MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag

zoeken in:

Cured
6

6

De tand des tijds is niet al te genadig geweest...

Nooit iets van moeten weten.

5

Behoort beslist tot de betere dance van de jaren '90.

7,5

Zephyr
herman schreef:
De tand des tijds is niet al te genadig geweest...

Daar heb ik gelukkig nauwelijks last van ! Alleen in het begin, vlak na de kennismaking, vaak gedraaid. De laatste pakweg 10 jaar maar weinig gehoord. Daarom kan ik dit nummer nog heel goed hebben toedee.

8,3

toedee

LucM schreef:

Misschien van wat in de top 40 heeft gestaan, maar zelfs dat niet wat mij betreft. Salva Mea en eventueel Insomnia wil ik daar nog wel toe rekenen.

LucM schreef:

Dat is een quote die ook echt alleen maar van een rockliefhebber kan komen

Salva Mea en Imsomnia vind ik nog wat beter dan God is A DJ. Maar er zijn alle redenen voor waarom Faithless ook in de smaak van rockliefhebbers valt (en nog heel wat andere muziekliefhebbers) en bv. Scooter niet.

LucM schreef:
Maar er zijn alle redenen voor waarom Faithless ook in de smaak van rockliefhebbers valt (en nog heel wat andere muziekliefhebbers) en bv. Scooter niet.

Wat zijn die redenen dan?

Scooter en Faithless vind ik beide goed trouwens, alleen Faithless live vond ik nooit wat aan met die band erbij, dom gehos werd het daardoor.

trebremmit schreef:
(quote)

Wat zijn die redenen dan?

Scooter en Faithless vind ik beide goed trouwens, alleen Faithless live vond ik nooit wat aan met die band erbij, dom gehos werd het daardoor.

Tja die hossende mensen dat waren de rockers

Dat zal de reden wel zijn voor Lucm.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:00 uur

geplaatst: vandaag om 04:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.