Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag
zoeken in:
0
geplaatst: 17 augustus 2013, 00:51 uur
Als ik het me goed herinner was die nominatie van mij

Voor Sam Cooke een 9
0
geplaatst: 17 augustus 2013, 01:23 uur
Maar jouw naam staat daar toch ook?
edit: ik heb volgens mij niets aangepast in mijn post en ik heb die van herman overgenomen waar inderdaad Arrie stond
edit: ik heb volgens mij niets aangepast in mijn post en ik heb die van herman overgenomen waar inderdaad Arrie stond

0
geplaatst: 17 augustus 2013, 01:24 uur
Een nummer dat zijn tijd nodig had bij, maar nu is elk woord raak.
10
Wat de top 30 betreft: Ik ben zo vrij geweest Vince' naam daar neer te zetten.
10
Wat de top 30 betreft: Ik ben zo vrij geweest Vince' naam daar neer te zetten.
0
geplaatst: 17 augustus 2013, 01:26 uur
Aha: ik wilde het al aanpassen en toen stond het er al dus dat moet dan wel een mod geweest zijn ja 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 17 augustus 2013, 08:34 uur
Kan er tekstueel een eind in meekomen, maar muzikaal heb ik hier weinig connectie mee.
6,8
6,8
0
geplaatst: 17 augustus 2013, 09:07 uur
Vocaal en tekstueel top, één van de beste soulnummers ooit.
Cijfer: 10
Cijfer: 10
0
geplaatst: 17 augustus 2013, 09:54 uur
Dit schreef ik laatst bij de nominatie van Marvin Gaye:
6,0
Sunderland schreef:
Een juiste keuze, dit nummer (van Gaye, red.), want er is ook genoeg soul waar ik helemaal niets mee kan. Ook van dhr Gaye btw.
En dit is typisch zo'n nummer waar ik dus niets mee kan.Een juiste keuze, dit nummer (van Gaye, red.), want er is ook genoeg soul waar ik helemaal niets mee kan. Ook van dhr Gaye btw.
6,0
0
geplaatst: 17 augustus 2013, 10:42 uur
Soul is een muzieksoort waar ik helemaal niks mee heb.
Toch is dit niet slecht, maar het doet me helemaal niks.
5
5
0
geplaatst: 17 augustus 2013, 16:08 uur
trebremmit schreef:
5
5
Miisschien moej toch eens Spielberg mailen of je die opgetuigde Delorean (Back to the Future) mag lenen om af te dalen naar zeg maar 1967 - 1972: wijde pijpen, korte rokken, bloembloezen en vrije liefde en met die dampende live soul (disco inferno) komt zelfs een Drent van zijn krent

Live soul met toeters, mits goed gespeeld, lokt nog meer dan een bar met fris getapt witbier bij een buitentemperatuur van 37.
0
geplaatst: 17 augustus 2013, 16:10 uur
10
Heel knap hoe je zo'n onderwerp muzikaal zo bedaard en groots kan brengen
. Nog altijd aangrijpend.
Heel knap hoe je zo'n onderwerp muzikaal zo bedaard en groots kan brengen
. Nog altijd aangrijpend.
0
geplaatst: 17 augustus 2013, 17:21 uur
Mjuman schreef:
Miisschien moej toch eens Spielberg mailen of je die opgetuigde Delorean (Back to the Future) mag lenen om af te dalen naar zeg maar 1967 - 1972: wijde pijpen, korte rokken, bloembloezen en vrije liefde en met die dampende live soul (disco inferno) komt zelfs een Drent van zijn krent
Live soul met toeters, mits goed gespeeld, lokt nog meer dan een bar met fris getapt witbier bij een buitentemperatuur van 37.
(quote)

Blij dat ik toen nog niet geboren was, soul neigt bij mij al snel naar kitsch.
Dan liever de blues.
0
geplaatst: 17 augustus 2013, 17:25 uur
trebremmit schreef:
Dan liever de blues.
(quote)
Dan liever de blues.
Leuke suggestie voor een nieuw muziektopic: Tussen kunst en kitsch. 'k zou trouwens maar eens bij je ouders navragen op wat voor muziek jij geconcipieerd bent - wie weet wat voor inzichten dat geeft. Opvallend trouwens blues, rhythm & blues (de oude) en soul hebben alle dezelfde roots, in de Afro-amerikaanse cultuur

0
geplaatst: 17 augustus 2013, 17:30 uur
Mjuman schreef:
'k zou trouwens maar eens bij je ouders navragen op wat voor muziek jij geconcipieerd bent - wie weet wat voor inzichten dat geeft.
(quote)
'k zou trouwens maar eens bij je ouders navragen op wat voor muziek jij geconcipieerd bent - wie weet wat voor inzichten dat geeft.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.