Muziek / Muziekgames / ''Het Review-Album van de Maand!''
zoeken in:
0
geplaatst: 12 januari 2012, 20:21 uur
oh chips, ik loop nu al achter
. Zal dit weekend Von Lmo reviewen.
. Zal dit weekend Von Lmo reviewen.
0
geplaatst: 12 januari 2012, 21:49 uur
Niet erg, het tempo zat er goed in dus de reviews van Von Lmo mogen gewoon nog komen uiteraard. Het tempo zal wel wat lager gaan liggen, nu de scholen weer zijn begonnen 

0
geplaatst: 12 januari 2012, 22:04 uur
Mijn strategie om voor een luchtigere tip te zorgen is ook alweer gejat 
Ken dit niet, maar ben erg benieuwd! Leuke tip.

Ken dit niet, maar ben erg benieuwd! Leuke tip.
0
Misterfool
geplaatst: 18 januari 2012, 20:58 uur
Ik heb iets bij von Lmo geschreven en ga nu aan de Francoise Hardy.
0
geplaatst: 18 januari 2012, 21:04 uur
Geen moeilijke plaat?
Misschien ben ik een rare maar ik kom er echt compleet niet doorheen. Na 3 nummers heb ik de neiging om het album af te zetten, ik vind het echt saai. Maar ik ben sowieso niet echt een liefhebber van Franstalige muziek, een uitzondering is Harmonium.
Misschien ben ik een rare maar ik kom er echt compleet niet doorheen. Na 3 nummers heb ik de neiging om het album af te zetten, ik vind het echt saai. Maar ik ben sowieso niet echt een liefhebber van Franstalige muziek, een uitzondering is Harmonium.
0
Misterfool
geplaatst: 18 januari 2012, 21:16 uur
Ik moet zeggen van het openingsnummer ook niet echt blij te worden. Muziek voor oudbollige romcoms zonder humor. Wel een mooie vrouw, dat dan weer wel
. Maar goed dat is slechts het eerste nummer.
. Maar goed dat is slechts het eerste nummer.
0
geplaatst: 18 januari 2012, 21:18 uur
Ik zal hem zo meteen mijn eerste luisterbeurt gunnen, ben benieuwd 

0
geplaatst: 18 januari 2012, 22:14 uur
Ik heb er ook maar een stukje bij geschreven, al gaat dat meer over het genre dan over de plaat zelf.
0
geplaatst: 19 januari 2012, 20:34 uur
Ook ik heb een review bij elkaar weten te schrapen, hij is niet positief. Dit topic begint lekker voor mij, eerst 2 sterren en nu 1,5.
Ik hoop dat niels94 met iets beters komt.
Ik hoop dat niels94 met iets beters komt.
0
geplaatst: 19 januari 2012, 21:13 uur
Hier had ik al een beetje voor gevreesd..
Nou ja, zolang ik er zelf van kan genieten, maakt het me niet uit. Als ik eens een halfuurtje aan niets wil denken, zet ik gewoon deze plaat op. Popmuziek waar niets mis mee is.
Nou ja, zolang ik er zelf van kan genieten, maakt het me niet uit. Als ik eens een halfuurtje aan niets wil denken, zet ik gewoon deze plaat op. Popmuziek waar niets mis mee is.

0
geplaatst: 20 januari 2012, 12:07 uur
Zo, mijn recensie is geplaatst. Zo verschrikkelijk slecht vind ik het allemaal niet. Liever een beetje afgezaagd dan opzettelijk slecht om maar een punt te maken
.
.
0
geplaatst: 20 januari 2012, 14:53 uur
Ageren tegen de muziekindustrie/mainstream in de stijl van Von Lmo en dergelijke alternatievelingen.
0
geplaatst: 30 januari 2012, 19:22 uur
Zou het kunnen dat ik ook nog bij de lijst kan en mijn "Review Album van de Maand" kan voorstellen?
0
geplaatst: 30 januari 2012, 19:29 uur
Op zich niet. Er wordt namelijk ook wel verwacht dat je zelf ook de albums reviewt die langskomen, dus je weet sowieso wel wanneer je aan de beurt bent.
0
geplaatst: 30 januari 2012, 19:43 uur
Zal ik anders gewoon mijn album binnenkort al plaatsen? Heb al iets uitgezocht 

0
geplaatst: 30 januari 2012, 19:48 uur
Ben benieuwd. 
Kan je anders even de lijst plaatsen met users die nog moeten komen?

Kan je anders even de lijst plaatsen met users die nog moeten komen?
0
geplaatst: 30 januari 2012, 19:51 uur
Het zou wel zo leuk zijn dat als je nu meedoet, dat je ook even de vorige 2 albums beluisterd. (te vinden op de vorige 2 pagina's)
AOVV's keuze beluister ik dit weekend en recenseer ik meteen even dan. Het lijkt me beter dat Niels nog even een weekje wacht, aangezien er nog weinig reviews zijn. (had het zelf nogal druk vorige week)
- Ataloona
- AOVV
- niels94
- korenbloem
- Don Cappuccino
- Misterfool
- MDV
- Kobe Bryant Fan
AOVV's keuze beluister ik dit weekend en recenseer ik meteen even dan. Het lijkt me beter dat Niels nog even een weekje wacht, aangezien er nog weinig reviews zijn. (had het zelf nogal druk vorige week)
- Ataloona
- AOVV
- niels94
- korenbloem
- Don Cappuccino
- Misterfool
- MDV
- Kobe Bryant Fan
0
geplaatst: 30 januari 2012, 19:53 uur
Ataloona schreef:
Het lijkt me beter dat Niels nog even een weekje wacht, aangezien er nog weinig reviews zijn.
Het lijkt me beter dat Niels nog even een weekje wacht, aangezien er nog weinig reviews zijn.
Prima
Je hebt inderdaad gelijk dat er nog wat recensies bij AOVV's album moeten komen. Glenn kan dan ook in no time bijkomen, aangezien beide albums niet lang zijn. Hoeft trouwens niet binnen een week denk ik zo, maar het zou inderdaad wel leuk zijn als je ze nog reviewt 
0
geplaatst: 30 januari 2012, 20:28 uur
Zal ik zeker doen. Het zal inderdaad niet allebei voor deze week zijn. Maar tegen volgende week zal het waarschijnlijk wel af zijn.
0
geplaatst: 31 januari 2012, 17:17 uur
Mijn eerste "recensie" is al sneller af dan ik had gedacht. Ik ben begonnen met Francoise Hardy.
Klik!
Klik!
0
geplaatst: 6 februari 2012, 11:44 uur
En wanneer krijgen we de inzending van Niels? Of gaat dit mooie topic weer stilvallen? 

* denotes required fields.