MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 5)

zoeken in:
Het is hier -6 graden!! Onmogelijk dat iemand geen zin heeft in de zomer (zomer = Mlah!)

Yann Samsa
10-8

2 verschil dus LNV door ofniet?

30. Common Sense - Resurrection (1994) vs. Buffalo Springfield - Buffalo Springfield Again (1967)

1-0

Zorin
1-3 toch maar

Zorin schreef:
6-5

de Travelling Wilburys ..tja, die wonnen de jaren 80 debuutalbums ; kun je nagaan hoe mager de rest van die jaren 80 eigenlijk waren....

Zoals ik daar al zei.. geen ruk met de 80s te maken, meer met de hoge dichtheid aan geitenharensokken rockfans hier

joca
4-3

Ruby1966
4-4

5-5

Benno
5-6

Zorin
31. Leonard Cohen - Songs of Leonard Cohen (1968) vs. The Rolling Stones - Sticky Fingers (1971)

Ruby1966
0-1

2-1

Mlah en Buffalo S. door

4-1

Groene Negerinnen naar de volgende ronde

5-3

Helaas niet genoeg geitenharen rockers hier, maar veel te veel obscure winterhaters die het schitterende the River eruitstemmen alleen omdat ze niet een paar weken zonder zon kunnen

Lukk0
6-3

Al die Springsteen / Dylan / Young stemmers halen alle 'alternatievere' albums eruit, waardoor we straks een gruwelijk saaie laatste 32 over gaan houden met namen die ik van tevoren, behalve Mlah, al in had kunnen vullen bij wijze van spreken.

Ruby1966
Kees-Jan schreef:

Helaas niet genoeg geitenharen rockers hier, maar veel te veel obscure winterhaters die het schitterende the River eruitstemmen alleen omdat ze niet een paar weken zonder zon kunnen

De geitenharen rockers (en daar schaar ik mezelf af en toe ook onder) hebben soms wel heel erg de overhand. Van een aantal van die 'geitenharen' weet ik bijvoorbaat al wat ze gaan stemmen.
Ik zal verder geen namen noemen

Kees-Jan schreef:

Gelukkig hebben we het zonnetje nog in huis!

joca
6-5

Lukk0 schreef:

Al die Springsteen / Dylan / Young stemmers halen alle 'alternatievere' albums eruit, waardoor we straks een gruwelijk saaie laatste 32 over gaan houden met namen die ik van tevoren, behalve Mlah, al in had kunnen vullen bij wijze van spreken.

Ja, dat vind ik ook zo jammer. Al zitten er zeker goede dingen tussen, dat wel. Maar met wat verrassingen is ook niks mis.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:23 uur

geplaatst: vandaag om 17:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.