Muziek / Muziekgames / Wat mist er in de top 10?
zoeken in:
0
geplaatst: 5 september 2007, 17:34 uur
Lukas: Amadou et Mariam - Dimanche a Bamako(geproduceerd door Manu Chao, lijkt er ook ietwat op.)
itchy: Wire - Pink Flag(of Chairs Missing)

itchy: Wire - Pink Flag(of Chairs Missing)

0
geplaatst: 5 september 2007, 17:36 uur
0
geplaatst: 5 september 2007, 17:39 uur
deric raven schreef:
Geweldige keuze.
(quote)
Geweldige keuze.

Net voor het eerst gehoord
Mijn vader zei: Dít moet je horen!
0
geplaatst: 5 september 2007, 17:40 uur
Voor itchy:
Ik twijfel tussen
Gun Club - Lucky Jim
en
Palace Brothers - There Is No One What Will Take Care Of You
Ik twijfel tussen
Gun Club - Lucky Jim
en
Palace Brothers - There Is No One What Will Take Care Of You
0
geplaatst: 5 september 2007, 17:44 uur
Ik heb ze vorig jaar nog live gezien.
Thunder and Consolation is ook zeer de moeite waard.
0
geplaatst: 6 september 2007, 01:29 uur
Ik zal voorlopig niet meer klagen

En Gun Club moet ik idd nog steeds uitchecken!
0
geplaatst: 6 september 2007, 02:06 uur
Die ken ik niet, ga ik naar op zoek. Is hopelijk niet vergelijkbaar met Lou Reed - Metal Machine Music.
0
geplaatst: 7 september 2007, 00:18 uur
The Scientist schreef:
Deric Raven: The Flaming Lips - The Soft Bulletin
Deric Raven: The Flaming Lips - The Soft Bulletin
Ik heb hem geluistert. Muzikaal gezien zeker niet slecht, maar met de zang heb ik niet erg veel. Maar ik snap wel dat jij hem in mijn Top 10 wil plaatsen. Ik zie wel de link naar dEUS en ook Stone Roses.
0
geplaatst: 7 september 2007, 00:21 uur
Voor deric raven: even denken... Nowhere van Ride misschien.
0
geplaatst: 7 september 2007, 00:29 uur
Die heb ik ooit gedownload, maar nog steeds niet volledig beluisterd, ga ik zeker doen, want veel personen waren erg negatief over Tarantula, en die vond ik best wel aardig.
0
geplaatst: 7 september 2007, 00:32 uur
Nowhere is gedirigeerd door god zelve! Sowieso een dikke vette aanrader voor een ieder. Ik denk dat ie jou wel zou kunnen bevallen gezien je smaak.
0
geplaatst: 7 september 2007, 00:46 uur
Hier kan ik wel mee uit de voeten. Hoor er wel Stone Roses en The Jesus & Mary Chain in terug.
0
fastpulseboy
geplaatst: 7 september 2007, 00:47 uur
owh ja, ik had niet verwacht dat deric nowhere nog niet kende!
0
geplaatst: 7 september 2007, 00:48 uur
Die heb ik wel ooit ergens vandaan geplukt, maar stond nog op het lijstje van nog te beluisteren.
0
geplaatst: 7 september 2007, 00:52 uur
Bij fastpulseboy hoort Thousand Yard Stare met Hands on toch ook echt in zijn Top 10 thuis, maar dat wist hij waarschijnlijk al.
0
fastpulseboy
geplaatst: 7 september 2007, 01:17 uur
deric raven schreef:
Bij fastpulseboy hoort Thousand Yard Stare met Hands on toch ook echt in zijn Top 10 thuis, maar dat wist hij waarschijnlijk al.
erg mooi idd maar er zijn teveel nog mooiere platen voor een plaats in de top 10
0
geplaatst: 12 september 2007, 14:02 uur
Blanket of Secrecy - Walls Have Ears voor deric raven
Misschien wat vreemd hoor, om een tip te geven aan iemand die bijna 30 keer zoveel gestemd heeft, maar ik vind dit een erg interessant topic en ik denk neit dat het heel veel kwaad kan om met een tip te strooien (tenslotte kan je hem altijd negeren).
Misschien wat vreemd hoor, om een tip te geven aan iemand die bijna 30 keer zoveel gestemd heeft, maar ik vind dit een erg interessant topic en ik denk neit dat het heel veel kwaad kan om met een tip te strooien (tenslotte kan je hem altijd negeren).
0
basketballerke
geplaatst: 12 september 2007, 17:35 uur
Bij jou passen bands als King Crimson of Deep Purple er denk ik wel tussen, maar welke albums?
0
geplaatst: 12 september 2007, 19:07 uur
Voor basketballerke: ik denk dat jij God Is an Astronaut - All Is Violent, All Is Bright wel mooi vindt...
0
geplaatst: 12 september 2007, 19:32 uur
Voor Basketballerke : Misschien New West Motel van the Walkabouts
Vrij rauwe plaat voor hun doen met veel variatie en goede songs.
Vrij rauwe plaat voor hun doen met veel variatie en goede songs.
0
geplaatst: 12 september 2007, 19:38 uur
Voor frankvankesteren : Misschien Mostly Autumn - Catch the Spirit
Een verzamelaar van hun eerste 4 albums met (gedeeltelijk) nieuw opgenomen nummers. Normaal ben ik er geen voorstander van maar door betere stem van Heather Findlay en de wat betere klank werkt het hier wel.
De band zit een beetje in de folkrockhoek met lange Pink Floydachtige gitaarpartijen.
Een verzamelaar van hun eerste 4 albums met (gedeeltelijk) nieuw opgenomen nummers. Normaal ben ik er geen voorstander van maar door betere stem van Heather Findlay en de wat betere klank werkt het hier wel.
De band zit een beetje in de folkrockhoek met lange Pink Floydachtige gitaarpartijen.
0
geplaatst: 12 september 2007, 19:56 uur
In het kader van sfeervolle Amerikaanse rock moet Red House Painters - Red House Painters (I, Rollercoaster) toch wel iets voor Tribal Gathering zijn 

* denotes required fields.