Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar
zoeken in:
0
geplaatst: 1 februari 2015, 14:27 uur
Oké, ik heb nu ongeveer een lijst waarvan ik hoop dat het goed is. Aan het einde van deze ronde post ik 'm even. Dan moeten jullie even zeggen of het klopt en dan maak ik de matches voor ronde 2.
0
geplaatst: 1 februari 2015, 14:28 uur
HoldUp schreef:
Oké, ik heb nu ongeveer een lijst waarvan ik hoop dat het goed is. Aan het einde van deze ronde post ik 'm even. Dan moeten jullie even zeggen of het klopt en dan maak ik de matches voor ronde 2.
sq
Sunderland
Arrie
johannesA
Status Seeker
jassn
west
Koenr
Kees-Jan
freddze
HoldUp
The Scientist
panjoe
c-moon
nevyn
Masimo
Ploppesteksel
Don Cappuccino
ranboy
Ceasar
Silent_shout
Justus18
VanDeGriend
Kos
musicfriek
Lukas
jeroentjuhh
Johnny Marr
midnight boom
Cygnus
aERodynamIC
kistenkuif
Gerards Dream
Nicolage Rico
Gretz
Ward
catdog
laxus11
AOVV
Gloeilamp
kabouter76
Lin
bennerd
NewYorkCityLight
orbit
Kasperbert
Hellblazer
stoepkrijt
Co Jackso
Sietse
The_CrY
Paap_Floyd
titan
Als het goed is.
0
geplaatst: 1 februari 2015, 14:29 uur
HoldUp schreef:
Misschien is het handig om vantevoren de 'speeltijden' bekend te maken? Kunnen we er 'allemaal' gezellig klaar voor gaan zitten.

0
geplaatst: 1 februari 2015, 14:31 uur
Komt overeen met die van mij op één na Gretz. Bij mij was hoi123 door ipv Masimo.
0
geplaatst: 1 februari 2015, 14:34 uur
* denotes required fields.