MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 5)

zoeken in:
2-3 Mlah

Nou Bertus, waar blijf je?

Casartelli (moderator)
musicfriek schreef:
Vind het al knap dat Mlah zo ver is gekomen.

Maar ja, tegen Bob Dylan / Bruce Springsteen / Neil Young (doorhalen wat niet van toepassing is), is elke curiositeit hier natuurlijk kansloos.

Ik hoop dat ie nog een ronde mee mag doen, maar zal wel niet idd.. Niet dat The River zo slecht is, integendeel..

Casartelli schreef:
(quote)

Maar ja, tegen Bob Dylan / Bruce Springsteen / Neil Young (doorhalen wat niet van toepassing is), is elke curiositeit hier natuurlijk kansloos.

Of niet doorhalen,.. dan krijg je de Traveling Wilburys

Casartelli (moderator)

musicfriek schreef:
Nou Bertus, waar blijf je?

Present En ja, het is mooi dat Mlah al zover is, en ik weet zeker dat door deze KO in ieder geval één user (serieus) kennis gemaakt heeft met deze prachtplaat. Maar 't zou leuk wezen als mijn laatste nominatie deze ronde overleefde!

4-3

5-3

ik word echt melig van de Brucen, Nielzen en Bobs. Kan dit topic niet open slaan of een van die albums is in de strijd.

6-3 mlah

Zorin
6-5

de Travelling Wilburys ..tja, die wonnen de jaren 80 debuutalbums ; kun je nagaan hoe mager de rest van die jaren 80 eigenlijk waren....

Hup hup Mlah, knal die ouwe rocker eruit

joca
6-6

Mlaha, Mlaha, Mlahatitude

Casartelli schreef:

Inderdaad zeg

Hup Mlah!

7-6, ik mag dit voor mij toch wel dé ontdekking van deze KO noemen. Mooie plaat zeg!

Erg jammer dat Curtis Mayfield er ook al weer uit ligt

Reijersen schreef:
7-6, ik mag dit voor mij toch wel dé ontdekking van deze KO noemen. Mooie plaat zeg!

Da's al de tweede plaat die ik naar aanleiding van deze KO ga beluisteren. Hopelijk twee mooie ontdekkingen!

johannesA
7-7

8-7

Low eruit.

Zorin
Mlah.... (plattelandse 'allo allo' feestmuziek; dat wel)

Zorin schreef:
Mlah.... (plattelandse 'allo allo' feestmuziek; dat wel)

Deze discussie heb ik in dit forum al eerder gevoerd... Ga Frans leren, luister naar Helno's teksten en hopelijk zul je je mening herzien! Bovendien is er niets mis met een goed feest op z'n tijd

Zorin
Het is wel aan te horen, Bertus ; ik heb mindere dingen beluisterd. Als ik nog eens trouw mogen ze op mijn bruiloft spelen, hoewel ik dan misschien toch te dronken ben om de teksten te verstaan....

Zorin
Stand:

8-7

Ik wacht op de uitnodiging

Zorin
haha....(over en uit)

9-8 Mlah

Gast
geplaatst: vandaag om 18:58 uur

geplaatst: vandaag om 18:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.