MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1977

zoeken in:
2-3

Waarom zijn alle soft-rockers nou nog wakker???

Eenieder van > 30 die ooit Brood live gezien heeft en zou koud na zijn sterfdatum (11 juli) op die mietjes van ELO stemt, moet eigenlijk zijn MuMe abonnement inleveren

(Belgen uitgezonderd, want die hebben geen Hiltonhotel aan de Apollolaan)

Zijn sterfdatum ligt al 10 jaar achter ons, Mjuman.
Helaas heb ik hem nooit live live gezien, wel live op TV. Brood is inderdaad geweldig, maar dat vind ik nu net ook van ELO.
En ik ben ook erg fan van de Bee Gees, dus de term soft-rocker kun je niet aan mijn account hangen

Ik had er trouwens geen idee van dat er meer fans van Brood hier op MuMe huisden

Ttv van dit album en Shpritsz was Brood live een belevenis van de eerste orde; gedreven, energiek. Muzikaal waren de eerste twee albums ok: pure rock.

Ben het voor de verandering weer eens met Mjuman, ELO, muziek voor geestelijk bejaarden. Wat is het toch met die rare MOR muziek? Wilders? VVD? Waar komen deze onfrisse spruitjesluchtjes vandaan?

Wilders was vroeger een liefhebber van Wave.
Ooit gehoord tijdens een interview op L1.

(verschrikkelijk) maar er is steeds meer dat spreekt voor de man. VVD is nooit verder gekomen dan I Will Survive en Ring My Bell oha.

4-5

orbit schreef:
ELO, muziek voor geestelijk bejaarden. Wat is het toch met die rare MOR muziek? Wilders? VVD? Waar komen deze onfrisse spruitjesluchtjes vandaan?

deric raven schreef:
Wilders was vroeger een liefhebber van Wave.

orbit schreef:
(verschrikkelijk) maar er is steeds meer dat spreekt voor de man.

Qua manier van discussiëren, standpunten innemen en uitlatingen pas je al jaren bij die man. Er is geen enkele reden om liefhebbers van welke muziekvorm dan ook in de hoek van dementen neer te zetten.

Street ligt mij ook na aan het hart, maar wij naderen nu eenmaal de finale en moeilijke beslissingen dienen te worden gemaakt....

20. Randy Newman - Little Criminals vs Tangerine Dream - Encore

Zephyr
1-0

2-0

4-0

4-1

Kies voor de ambient 2B ivm het huidige weer (zon) en niet voor die zeurpietliedjes

tangmaster
4-2

4-3

Randy Newman heeft betere albums gemaakt.

5-3

Sorry Tangmaster, ik ken dat album van Tangerine dream niet en wordt aan de andere kant juist bij Randy Newman zo aardig opgevrolijkt, ook bij Little criminals.

Casartelli (moderator)
musician schreef:
Sorry Tangmaster, ik ken dat album van Tangerine dream niet

4-3 dus

Casartelli (moderator)

je stemt natuurlijk alleen als je met beide albums bekend bent...

Ah, werken deze spelletjes op die manier....

5-4

21. The Alan Parsons Project - I Robot vs Graham Parker & the Rumour - Stick to Me

0-1

vigil schreef:
Ah, werken deze spelletjes op die manier....

Lijkt me wel zo redelijk...

Arrie schreef:
(quote)

Lijkt me wel zo redelijk...

Dus als ik het goed begrijp wordt Musician hier 'bestraft' voor zijn eerlijkheid

Heb jij dan ergens een spreadsheet waarin je de resultaten van een enquete per pm (naar alle betrokkenen) bijhoudt? Ik durf geen eed op te doen, al heb ik wel twijfels.

Casartelli (moderator)
Mjuman schreef:
Heb jij dan ergens een spreadsheet waarin je de resultaten van een enquete per pm (naar alle betrokkenen) bijhoudt? Ik durf geen eed op te doen, al heb ik wel twijfels.

Daar gaat het helemaal niet om. Als ik in alle battles zou stemmen waar ik wel een vermoeden heb welke plaat ik beter vind (omdat ik een van de twee toevallig goed vind, omdat de ander me niet aanspreekt, omdat Pietje de een wel goed vindt en ik het bijna altijd met Pietje eens ben, omdat Jantje de ander wel goed vindt en ik het bijna nooit met Jantje eens ben, omdat de andere plaat buiten mijn genre valt, etc., zou ik in 90% van de battles mee kunnen doen. Maar als iedereen dat doet, is de lol bijzonder snel van het spelletje af.
Mjuman schreef:
Dus als ik het goed begrijp wordt Musician hier 'bestraft' voor zijn eerlijkheid

Ja, daar komt het wel op neer.

Casartelli schreef:
Daar gaat het helemaal niet om. Als ik in alle battles zou stemmen waar ik wel een vermoeden heb welke plaat ik beter vind (omdat ik een van de twee toevallig goed vind, omdat de ander me niet aanspreekt, omdat Pietje de een wel goed vindt en ik het bijna altijd met Pietje eens ben, omdat Jantje de ander wel goed vindt en ik het bijna nooit met Jantje eens ben, omdat de andere plaat buiten mijn genre valt, etc., zou ik in 90% van de battles mee kunnen doen. Maar als iedereen dat doet, is de lol bijzonder snel van het spelletje af.

Misschien ligt het aan het feit dat het vrij mi is, mijn cpu niet meer zo snel werkt, ik naar een podcast van The Black Dog aan het luisteren ben, maar na de 2e regel zat ik al 'lost' op mijn vélo. '

Kortom - wat is de fun van zo'n spel anders dan bezigheidstherapie voor mannen die in een soort 2e postpuberteit zitten? 'k geef als eerste toe dat ik in een soort derde jeugd zit - een ideaal middel tegen een midlife crisis.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:47 uur

geplaatst: vandaag om 20:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.