Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1977
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 juli 2011, 16:19 uur
Mjuman schreef:
Kortom - wat is de fun van zo'n spel anders dan bezigheidstherapie voor mannen die in een soort 2e postpuberteit zitten? 'k geef als eerste toe dat ik in een soort derde jeugd zit - een ideaal middel tegen een midlife crisis.
Kortom - wat is de fun van zo'n spel anders dan bezigheidstherapie voor mannen die in een soort 2e postpuberteit zitten? 'k geef als eerste toe dat ik in een soort derde jeugd zit - een ideaal middel tegen een midlife crisis.
Ik zit pas in mijn 2e prepuberteit, dus dat communiceert wellicht wat moeizaam... maar zelfs een spel dat louter als bezigheidstherapie dienst doet, kent zijn regels. En een ongeschreven (soms ook geschreven) regel in de KOs op MuMe is nu eenmaal dat men beide albums kent alvorens te stemmen. Mijn vrij stellige vermoeden (gewoon uit langjarig meedoen aan deze bezigheidstherapie) is dat goed 80% van de deelnemers zich daar ook aan houdt en dat de resterende 20% (meestal vooral gebruikers in hun 1e puberteit of gebruikers die net bij het spelletje komen kijken) deze spelregel gewoon nog eens moeten horen.
0
geplaatst: 15 juli 2011, 18:40 uur
Ik ken ze geen van beiden maar heb nu een haast onbedwingbare neiging om te stemmen 

0
geplaatst: 15 juli 2011, 19:37 uur
orbit schreef:
Ben het voor de verandering weer eens met Mjuman, ELO, muziek voor geestelijk bejaarden. Wat is het toch met die rare MOR muziek? Wilders? VVD? Waar komen deze onfrisse spruitjesluchtjes vandaan?
Ben het voor de verandering weer eens met Mjuman, ELO, muziek voor geestelijk bejaarden. Wat is het toch met die rare MOR muziek? Wilders? VVD? Waar komen deze onfrisse spruitjesluchtjes vandaan?
Nooit geweten dat jij zo'n mensenkennis had, orbit.
Je kent me niet eens, maar toch weet je mij (o.a.) in een hokje te plaatsen. Ik weet niet wat voor werk je doet, maar hier moet je echt meer mee gaan doen.
0
geplaatst: 15 juli 2011, 20:15 uur
Ik heb nooit geweten dat mijn Knock-Out: 1977 tot zulke pittige discussies zou leiden. Was dat ook zo toen Dweijkk_ de K.O.'s organiseerde? Ik heb de laatste dagen redelijk weinig gestemd omdat ik te veel albums niet ken en ook geen zin heb om al die albums te gaan beluisteren.
Ook voor deze battle pas ik. APP vind ik niks en het andere album ken ik niet. Dus, vechten jullie het maar uit.
btw Volgende week zal ik nog veel minder gaan stemmen want dan loopt 'wibro' voor de 25e keer! de Nijmeegse 4-Daagse mee.
Ook voor deze battle pas ik. APP vind ik niks en het andere album ken ik niet. Dus, vechten jullie het maar uit.

btw Volgende week zal ik nog veel minder gaan stemmen want dan loopt 'wibro' voor de 25e keer! de Nijmeegse 4-Daagse mee.

0
geplaatst: 15 juli 2011, 20:19 uur
GrafGantz schreef:
Ik ken ze geen van beiden maar heb nu een haast onbedwingbare neiging om te stemmen
dan mag het
onbevooroordeeld, toch
0
geplaatst: 15 juli 2011, 20:25 uur
wibro schreef:
Ik heb nooit geweten dat mijn Knock-Out: 1977 tot zulke pittige discussies zou leiden.
Ik heb nooit geweten dat mijn Knock-Out: 1977 tot zulke pittige discussies zou leiden.
Zoals een goede vriend mij van de week nog pm'de "Ja, 't is altijd dankbaar werk he, zo'n spelletje organiseren
"
0
geplaatst: 15 juli 2011, 21:32 uur
Ach weet je, het is maar een spelletje; meedoen is belangrijker dan winnen 
Altijd leuk om later tegen je kleinzoon te kunnen vertellen: "MuMe2011, the beginning of social media warfare - opa was erbij"
Maar als je mij nou vraagt: wat geeft meer fun Graham Parker of APP, zeg ik: "wat denk je er zelf van?"

