MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag

zoeken in:

dazzler schreef:

Volgens mij komt Cilla Black (17 deelnemers) op 7,5 punten,
wat zou betekenen dat zij niet in de top 30 mag opgenomen worden.

Kan iemand dat voor alle zekerheid eens narekenen, want ik en wiskunde ....

Volgens mij klopt dat, onafgerond is het cijfer 7,468.

Misschien dat je de volledige top 30 nog even in je post opneemt?

7

Staat niet in mijn MJ top 10 denk ik.

9

Staat absoluut in m'n MJ top 10.

Cured
9

4

Toen ik op de basisschool zat was ik idolaat van MJ, later ben ik het steeds minder gaan vinden en tegenwoordig vind ik er helemaal niks meer aan.

9

Op school vond ik hem een gelikte discokikker met die witte schoentjes, kreetjes en danspasjes.
Maar al gauw bleek dat Thriller album boordevol ritmisch ijzersterk materiaal te staan.

Vandaag vind ik dat bosje violen op die pompende dansbeat onweerstaanbaar.
En dan die manier van zingen: je hoort Michael als het ware dansen achter zijn microfoon.

Zephyr
In de loop der jaren heel wat van zijn glans verloren, dit nummer.

6,5

Heb geen MJ top 10 en daar staat deze ook niet in.

6

6 te vaak gehoord

Zou niet eens in mijn top 10, misschien niet eens top 20 beste MJ-nummers staan. Maar nog steeds een mooie 9 waard.

9.

dazzler schreef:
En dan die manier van zingen: je hoort Michael als het ware dansen achter zijn microfoon.

Nee, nooit leuk gevonden.

5je

Cured
chevy93 schreef:
Zou niet eens in mijn top 10, misschien niet eens top 20 beste MJ-nummers staan. Maar nog steeds een mooie 9 waard.

9.
nee? Bij mij en vele anderen waarschijnlijk wel, maar Mume heeft zijn eigen bijzondere personen. (de helft van mijn top 10 zou al uit Thriller nummers bestaan, i.t.t. nummers van Bad)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:26 uur

geplaatst: vandaag om 08:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.