Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1977
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 juli 2011, 13:26 uur
wibro schreef:
Ik vind het erg rustig vandaag. Het lijkt wel of niemand meer dúrft te stemmen. Bang waarschijnlijk dat ze de vraag voorgeschoteld krijgen of ze beide albums wel helemaal beluisterd hebben
Ik vind het erg rustig vandaag. Het lijkt wel of niemand meer dúrft te stemmen. Bang waarschijnlijk dat ze de vraag voorgeschoteld krijgen of ze beide albums wel helemaal beluisterd hebben
Ik wil best even kwijt dat ik het album van Mother's Finest niet ken (op het m.i. wat flauwe Piece of the Rock na). Die van Billy Joel vind ik wel aardig.
Geen stem dus, al kun je er met pistool op het hoofd wel een vermoedelijke voorkeur in lezen. Maar we hebben geen haast toch?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 juli 2011, 20:39 uur
ik ken ze ook niet en zijn beide niet my cup of tea.
0
geplaatst: 17 juli 2011, 00:36 uur
4-5
Billy Joel is een soort Assurancetourix van NewYorkse origine en Mother's Finest - en deze Another ... is een van de eerste fijne cross-overs tussen (zwarte)funk en rock; hit (van album) Baby Love
Billy Joel is een soort Assurancetourix van NewYorkse origine en Mother's Finest - en deze Another ... is een van de eerste fijne cross-overs tussen (zwarte)funk en rock; hit (van album) Baby Love
0
geplaatst: 17 juli 2011, 01:34 uur
24. Dead Boys - Young, Loud and Snotty vs Rod Stewart - Foot Loose and Fancy Free
1-0
1-0
0
geplaatst: 17 juli 2011, 17:10 uur
Het aantal mensen die dat album van de Dead Boys uit hun hoofd kennen ligt waarschijnlijk ook niet zo heel erg hoog.....
0
geplaatst: 17 juli 2011, 17:15 uur
5-4
Solide US punk vs (imo) een van de eerste albums van Rod the Mod waarop het verval écht hoorbaar was. Zijn Atlantic Crossing en Night on the Town nog met de mantel der liefde te bedekken, en vanuit een zekere kitsch te verteren, bij dit album was mijn goedkeuringsvermogen op.
Solide US punk vs (imo) een van de eerste albums van Rod the Mod waarop het verval écht hoorbaar was. Zijn Atlantic Crossing en Night on the Town nog met de mantel der liefde te bedekken, en vanuit een zekere kitsch te verteren, bij dit album was mijn goedkeuringsvermogen op.
0
Zephyr
geplaatst: 17 juli 2011, 17:18 uur
25. Iggy Pop - Lust For Life vs Status Quo - Rockin' All Over the World
1-0
1-0
0
geplaatst: 17 juli 2011, 18:04 uur
26. Donna Summer - I Remember Yesterday vs Saturday Night Fever - Original Movie Soundtrack
0-0
0-0
0
geplaatst: 17 juli 2011, 18:25 uur
2-1
Donna:mag ik nog eenmaal de geweldige Patrick Cowley remix van I Feel Love?
(ooit in Oekel's discohoek geweest)
Donna:mag ik nog eenmaal de geweldige Patrick Cowley remix van I Feel Love?
(ooit in Oekel's discohoek geweest)
* denotes required fields.