MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 5)

zoeken in:

71. Kyuss - Sky Valley (1994) vs. Howard Shore - The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2001)

0-0

Zorin
3-1

5-1

Angel Dust eruit..

tangmaster
5-2

72. Aerosmith - Toys in the Attic (1975) vs. Green Day - Dookie (1994)

0-1

1-3 beide niet veel

Casartelli (moderator)
2-3 wat Koenr zegt

2-6

73. Kelly Clarkson - Breakaway (2004) vs. Creedence Clearwater Revival - Cosmo's Factory (1970)

pas (ik vraag me af wie er überhaupt vrijwillig naar een compleet album van Kelly Clarkson luistert)

Bertus schreef:
2-6

73. Kelly Clarkson - Breakaway (2004) vs. Creedence Clearwater Revival - Cosmo's Factory (1970)

pas (ik vraag me af wie er überhaupt vrijwillig naar een compleet album van Kelly Clarkson luistert)

Ik ken juist die van CCR niet, Breakaway wel.

0-2
Het album van Kelly Clarkson is niet slecht, maar kan niet in de schaduw staan van deze klassieker van CCR.

Zorin
0-6

Zorin
74. Bonnie 'Prince' Billy - I See a Darkness (1999) vs. Stevie Wonder - Innervisions (1973)

0-1

Yann Samsa
1-2

Gast
geplaatst: vandaag om 01:39 uur

geplaatst: vandaag om 01:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.