Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 5)
zoeken in:
0
geplaatst: 26 januari 2010, 16:32 uur
Het is hier -6 graden!! Onmogelijk dat iemand geen zin heeft in de zomer (zomer = Mlah!) 

0
geplaatst: 26 januari 2010, 16:38 uur
30. Common Sense - Resurrection (1994) vs. Buffalo Springfield - Buffalo Springfield Again (1967)
1-0
1-0
0
geplaatst: 26 januari 2010, 17:04 uur
Zorin schreef:
6-5
de Travelling Wilburys ..tja, die wonnen de jaren 80 debuutalbums ; kun je nagaan hoe mager de rest van die jaren 80 eigenlijk waren....
6-5
de Travelling Wilburys ..tja, die wonnen de jaren 80 debuutalbums ; kun je nagaan hoe mager de rest van die jaren 80 eigenlijk waren....
Zoals ik daar al zei.. geen ruk met de 80s te maken, meer met de hoge dichtheid aan geitenharensokken rockfans hier

0
Zorin
geplaatst: 26 januari 2010, 17:51 uur
31. Leonard Cohen - Songs of Leonard Cohen (1968) vs. The Rolling Stones - Sticky Fingers (1971)
0
geplaatst: 26 januari 2010, 18:18 uur
5-3
Helaas niet genoeg geitenharen rockers hier, maar veel te veel obscure winterhaters die het schitterende the River eruitstemmen alleen omdat ze niet een paar weken zonder zon kunnen
Helaas niet genoeg geitenharen rockers hier, maar veel te veel obscure winterhaters die het schitterende the River eruitstemmen alleen omdat ze niet een paar weken zonder zon kunnen

0
Lukk0
geplaatst: 26 januari 2010, 18:21 uur
6-3
Al die Springsteen / Dylan / Young stemmers halen alle 'alternatievere' albums eruit, waardoor we straks een gruwelijk saaie laatste 32 over gaan houden met namen die ik van tevoren, behalve Mlah, al in had kunnen vullen bij wijze van spreken.
Al die Springsteen / Dylan / Young stemmers halen alle 'alternatievere' albums eruit, waardoor we straks een gruwelijk saaie laatste 32 over gaan houden met namen die ik van tevoren, behalve Mlah, al in had kunnen vullen bij wijze van spreken.
0
Ruby1966
geplaatst: 26 januari 2010, 18:25 uur
Kees-Jan schreef:
De geitenharen rockers (en daar schaar ik mezelf af en toe ook onder) hebben soms wel heel erg de overhand. Van een aantal van die 'geitenharen'
weet ik bijvoorbaat al wat ze gaan stemmen.Ik zal verder geen namen noemen

0
geplaatst: 26 januari 2010, 18:27 uur
Kees-Jan schreef:
Gelukkig hebben we het zonnetje nog in huis!

0
geplaatst: 26 januari 2010, 18:30 uur
Lukk0 schreef:
Ja, dat vind ik ook zo jammer.
Al zitten er zeker goede dingen tussen, dat wel. Maar met wat verrassingen is ook niks mis.* denotes required fields.