Altijd leuk om later tegen je kleinzoon te kunnen vertellen: "MuMe2011, the beginning of social media warfare - opa was erbij"
Maar als je mij nou vraagt: wat geeft meer fun Graham Parker of APP, zeg ik: "wat denk je er zelf van?"
0
geplaatst: 15 juli 2011, 21:36 uur
3-4
En ik lever verder geen commentaar meer inzake hoe of wat
Ik maak van mijn hart meestal geen moordkuil maar om hier mee te kunnen doen moet je blijkbaar kunnen zwijgen als Rupert Murdoch als er gevraagd wordt naar het aantal telefoons dat zijn bedrijf heeft afgetapt....
En ik lever verder geen commentaar meer inzake hoe of wat
Ik maak van mijn hart meestal geen moordkuil maar om hier mee te kunnen doen moet je blijkbaar kunnen zwijgen als Rupert Murdoch als er gevraagd wordt naar het aantal telefoons dat zijn bedrijf heeft afgetapt....
0
geplaatst: 15 juli 2011, 22:18 uur
Mjuman schreef:
(...)Kortom - wat is de fun van zo'n spel anders dan bezigheidstherapie voor mannen die in een soort 2e postpuberteit zitten? 'k geef als eerste toe dat ik in een soort derde jeugd zit - een ideaal middel tegen een midlife crisis.
(...)Kortom - wat is de fun van zo'n spel anders dan bezigheidstherapie voor mannen die in een soort 2e postpuberteit zitten? 'k geef als eerste toe dat ik in een soort derde jeugd zit - een ideaal middel tegen een midlife crisis.
Ah! Ik probeerde een jonge vrouw maar ben uiteindelijk maar blijven steken op Musicmeter, zoiets?

En dan vooral de vraag, waartoe dient dit alles, wat wij hier aan het doen zijn?
Ik moet zeggen dat ik in alle meningsvormingen hier nog wel eens een nieuw album ontwaar dat ik dan wil hebben.
Er gaat niets boven goede sex, nu we het daar over hebben, behalve dan, uiteraard, een goede cd van deez' of gene. Kan ook een reden zijn om Musicmeter te verkiezen boven alles ten tijde van een midlife crisis.....
0
geplaatst: 15 juli 2011, 23:58 uur
22. Ultravox! - Ultravox! vs Augustus Pablo - East of the River Nile
0-1 (waanzinnig album)
0-1 (waanzinnig album)
0
geplaatst: 16 juli 2011, 00:44 uur
1-4
Op deze eersteling van U'vox met Foxx staan toch een paar geweldige tracks die tegen me aan schurken: Dangerous Rhythm, I Want to be a Machine, The Wild, the Beautiful an the Damned - een paar essentiële wave songs. Hoe goed de flow van Augustus Pablo ook is, het hart zegt ...
Op deze eersteling van U'vox met Foxx staan toch een paar geweldige tracks die tegen me aan schurken: Dangerous Rhythm, I Want to be a Machine, The Wild, the Beautiful an the Damned - een paar essentiële wave songs. Hoe goed de flow van Augustus Pablo ook is, het hart zegt ...
0
geplaatst: 16 juli 2011, 07:37 uur
Van dat album van Ultravox vind ik juist dat punkachtige openingsnummer goed, maar dat lange nummer "I Want to be a Machine" en een paar andere nummers die ik een paar keer beluisterd heb vind ik maar niks. En dan is de keuze voor mij heel snel gemaakt want "East of the River Nile" - vorige week voor de eerste keer beluisterd - vind ik in zijn geheel een prima album.
0
geplaatst: 16 juli 2011, 11:48 uur
23. Billy Joel - The Stranger vs Mother's Finest - Another Mother Further
0
geplaatst: 16 juli 2011, 12:43 uur
Ik vind het erg rustig vandaag. Het lijkt wel of niemand meer dúrft te stemmen. Bang waarschijnlijk dat ze de vraag voorgeschoteld krijgen of ze beide albums wel helemaal beluisterd hebben
.
Kom op, er moet gestemd worden. Het is week-end. Niemand of bijna niemand hoeft te werken of is iedereen op vakantie vanwege de regen de afgelopen dagen of de slechte weersvooruitzichten de komende week.
.Kom op, er moet gestemd worden. Het is week-end. Niemand of bijna niemand hoeft te werken of is iedereen op vakantie vanwege de regen de afgelopen dagen of de slechte weersvooruitzichten de komende week.

0
geplaatst: 16 juli 2011, 13:26 uur
wibro schreef:
Ik vind het erg rustig vandaag. Het lijkt wel of niemand meer dúrft te stemmen. Bang waarschijnlijk dat ze de vraag voorgeschoteld krijgen of ze beide albums wel helemaal beluisterd hebben
.
Kom op, er moet gestemd worden. Het is week-end. Niemand of bijna niemand hoeft te werken of is iedereen op vakantie vanwege de regen de afgelopen dagen of de slechte weersvooruitzichten de komende week.
.Kom op, er moet gestemd worden. Het is week-end. Niemand of bijna niemand hoeft te werken of is iedereen op vakantie vanwege de regen de afgelopen dagen of de slechte weersvooruitzichten de komende week.
Ik ken beide albums niet, sorry.
* denotes required fields.