er zit nogal wat herhaling in. Komt misschien omdat je er iets minder thuis in bent, maar toch
En als ik dan even kritisch mag zijn, wat je bij Kirlian Selections geschreven hebt is wel een beetje oppervlakkig. Het had sowieso een stuk korter gekund, er zit nogal wat herhaling in. Komt misschien omdat je er iets minder thuis in bent, maar toch

0
geplaatst: 14 maart 2011, 21:11 uur
Minimaal 2 luisterbeurten en dan kan ik het meeste al wel schijven, en als ik er meer moeite mee heb doe ik er een week over.
0
geplaatst: 3 april 2011, 19:46 uur
Nee, die ken ik al, ik heb liever een album wat ik nog niet ken.
Iemand dan nog?
Iemand dan nog?
0
geplaatst: 3 april 2011, 20:14 uur
Die ken ik wel, maar die ga ik wel doen, in zo'n bui ben ik de laatste tijd wel en die plaat heb ik maar 2 keer beluisterd ofzo 

0
geplaatst: 5 april 2011, 15:44 uur
Ik heb iets waarvan ik wel nieuwsgierig ben wat jullie er van vinden. Ik vind het wel een geslaagd album. Prog.rock maar wel lekker stevig. Veel power in. Vreemde titel.
Born Under Punches Hubkenip...
Born Under Punches Hubkenip...
0
geplaatst: 5 april 2011, 16:42 uur
IK ben geen echte prog fan, maar er zijn zat mensen die dit topic volgen en van prog houden dus iemand zal denk ik wel een mening erbij schrijven 

0
geplaatst: 5 april 2011, 17:04 uur
Misschien is dat album meer iets voor mij. Ik zal eens kijken of ik er een review van kan schrijven.
0
geplaatst: 5 april 2011, 17:22 uur
Ja, jij zit wel redelijk in de prog hoek en ik heb een afkeur opgebouwd tegen prog 

0
Misterfool
geplaatst: 5 april 2011, 20:10 uur
Het afkeuren van Progrock: auwMaar gelukkig is New-wave ook heel mooi!
mischien is dit wel een betere tip voor Ataloona
Cabaret Voltaire - 2X45 (1982)
0
geplaatst: 5 april 2011, 20:16 uur
Komt op het lijstje, ziet er interessant uit 
En ik zou niet weten hoe ik in een zeer korte tijd een hekel aan progrock heb gekregen, terwijl ik eerst vrijwel niet anders luisterde

En ik zou niet weten hoe ik in een zeer korte tijd een hekel aan progrock heb gekregen, terwijl ik eerst vrijwel niet anders luisterde

0
geplaatst: 8 april 2011, 16:34 uur
Don Cappuccino schreef:
Misschien is dat album meer iets voor mij. Ik zal eens kijken of ik er een review van kan schrijven.
Hi Don,
Al geluisterd naar dit abum?
0
geplaatst: 8 april 2011, 18:03 uur
Nee, nog niet. Ik ben de nieuwe albums van Foo Fighters, The Death Letters, Between the Buried and Me en TV On the Radio flink aan het luisteren. Maar ik zal morgen eens het album voor de eerste keer beluisteren.
0
geplaatst: 10 april 2011, 18:26 uur
Ataloona schreef:
Voor Sander is deze:
Songs: Ohia - The Lioness
Sander kan dan Jelle wel tippen voor de afwisseling
Voor Sander is deze:
Songs: Ohia - The Lioness
Sander kan dan Jelle wel tippen voor de afwisseling
Check.
0
geplaatst: 10 april 2011, 18:29 uur
Zullen we de naam van het topic veranderen in Ga dat album reviewen, Ataloona (en soms iemand anders)? 

* denotes required fields.