Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag
zoeken in:
0
geplaatst: 16 december 2013, 18:59 uur
9,5
Vond hem meteen al ontzettend goed, maar het opmerkelijke is: hij is waanzinnig veel gedraaid op de radio, maar toch veer ik elke keer weer op als ik hem nu weer op de radio hoor. Als een nummer tegen zóveel airplay in korte tijd bestand is, dan moet ie wel heel erg goed zijn (voor mij persoonlijk natuurlijk).
Vond hem meteen al ontzettend goed, maar het opmerkelijke is: hij is waanzinnig veel gedraaid op de radio, maar toch veer ik elke keer weer op als ik hem nu weer op de radio hoor. Als een nummer tegen zóveel airplay in korte tijd bestand is, dan moet ie wel heel erg goed zijn (voor mij persoonlijk natuurlijk).
0
geplaatst: 16 december 2013, 19:07 uur
9,5
Dacht de eerste keer echt dat ik met een vergeten jaren 80 pareltje te maken had.
Beetje Sting achtig.
Eigenlijk klopt alles wel in dit nummer.
Dacht de eerste keer echt dat ik met een vergeten jaren 80 pareltje te maken had.
Beetje Sting achtig.
Eigenlijk klopt alles wel in dit nummer.
0
Zephyr
geplaatst: 16 december 2013, 19:49 uur
Dit vond ik gelijk al irritant bij de eerste luisterbeurt, en dat is eigenlijk bij elke volgende keer horen alleen maar erger geworden :
4,5
4,5
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 december 2013, 20:49 uur
Ik denk dat het wel goed is dat ik de overexposure hieromtrent gemist heb. Op zichzelf best een leuk nummer.
7,0
7,0
0
geplaatst: 16 december 2013, 22:18 uur
Na 52345x gehoord te hebben, blijft dit overeind. Dan is het gewoon een goed nummer.
8
8
0
geplaatst: 16 december 2013, 23:36 uur
Ik was er ook bang voor dat dit nummer nu al kapotgedraaid zou zijn. Tot nu toe heeft het weinig aan kracht ingeboet.
9.5
9.5
0
geplaatst: 17 december 2013, 00:39 uur
Op de radio bij eerste beluistering: niets aan. Met de clip erbij: erg irritant. Na 40 weken hitparade: zucht...
3
3
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.