Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag
zoeken in:
0
geplaatst: 3 augustus 2013, 17:40 uur
Haha sorry!
Moet ik het weghalen, of laat ik het staan voor straks?
Moet ik het weghalen, of laat ik het staan voor straks?
0
geplaatst: 3 augustus 2013, 23:04 uur
Volgens mij zijn de regels best duidelijk maar goed...
Cut Copy een 6,25
Burial is in ieder geval een stuk inventiever, hipper, interessanter dan Cut Copy. Of beide liederen echt een klassiekerstatus hebben vraag ik me af maar goed dat maakt mij eigenlijk ook niet zo veel uit.
Cijfer 7,5
Cut Copy een 6,25
Burial is in ieder geval een stuk inventiever, hipper, interessanter dan Cut Copy. Of beide liederen echt een klassiekerstatus hebben vraag ik me af maar goed dat maakt mij eigenlijk ook niet zo veel uit.
Cijfer 7,5
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 3 augustus 2013, 23:39 uur
vigil schreef:
Volgens mij ook, maar goed, de 24 uur zijn inmiddels verstreken, dus laten we ons nu dan maar op Burial storten...
...waarvan ik ook 1 of 2 nummers wel trek, maar dit klinkt in mijn oren gewoon als vrij matige computermuziek op een overslaande cd-speler. Vernieuwend? Wellicht. Interessant? In de verste verte niet.
4,0
0
geplaatst: 3 augustus 2013, 23:51 uur
Nou eens kijken of de hipsters dit soort opmerkingen van de oudere jongeren kunnen verdragen 

0
geplaatst: 4 augustus 2013, 00:09 uur
Valt me best mee. Emotielevel benadert het vriespunt maar goed, er zit een aardige drive in. Voor de verandering aardig voor mij het album eens te checken.
6,3
6,3
0
geplaatst: 4 augustus 2013, 00:20 uur
Dit soort muziek niet lang geleden ontdekt en ik ga het meer en meer waarderen!
8,5
8,5
0
geplaatst: 4 augustus 2013, 00:41 uur
Burial is voor mij meer album muziek, zo los komt het niet echt tot zijn recht. Het album krijgt dan ook 4,5* ster van mij.
Wist ook niet dat dit een bekend nummer was? Maar goed het krijgt zeker een 7,5.
Wist ook niet dat dit een bekend nummer was? Maar goed het krijgt zeker een 7,5.
0
geplaatst: 4 augustus 2013, 11:39 uur
Wat een prut cijfers, niet de beste van Burial, maar dit verdient geen zure cijfers van progrock liefhebbers
9,5
9,5
0
geplaatst: 4 augustus 2013, 11:45 uur
0
geplaatst: 4 augustus 2013, 11:58 uur
Gele Stift schreef:
Wat een prut cijfers, niet de beste van Burial, maar dit verdient geen zure cijfers van progrock liefhebbers
9,5
De stap van prog naar Burial lijkt me anders helemaal niet zo klein.Wat een prut cijfers, niet de beste van Burial, maar dit verdient geen zure cijfers van progrock liefhebbers
9,5
0
geplaatst: 4 augustus 2013, 12:01 uur
Ware het niet dat de meeste progliefhebbers niet progressief genoeg zijn om die stap te maken 

0
geplaatst: 4 augustus 2013, 12:32 uur
7
Mooi nummer met een duister, dreigend sfeertje dat me wel aanspreekt. Ik hou niet altijd van dit soort electronica, maar wat mij betreft is Archangel een geslaagd nummer.
Mooi nummer met een duister, dreigend sfeertje dat me wel aanspreekt. Ik hou niet altijd van dit soort electronica, maar wat mij betreft is Archangel een geslaagd nummer.
0
geplaatst: 4 augustus 2013, 14:27 uur
8,5
Mooie muziek, maar ik draai nooit losse nummers van Burial. In albumcontext komt alles een stuk beter uit de verf.
Mooie muziek, maar ik draai nooit losse nummers van Burial. In albumcontext komt alles een stuk beter uit de verf.
0
geplaatst: 4 augustus 2013, 15:47 uur
Zojuist heb ik voor het eerst een nummer van Untrue uitgezeten. Ik had al een paar keer een nummer geprobeerd, maar vond het drie keer niks. Gelukkig heb ik Burial leren waarderen door zijn laatste ep's.
Die ep's bevatten veel langere nummers met langere, ingewikkeldere composities. Juist dat vind ik interessant. Ook dit Archangel klinkt goed (mysterieus, tikje rauw), maar het mist eigenlijk een stukje ontwikkeling. Desondanks:
8
Die ep's bevatten veel langere nummers met langere, ingewikkeldere composities. Juist dat vind ik interessant. Ook dit Archangel klinkt goed (mysterieus, tikje rauw), maar het mist eigenlijk een stukje ontwikkeling. Desondanks:
8
0
geplaatst: 4 augustus 2013, 16:35 uur
stoepkrijt schreef:
Zojuist heb ik voor het eerst een nummer van Untrue uitgezeten. Ik had al een paar keer een nummer geprobeerd, maar vond het drie keer niks.
Zojuist heb ik voor het eerst een nummer van Untrue uitgezeten. Ik had al een paar keer een nummer geprobeerd, maar vond het drie keer niks.
Je moet ook geen losse nummers luisteren, maar het hele album proberen. Pas dan kun je - net als op zijn eps - echt bevangen raken door de sfeer van de muziek. Bij de meeste muziek kun je wel volstaan met het draaien van losse nummers/singles, maar dit is in albumvorm toch echt een stuk interessanter.
0
geplaatst: 4 augustus 2013, 16:54 uur
Nooit eerder gehoord maar het bevalt mij best, apart en sfeervol.
Cijfer: 7,5
Cijfer: 7,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.