Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 5)
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 januari 2010, 14:38 uur
musicfriek schreef:
Vind het al knap dat Mlah zo ver is gekomen.
Vind het al knap dat Mlah zo ver is gekomen.
Maar ja, tegen Bob Dylan / Bruce Springsteen / Neil Young (doorhalen wat niet van toepassing is), is elke curiositeit hier natuurlijk kansloos.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 14:40 uur
Ik hoop dat ie nog een ronde mee mag doen, maar zal wel niet idd.. Niet dat The River zo slecht is, integendeel..
0
geplaatst: 26 januari 2010, 14:44 uur
Casartelli schreef:
Maar ja, tegen Bob Dylan / Bruce Springsteen / Neil Young (doorhalen wat niet van toepassing is), is elke curiositeit hier natuurlijk kansloos.
(quote)
Of niet doorhalen,.. dan krijg je de Traveling Wilburys

0
geplaatst: 26 januari 2010, 14:48 uur
Present
En ja, het is mooi dat Mlah al zover is, en ik weet zeker dat door deze KO in ieder geval één user (serieus) kennis gemaakt heeft met deze prachtplaat. Maar 't zou leuk wezen als mijn laatste nominatie deze ronde overleefde!4-3
0
geplaatst: 26 januari 2010, 14:53 uur
5-3
ik word echt melig van de Brucen, Nielzen en Bobs. Kan dit topic niet open slaan of een van die albums is in de strijd.
ik word echt melig van de Brucen, Nielzen en Bobs. Kan dit topic niet open slaan of een van die albums is in de strijd.
0
Zorin
geplaatst: 26 januari 2010, 15:02 uur
6-5
de Travelling Wilburys ..tja, die wonnen de jaren 80 debuutalbums ; kun je nagaan hoe mager de rest van die jaren 80 eigenlijk waren....
de Travelling Wilburys ..tja, die wonnen de jaren 80 debuutalbums ; kun je nagaan hoe mager de rest van die jaren 80 eigenlijk waren....

0
geplaatst: 26 januari 2010, 15:10 uur
Casartelli schreef:
Inderdaad zeg

Hup Mlah!

0
geplaatst: 26 januari 2010, 15:18 uur
7-6, ik mag dit voor mij toch wel dé ontdekking van deze KO noemen. Mooie plaat zeg!
Erg jammer dat Curtis Mayfield er ook al weer uit ligt
Erg jammer dat Curtis Mayfield er ook al weer uit ligt

0
geplaatst: 26 januari 2010, 15:19 uur
Reijersen schreef:
7-6, ik mag dit voor mij toch wel dé ontdekking van deze KO noemen. Mooie plaat zeg!

0
geplaatst: 26 januari 2010, 15:19 uur
Da's al de tweede plaat die ik naar aanleiding van deze KO ga beluisteren. Hopelijk twee mooie ontdekkingen!
0
Zorin
geplaatst: 26 januari 2010, 15:26 uur
Mlah....
(plattelandse 'allo allo' feestmuziek; dat wel)
(plattelandse 'allo allo' feestmuziek; dat wel)
0
geplaatst: 26 januari 2010, 15:27 uur
Deze discussie heb ik in dit forum al eerder gevoerd... Ga Frans leren, luister naar Helno's teksten en hopelijk zul je je mening herzien! Bovendien is er niets mis met een goed feest op z'n tijd

0
Zorin
geplaatst: 26 januari 2010, 15:31 uur
Het is wel aan te horen, Bertus
; ik heb mindere dingen beluisterd. Als ik nog eens trouw mogen ze op mijn bruiloft spelen, hoewel ik dan misschien toch te dronken ben om de teksten te verstaan....
; ik heb mindere dingen beluisterd. Als ik nog eens trouw mogen ze op mijn bruiloft spelen, hoewel ik dan misschien toch te dronken ben om de teksten te verstaan....* denotes required fields.