Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag
zoeken in:
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 11:47 uur
dazzler schreef:
Volgens mij komt Cilla Black (17 deelnemers) op 7,5 punten,
wat zou betekenen dat zij niet in de top 30 mag opgenomen worden.
Kan iemand dat voor alle zekerheid eens narekenen, want ik en wiskunde ....
Volgens mij komt Cilla Black (17 deelnemers) op 7,5 punten,
wat zou betekenen dat zij niet in de top 30 mag opgenomen worden.
Kan iemand dat voor alle zekerheid eens narekenen, want ik en wiskunde ....
Volgens mij klopt dat, onafgerond is het cijfer 7,468.
Misschien dat je de volledige top 30 nog even in je post opneemt?
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 12:29 uur
4
Toen ik op de basisschool zat was ik idolaat van MJ, later ben ik het steeds minder gaan vinden en tegenwoordig vind ik er helemaal niks meer aan.
Toen ik op de basisschool zat was ik idolaat van MJ, later ben ik het steeds minder gaan vinden en tegenwoordig vind ik er helemaal niks meer aan.
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 12:30 uur
9
Op school vond ik hem een gelikte discokikker met die witte schoentjes, kreetjes en danspasjes.
Maar al gauw bleek dat Thriller album boordevol ritmisch ijzersterk materiaal te staan.
Vandaag vind ik dat bosje violen op die pompende dansbeat onweerstaanbaar.
En dan die manier van zingen: je hoort Michael als het ware dansen achter zijn microfoon.
Op school vond ik hem een gelikte discokikker met die witte schoentjes, kreetjes en danspasjes.
Maar al gauw bleek dat Thriller album boordevol ritmisch ijzersterk materiaal te staan.
Vandaag vind ik dat bosje violen op die pompende dansbeat onweerstaanbaar.
En dan die manier van zingen: je hoort Michael als het ware dansen achter zijn microfoon.
0
Zephyr
geplaatst: 27 augustus 2013, 14:08 uur
In de loop der jaren heel wat van zijn glans verloren, dit nummer.
6,5
6,5
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 18:59 uur
Zou niet eens in mijn top 10, misschien niet eens top 20 beste MJ-nummers staan. Maar nog steeds een mooie 9 waard. 
9.

9.
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 19:01 uur
dazzler schreef:

0
Cured
geplaatst: 27 augustus 2013, 19:37 uur
chevy93 schreef:
Zou niet eens in mijn top 10, misschien niet eens top 20 beste MJ-nummers staan. Maar nog steeds een mooie 9 waard.
9.
nee? Bij mij en vele anderen waarschijnlijk wel, maar Mume heeft zijn eigen bijzondere personen. (de helft van mijn top 10 zou al uit Thriller nummers bestaan, i.t.t. nummers van Bad)Zou niet eens in mijn top 10, misschien niet eens top 20 beste MJ-nummers staan. Maar nog steeds een mooie 9 waard.

9.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.