Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 september 2006, 12:30 uur
Status Seeker schreef:
Ben eigenlijk ook benieuwd naar Raymans 4,5* voor Muse-Hullabaloo (en niet stiekem alleen de 2e cd ophemelen)
Ben eigenlijk ook benieuwd naar Raymans 4,5* voor Muse-Hullabaloo (en niet stiekem alleen de 2e cd ophemelen)
Gaan we proberen.
0
geplaatst: 22 september 2006, 12:34 uur
OK Rayman, dan zullen we eens gaan proberen of ik dat kan verantwoorden op zo'n manier dat het geloofwaardig blijft; ja ja, kritisch stelletje hier hoor !!
0
geplaatst: 22 september 2006, 12:39 uur
Voor Status Seeker: 2 Unlimited - No Limits. 3,5* voor deze cd, en dat voor een cd die helemaal niet bij je past... ten minste voor zover ik je op musicmeter heb leren kennen. Graag opheldering hierover, en natuurlijk een flitsende recensie 

0
geplaatst: 22 september 2006, 12:45 uur
Komt voor elkaar Bono
Hierbij een korte recensie van IQ-Dark Matter (lastig album). Ik weet bijna zeker dat je dat wel een goed album zult vinden.
Hierbij een korte recensie van IQ-Dark Matter (lastig album). Ik weet bijna zeker dat je dat wel een goed album zult vinden.
0
geplaatst: 22 september 2006, 12:50 uur
Status Seeker schreef:
Done.
Niet helemaal conform de opdracht trouwens. CD2 wordt wel degelijk opgehemeld. Het is niet anders.
0
geplaatst: 22 september 2006, 13:15 uur
bonothecat schreef:
Voor Status Seeker: 2 Unlimited - No Limits. 3,5* voor deze cd, en dat voor een cd die helemaal niet bij je past... ten minste voor zover ik je op musicmeter heb leren kennen. Graag opheldering hierover, en natuurlijk een flitsende recensie

Ik zit 'm net te lezen en dat heb je nog verdomd redelijk gedaan Status Seeker... (leek me nl een lastige opgave)
0
geplaatst: 22 september 2006, 13:18 uur
Het scheelt wel dat het mijn eerste album was: zoiets blijft je wel bij. Nu ff een lastige voor Bono uitzoeken 

0
geplaatst: 22 september 2006, 13:21 uur
Voor Bono: Chikinki-Lick Your Ticket. Ik ken alleen het eerste nummer
en ben benieuwd of de rest ook van zo'n hoog niveau is.
en ben benieuwd of de rest ook van zo'n hoog niveau is.
0
geplaatst: 22 september 2006, 14:06 uur
@ Electro: ben benieuwd wat jij van Hooverphonic - Jackie Cane vindt
(er staat in principe nog niets nuttigs bij dit album)
0
geplaatst: 22 september 2006, 14:27 uur
Kijk, dat vind ik nu echt ontzettend VET aan dit topic. Buiten het feit dat het de site enorm goed doet, ben je verplicht om weer eens objectief naar platen te luisteren welke je een tijdje niet gehoord hebt (ik had dat vanochtend met The Doors). Hulde aan scientist!
Uuhh.. iemand voor mij nog een mooie?
0
geplaatst: 22 september 2006, 14:29 uur
Ik ben aan het zoeken voor je. Maar dat valt niet mee. Bij de meeste albums waar je een stem op hebt uitgebracht heb je al een duidelijke mening verkondigd.
0
geplaatst: 22 september 2006, 14:31 uur
Sonic Nurse schreef:
Kijk, dat vind ik nu echt ontzettend VET aan dit topic. Buiten het feit dat het de site enorm goed doet, ben je verplicht om weer eens objectief naar platen te luisteren welke je een tijdje niet gehoord hebt (ik had dat vanochtend met The Doors). Hulde aan scientist!
(quote)
David Bowie - Heroes
En leg eens uit wat je daarin hoort vergeleken bij je algemene muzieksmaak (die ik behoorlijk anders vind).
0
geplaatst: 22 september 2006, 14:32 uur
orbit schreef:
David Bowie - Heroes
En leg eens uit wat je daarin hoort vergeleken bij je algemene muzieksmaak (die ik behoorlijk anders vind).
(quote)
David Bowie - Heroes
COOL! Komt voor de bakker.
0
Electro_
geplaatst: 22 september 2006, 14:36 uur
Voor orbit: Dernière Volonté - Les Blessures de l'Ombre. 

0
geplaatst: 22 september 2006, 14:37 uur
0
Electro_
geplaatst: 22 september 2006, 14:59 uur
Sonic Nurse schreef:
Geplaatst.

0
geplaatst: 22 september 2006, 15:01 uur
Cool, waar ik het liet afweten bij Sigur Ros omdat ik het album maar 1 of 2 keer gehoord heb, neem jij deze wel aan

0
Electro_
geplaatst: 22 september 2006, 15:02 uur
Heb dit album dus op CD, alleen nooit beluisterd. Bij deze dus 

0
geplaatst: 22 september 2006, 15:11 uur
R.E.M. - New Adventures in ... staat erop, maar vrolijk werd ik er niet van eigenlijk....
Moeilijk hoor om zoiets te recenseren.
0
geplaatst: 22 september 2006, 15:15 uur
musicfriek schreef:
R.E.M. - New Adventures in ... staat erop, maar vrolijk werd ik er niet van eigenlijk....
Nou... hij mag er zijn hoor.
Je hebt me een beetje nieuwsgierig gemaakt. Sommige dingen welke je omschrijft hebben me wel getriggerd. Kijken of ik m ergens op t koppie kan tikken..
0
Electro_
geplaatst: 22 september 2006, 15:21 uur
Hoe kan ik nou een nieuw album krijgen, hoe werkt dat ook alweer?
0
geplaatst: 22 september 2006, 15:22 uur
Iemand mag een album voor jou uitzoeken, want jij hebt eentje aan orbit gegeven
Bij deze dan:
Ellen Alien
Probeer mij eens op andere gedachten te krijgen met deze
Bij deze dan:Ellen Alien
Probeer mij eens op andere gedachten te krijgen met deze

0
geplaatst: 22 september 2006, 15:24 uur
Dit topic gaat zo razendsnel dat ik ook een beetje 't overzicht kwijt ben. Moet ik nog iemand aan het werk zetten en zo ja wie?????
* denotes required fields.