Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag
zoeken in:
0
Zephyr
geplaatst: 31 december 2013, 09:52 uur
herman schreef:
De tand des tijds is niet al te genadig geweest...
De tand des tijds is niet al te genadig geweest...
Daar heb ik gelukkig nauwelijks last van ! Alleen in het begin, vlak na de kennismaking, vaak gedraaid. De laatste pakweg 10 jaar maar weinig gehoord. Daarom kan ik dit nummer nog heel goed hebben toedee.
8,3
0
geplaatst: 31 december 2013, 10:18 uur
toedee 
Misschien van wat in de top 40 heeft gestaan, maar zelfs dat niet wat mij betreft. Salva Mea en eventueel Insomnia wil ik daar nog wel toe rekenen.

LucM schreef:
Behoort beslist tot de betere dance van de jaren '90.
Misschien van wat in de top 40 heeft gestaan, maar zelfs dat niet wat mij betreft. Salva Mea en eventueel Insomnia wil ik daar nog wel toe rekenen.
0
geplaatst: 31 december 2013, 10:47 uur
LucM schreef:
Dat is een quote die ook echt alleen maar van een rockliefhebber kan komen

0
geplaatst: 31 december 2013, 10:54 uur
Salva Mea en Imsomnia vind ik nog wat beter dan God is A DJ. Maar er zijn alle redenen voor waarom Faithless ook in de smaak van rockliefhebbers valt (en nog heel wat andere muziekliefhebbers) en bv. Scooter niet.
0
geplaatst: 31 december 2013, 11:27 uur
LucM schreef:
Maar er zijn alle redenen voor waarom Faithless ook in de smaak van rockliefhebbers valt (en nog heel wat andere muziekliefhebbers) en bv. Scooter niet.
Maar er zijn alle redenen voor waarom Faithless ook in de smaak van rockliefhebbers valt (en nog heel wat andere muziekliefhebbers) en bv. Scooter niet.
Wat zijn die redenen dan?
Scooter en Faithless vind ik beide goed trouwens, alleen Faithless live vond ik nooit wat aan met die band erbij, dom gehos werd het daardoor.
0
geplaatst: 31 december 2013, 15:16 uur
trebremmit schreef:
Scooter en Faithless vind ik beide goed trouwens, alleen Faithless live vond ik nooit wat aan met die band erbij, dom gehos werd het daardoor.
(quote)
Tja die hossende mensen dat waren de rockers

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.