menu

Muziek / Muziekgames / ''Het Review-Album van de Maand!''

zoeken in:
Klopt, maar de rip op het internet (in ieder geval) bevat wel wat langere pauzes dan de pauzes die je normaal op een LP hoort. Maar ik kan me d'r niet aan storen, merk het eigenlijk niet eens (meer).

En... Hoe ver zijn we met de reviews/plaat?

Ik heb hem nog niet beluisterd, ik probeer volgende week er tijd voor te nemen. Dan ben ik namelijk klaar met mijn proefwerkweek.

Misterfool
Ook ik ben de afgelopen tijd erg druk geweest. Ik moest essays maken voor substansive law)europees recht' en bestuursrecht. In het paasweekend zal ik mijn gedachten over dit album wel kenbaar maken.

Ik heb 'm nog steeds niet beluisterd, ook een pak minder tijd met m'n stage. Misschien vanavond nog, anders volgende week..

Ik heb woord gehouden, en de plaat daarnet voor het eerst beluisterd. Mijn totaal onthutste en verloren gelopen reactie kan men bij het album zelf lezen.

Wat zullen we doen, nog één week de tijd en dan mag de volgende user op de lijst zijn album doneren? Royal Trux verdient wel wat meer reviews nog, al kan ik me best voorstellen dat het moeilijk te beschrijven is. Ik kreeg er ook pas een fatsoenlijke recensie uit na een schamele tien luisterbeurten

O ja, Royal Trux! Die moet ik nog gaan beluisteren, dit weekend ga ik hem voor de eerste keer beluisteren. Daarna schrijf ik wel een impressie die niet als review beschouwd mag worden.

Ataloona schreef:
Wat zullen we doen, nog één week de tijd en dan mag de volgende user op de lijst zijn album doneren? Royal Trux verdient wel wat meer reviews nog, al kan ik me best voorstellen dat het moeilijk te beschrijven is. Ik kreeg er ook pas een fatsoenlijke recensie uit na een schamele tien luisterbeurten

Mijn 'review' gaat er zeker nog komen. Misschien doe ik het wel dit weekend, nog één keer luisteren en dan kan ik een soort 'tussenstand' geven. Geen al te gemakkelijke kost in elk geval

Ik begin de eerste helft van de palat al te waarderen.
Voor de eerste helft geef ik tot nu toe een ruime 3,5*, de tweede helft moet wel nog erg veel groeien. Daarom zal een review nog even moeten wachten.

Op mijn bespreking zal het nog wel even wachten zijn. Ik doe er zo al lang genoeg over, en bij zo'n soort plaat.. Ik heb 'm ook nog maar één keer beluisterd, je moet er echt tijd voor maken en voor in de stemming zijn, volgens mij. Dat gaat niet op commando, natuurlijk.

In ieder geval, van mij mag de volgende tip ook al wel, die bespreking van Royal Trux komt er gewoon wat later dan.

Het is denk ik wel tijd voor een nieuw album, Royal Trux heeft gewoon meer tijd nodig. Ik zag net dat ik aan de beurt ben dus hier is mijn album.

Als eerste zat ik een beetje in een tweestrijd over wat voor album ik ging kiezen. Ga ik verder met het grotendeels experimentele karakter van dit topic of kies ik een album uit wat makkelijk in het gehoor ligt? Ik heb voor de middenweg gekozen, het is deze geworden:

(afbeelding)

Scott Kelly - The Wake

Scott Kelly is bij de meeste mensen bekend van Neurosis, een band die muziek zo´n beetje in zijn duisterste vorm kan brengen. De bandleden hebben allemaal hun eigen zijprojecten en Kelly is hier echt een singer/songwriter met alleen zang en gitaar. Er staan echt prachtige nummers op en vooral Remember Me raakt me diep. Veel luisterplezier!

Scott Kelly! Dit lijkt me erg interessant, maar het zal, gezien de omschrijving, geheel anders zijn dan Neurosis.

Heren, de reviews voor Royal Trux mogen nu langzaam wel te voorschijn komen. Alvast een afsluitende tip: "Ik zal de plaat nog vaker draaien/ over een periode probeer ik het nog een keer" of iets van die trend

Ik ga proberen om zaterdag (of morgen, als het even kan) een mini-bespreking te schrijven over het album. 't Wordt inderdaad wel tijd ja.

Zo te zien heeft niemand naar Scott Kelly geluisterd.

Royal Trux: ik kom er niet doorheen!

Don Cappuccino schreef:

Dan moet jij mijn Last.fm profiel eens gaan bekijken Al 3x + een paar keer een losse track.

Ik zie het net.

Wat vind je ervan?

Misterfool
Ook al meerdermaals beluisterd. Vind het erg mooi. Erg donkere, stem heeft meneer Kelly. Gaat bij mij waarschijnlijk een 3.5* worden. Beschrijven vind ik echter ook hier weer lastig. Ben ook enorm bezig met leren, het muzikale reis topique en mijn eigen misterfool doet modern topique.

Ik heb al een halve review in mijn hoofd. Komt morgen. Dan zul je zien wat ik ervan vind En die van Royal Trux staat er voor deze vakantie afgelopen is. Ekt.

Don Cappuccino schreef:

Royal Trux: ik kom er niet doorheen!

Ik heb 'm ook al beluisterd, dus neem je woorden maar terug.

En het klinkt best goed.

Ik moet hem nog altijd eens beluisteren.
Bij Royal Trux geraak ik maar niet door de laatste songs (buiten de afsluiter) terwijl ik de rest al kan 'waarderen'.

Sorry, ik zag het net op Last FM. Op Musicmeter had namelijk niemand gereageerd op de pagina van het album of in dit topic.

Dat klopt. Nochtans niet m'n gewoonte. Het is je vergeven.

Ik heb scot kelly nu 2 keer gehoord, Maar mijn eerste indruk is een erg simplistisch plaatje luisterend naar de akkoorden.

de stem lijkt wat op Mark Lanegan. Don C. misschien is Angels of Light wat voor je als je dit soort platen waardeert.

Ik ben nu ook Scott Kelly aan het luisteren.
De link met Mark Lanegan heeft mij nieuwsgierig gemaakt; en deze is ook duidelijk hoorbaar.

Review geschreven.
Gewoon omdat het album het verdiend.

Mooie review

Ook ik heb mijn review zojuist geplaatst.

En nu ik toch op dreef ben ook nog review(achtig iets) bij Royal Trux Ik ben helemaal klaar voor de volgende (Misterfool). 16 mei plaatsen?

Mijn bespreking staat er ook op!

Next in line: Scott Kelly. Ik heb 'm al een keertje beluisterd, het plaatje is qua speelduur ongeveer de helft van 'Twin Infinitives', dus dat scheelt.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:50 uur

geplaatst: vandaag om 00:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.