Muziek / Muziekgames / ''Het Review-Album van de Maand!''
zoeken in:
0
geplaatst: 13 februari 2011, 16:57 uur
Ik heb de plaat in het verleden al wel eens een paar keer beluisterd, en Mingus is een held hoor 

0
geplaatst: 13 februari 2011, 17:00 uur
Ik ben nu met het eerste nummer bezig, dit is best heftig zeg. Er gebeurt van alles.
0
geplaatst: 13 februari 2011, 17:51 uur
Mingus heb ik al op mijn Ipod staan maar ik ben wel benieuwd naar Louden Wainright.
0
geplaatst: 13 februari 2011, 18:20 uur
Ik ben klaar met mijn stukje over Blues & Roots. Veel meer dan een recensie is het een beschrijving van het gevoel dat het album in me opwekte geworden. Een inspirerende plaats is het dus zeker, en dat verdient eerbied. Toch blijft jazz niet mijn soort muziek.
0
geplaatst: 14 februari 2011, 12:59 uur
Ik weet niet of ik het gevoel wat je beschrijft kan plaatsen, maar het is een opmerkelijk stukje tekst, MDV.
0
geplaatst: 14 februari 2011, 17:41 uur
Ik denk dat dat er aan ligt dat jij van jazz houdt, en ik niet bepaald. Van zoveel verschillende geluiden die gevoelsmatig van alle kanten op me af komen krijg ik een wat ongemakkelijk gevoel. Een beetje wat ik beschrijf met het voorbeeld van het café. Neem het verhaal vooral niet te letterlijk.
0
geplaatst: 15 februari 2011, 16:56 uur
Ik neem het niet te letterlijk. Vond wel dat je dat gevoel op een opvallende manier onder woorden brengt, is weer eens wat anders. Interessant om te lezen.
0
geplaatst: 16 februari 2011, 13:47 uur
Ik heb ook net een stukje gepost bij 'Blues & Roots'. Tevens mijn eerste in deze rubriek (shame on me).
0
geplaatst: 18 februari 2011, 22:26 uur
Spreken de albums van Sandokan zo weinig mensen hier aan of hebben jullie het allemaal te druk met The King Of Limbs voor dit topic?
0
geplaatst: 18 februari 2011, 22:31 uur
Nou, ik heb een achterstand, maar ik ga zeker nog een album beluisteren. 

0
geplaatst: 19 februari 2011, 12:02 uur
Drukte bij mij maar het plan is om vandaag en morgen wat reacties (wel wat korter) te schrijven om zo mijn achterstand weg te werken.
0
geplaatst: 19 februari 2011, 12:13 uur
Future of the Left komt bij mij nog; mijn vorige reacties waren natuurlijk te genant voor woorden. 

0
geplaatst: 20 februari 2011, 13:13 uur
Het was blijkbaar mijn beurt, heb de laatste tijd geen tijd gehad om te reviewen maar ga nu wel meedoen. Ik adviseer de bovenste, ook al moet je dan via Spotify luisteren.

Low Vertical - I Saw a Land...
Het eerste album dat ik heb gekozen komt morgen uit. Nog onbestemd, ik heb het al geluisterd en ik ben overdonderd, prachtige muziek die alle kanten uit gaat, Radiohead/Sigur Ros en rock combinatie, het pakt heel goed uit, heel mooi. Het album is alleen via Spotify te luisteren voor de mensen die dit album kiezen, er staat nog geen downloadlink op het web.

Bop Alloy - Substantial & M...
Voor de hiphoppers en jazz/soul liefhebbers onder ons. Heel goed geproduceerde hiphop met hoogstaande beats, heerlijke blazers in veel beats en ook mooie refreinen en raps.

John Frusciante - Inside of...
John Frusciante heeft een stuk of 7 prachtige soloalbums gemaakt, dit is daar één van, mooie donkere sfeer en goede composities en uiteraard goed gitaarspel.

Low Vertical - I Saw a Land...
Het eerste album dat ik heb gekozen komt morgen uit. Nog onbestemd, ik heb het al geluisterd en ik ben overdonderd, prachtige muziek die alle kanten uit gaat, Radiohead/Sigur Ros en rock combinatie, het pakt heel goed uit, heel mooi. Het album is alleen via Spotify te luisteren voor de mensen die dit album kiezen, er staat nog geen downloadlink op het web.

