MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Wat mist er in de top 10?

zoeken in:
Lukas: Amadou et Mariam - Dimanche a Bamako(geproduceerd door Manu Chao, lijkt er ook ietwat op.)
itchy: Wire - Pink Flag(of Chairs Missing)

luc011190 schreef:
New Model Army - Vengeance (1984)

Geweldige keuze.

deric raven schreef:
(quote)

Geweldige keuze.

Net voor het eerst gehoord Mijn vader zei: Dít moet je horen!

Voor itchy:

Ik twijfel tussen

Gun Club - Lucky Jim

en

Palace Brothers - There Is No One What Will Take Care Of You

Nu heeft itchy er vier

luc011190 schreef:
(quote)

Net voor het eerst gehoord Mijn vader zei: Dít moet je horen!

Ik heb ze vorig jaar nog live gezien.
Thunder and Consolation is ook zeer de moeite waard.

levenvergeten schreef:
Nu heeft itchy er vier

Ik zal voorlopig niet meer klagen
En Gun Club moet ik idd nog steeds uitchecken!

Deric Raven: The Flaming Lips - The Soft Bulletin

Die ken ik niet, ga ik naar op zoek. Is hopelijk niet vergelijkbaar met Lou Reed - Metal Machine Music.

Nu wordt ik overgeslagen

Voor LV: David Bowie - Low

Voor levenvergeten - Nick Cave - The Boatman's Call

The Scientist schreef:
Deric Raven: The Flaming Lips - The Soft Bulletin

Ik heb hem geluistert. Muzikaal gezien zeker niet slecht, maar met de zang heb ik niet erg veel. Maar ik snap wel dat jij hem in mijn Top 10 wil plaatsen. Ik zie wel de link naar dEUS en ook Stone Roses.

Voor deric raven: even denken... Nowhere van Ride misschien.

Ik wilde hem net gaan noemen Arno

Voor Arno: The Police - Zenyatta Mondatta

Die heb ik ooit gedownload, maar nog steeds niet volledig beluisterd, ga ik zeker doen, want veel personen waren erg negatief over Tarantula, en die vond ik best wel aardig.

Nowhere is gedirigeerd door god zelve! Sowieso een dikke vette aanrader voor een ieder. Ik denk dat ie jou wel zou kunnen bevallen gezien je smaak.

Hier kan ik wel mee uit de voeten. Hoor er wel Stone Roses en The Jesus & Mary Chain in terug.

fastpulseboy
owh ja, ik had niet verwacht dat deric nowhere nog niet kende!

Die heb ik wel ooit ergens vandaan geplukt, maar stond nog op het lijstje van nog te beluisteren.

Bij fastpulseboy hoort Thousand Yard Stare met Hands on toch ook echt in zijn Top 10 thuis, maar dat wist hij waarschijnlijk al.

fastpulseboy
deric raven schreef:
Bij fastpulseboy hoort Thousand Yard Stare met Hands on toch ook echt in zijn Top 10 thuis, maar dat wist hij waarschijnlijk al.

erg mooi idd maar er zijn teveel nog mooiere platen voor een plaats in de top 10

Blanket of Secrecy - Walls Have Ears voor deric raven

Misschien wat vreemd hoor, om een tip te geven aan iemand die bijna 30 keer zoveel gestemd heeft, maar ik vind dit een erg interessant topic en ik denk neit dat het heel veel kwaad kan om met een tip te strooien (tenslotte kan je hem altijd negeren).

basketballerke
Bij jou passen bands als King Crimson of Deep Purple er denk ik wel tussen, maar welke albums?

Voor basketballerke: ik denk dat jij God Is an Astronaut - All Is Violent, All Is Bright wel mooi vindt...

basketballerke
Ik ga er gelijk achter aan.

Voor Basketballerke : Misschien New West Motel van the Walkabouts

Vrij rauwe plaat voor hun doen met veel variatie en goede songs.

Voor frankvankesteren : Misschien Mostly Autumn - Catch the Spirit

Een verzamelaar van hun eerste 4 albums met (gedeeltelijk) nieuw opgenomen nummers. Normaal ben ik er geen voorstander van maar door betere stem van Heather Findlay en de wat betere klank werkt het hier wel.

De band zit een beetje in de folkrockhoek met lange Pink Floydachtige gitaarpartijen.

In het kader van sfeervolle Amerikaanse rock moet Red House Painters - Red House Painters (I, Rollercoaster) toch wel iets voor Tribal Gathering zijn

Gast
geplaatst: vandaag om 06:07 uur

geplaatst: vandaag om 06:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.