MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Komt er aan

sxesven
Paalhaas schreef:
Fugazi - Repeater!

Erg tof, en spijker op de kop wat mij betreft!

Alsjeblieft, Sven. Dan mag jij nu eens kijken of je iets leuks weet te vertellen bij Cocteau twins - Treasure.

Gaan we doen!

Sorry dat De La Soul en Innervisions nog op zich laten wachten, maar nog weinig tijd voor gehad.

Bono, kun jij misschien eens wat dieper ingaan op je favoriete album aller tijden?

sxesven
Paalhaas schreef:
Dan mag jij nu eens kijken of je iets leuks weet te vertellen bij Cocteau twins - Treasure.

Aldus.

Paalhaas, jij mag eens bij Strange Days van The Doors neerpennen waarom dit meesterwerk een 4.5* waard is

Voilà, orbit.

Doors - Strange days

Wil jij dan een mooi stuk schrijven bij Mezzanine?

Mooi stuk Paalhaas!

Ik zal me weer eens aan Mezzanine wagen..

Paalhaas schreef:
Voilà, orbit.

Doors - Strange days

Wil jij dan een mooi stuk schrijven bij Mezzanine?

hier dan!

Paalhaas schreef:
L_T_B, voor jou heb ik Woody Guthrie - The Asch Recordings Volume 1 (1997) als opdracht.

L_T_B schreef:
Hoeveel pagina's wil je?

Paalhaas schreef:
3 is genoeg.

Tsja, het is iets langer geworden.

L_T_B schreef:
het is iets langer geworden.

Mag ik een samenvatting Goed werk!

Tsja, het is iets langer geworden.

WTF!

Ik wil dr weer eens een

Gaat iemand mij hier nu nog een opdracht geven of hoe zit dat?! Dit beste topic ooit dreigt nu al te verzanden....

The Light
Nou Paalhaas, wat dacht je van 'Charles Mingus - The black saint and the sinner lady'? Een top 10 album dat toch om een behoorlijke recensie vraagt, dacht ik zo.

The Light schreef:
Nou Paalhaas, wat dacht je van 'Charles Mingus - The black saint and the sinner lady'? Een top 10 album dat toch om een behoorlijke recensie vraagt, dacht ik zo.

*Slik*

Status Seeker mag wat gaan neerpennen bij Made In Japan.

The Light
Tom Waits is klaar.

Heb mijn best gedaan op Stevie's Innervisions. Vond het erg moeilijk te beschrijven, maar heb mijn best gedaan.

http://www.musicmeter.nl/album/4690/info/

Gemaster, wil je je misschien eens buigen over Clap Your Hands Say Yeah?

Gast
geplaatst: vandaag om 03:49 uur

geplaatst: vandaag om 03:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.