Bop Alloy - Substantial & M...
Voor de hiphoppers en jazz/soul liefhebbers onder ons. Heel goed geproduceerde hiphop met hoogstaande beats, heerlijke blazers in veel beats en ook mooie refreinen en raps.

John Frusciante - Inside of...
John Frusciante heeft een stuk of 7 prachtige soloalbums gemaakt, dit is daar één van, mooie donkere sfeer en goede composities en uiteraard goed gitaarspel.
0
geplaatst: 20 februari 2011, 13:19 uur
Als ik me op je korte beschrijvingen hier baseer, lijken het me drie interessante albums. Van John Frusciante ken ik al één en ander. Ik denk dat ik maar eens voor Bop Alloy ga. 

0
geplaatst: 20 februari 2011, 13:33 uur
Leuke albums inderdaad, ik ga vandaag aan de slag met een album van Haveman en hopelijk nog eentje van Sandokan zodat ik morgen fris aan de nieuwe week kan beginnen.
0
geplaatst: 20 februari 2011, 13:35 uur
Ik wacht maar tot de eerste wel te downloaden is, Spotify doet moeilijk bij het aanmaken van een account. Ik ga voor nummertje 3.
0
geplaatst: 20 februari 2011, 13:35 uur
Ik ga eerst mijn eigen albums reviewen en daarna ga ik het topic volgen en eventueel nog wat albums die al voor bij gekomen zijn reviewen.
0
geplaatst: 20 februari 2011, 16:11 uur
Zo, 2 albums gereviewt van Haveman, volgende halte Sandokan 

0
geplaatst: 20 februari 2011, 20:55 uur
0-0-1
Recensie van Frusciante is klaar.
Ben wel benieuwd naar Low Vertical - I Saw a Landscape Once.
Maar vind hier geen link van.
Recensie van Frusciante is klaar.
Ben wel benieuwd naar Low Vertical - I Saw a Landscape Once.
Maar vind hier geen link van.
0
geplaatst: 20 februari 2011, 21:01 uur
Ik heb de downloadlinks die hier werden genoemd verwijderd. Het is niet toegestaan illegale downloadlinks te plaatsen op MusicMeter.
0
geplaatst: 22 februari 2011, 15:01 uur
0-0-2,
Ik had de Frusciante review al gedaan gisteren dus..
Low Vertical ben ik ook benieuwd naar dus op zoek naar de link.
Ik had de Frusciante review al gedaan gisteren dus..
Low Vertical ben ik ook benieuwd naar dus op zoek naar de link.
0
geplaatst: 22 februari 2011, 15:07 uur
Ik heb geen Spotify maar op myspace al wel een drietal nummers gratis beluisterd en die klinken heerlijk. Nu maar hopen op een link 
myspace-Low Vertical

myspace-Low Vertical
0
geplaatst: 22 februari 2011, 15:35 uur
Ze zijn zeer onterecht zeer onbekend, ik weet ook niet waar die link blijft. Tot nu toe helaas alleen op Spotify. Wederom een goede band uit België, wat ze daar allemaal wel niet aan goede bands produceren..
0
geplaatst: 23 februari 2011, 09:16 uur
Ik doe de review nog, net zoals die van Sandokan en Haveman, maar zit momenteel in Finland en ik ga niet downloaden op een computer die niet van mij is. Dus het wordt maar weer eens volgende week.
0
geplaatst: 23 februari 2011, 12:00 uur
1-0-2
Ik ben klaar met mijn recensie van I Saw a Landscape Once. Ik heb gemengde gevoelens aan het album over gehouden.
Ik ben klaar met mijn recensie van I Saw a Landscape Once. Ik heb gemengde gevoelens aan het album over gehouden.
0
geplaatst: 26 februari 2011, 19:33 uur
Ah, het is de bedoeling om de score bij te houden..
Zal ik volgende keer wel doen dan, mijn excuses Ataloona!
Zal ik volgende keer wel doen dan, mijn excuses Ataloona!

* denotes required fields.