Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar
zoeken in:
0
geplaatst: 5 februari 2015, 22:14 uur
Best moeilijk want ik vind ze beide best mooi, maar omdat ik die van Paalhaas mooier als een avatar vind gaat mijn stem naar hem uit.
13-12
13-12
0
geplaatst: 6 februari 2015, 01:59 uur
Compleet gerandomized
RONDE 5 Kwart Finale:
1. herman vs. NewYorkCityLight
2. sq vs. Paalhaas
3. Cygnus vs. niels94
4. Arrie vs. freddze
RONDE 5 Kwart Finale: 13 stemmen, 2 verschil
RONDE 6 Halve Finale: 14 stemmen, 2 verschil
RONDE 7 Finale: 15 stemmen, 2 verschil
Regels:
- Je moet een avatar hebben. Of dat nou van jezelf is of niet, maakt niet uit.
- Je mag je avatar niet wijzigen zolang je nog in de afvalrace zit. Anders word je direct gediskwalificeerd.
- Op de avatar stemmen, niet op de gebruiker.
- Als je zelf aan de beurt bent mag je niet stemmen.
- Je mag één keer per battle stemmen.
NOTE: Er blijkt dus wel een ronde 7 te zijn, maar ik dacht van niet want ronde 6 stond bij de aankondiging van de vorige ronde dubbel. Dat had ik dus over het hoofd gezien.
Ik heb ook nog een vraag: weet iemand de winnaars van de vorige edities? Als je het weet zou je het dan met een link, username, avatar (als die nog bestaat of in gebruik is), en het jaar wanneer die persoon heeft gewonnen kunnen plaatsen?
Veel succes!
RONDE 5 Kwart Finale:
1. herman vs. NewYorkCityLight
2. sq vs. Paalhaas
3. Cygnus vs. niels94
4. Arrie vs. freddze
RONDE 5 Kwart Finale: 13 stemmen, 2 verschil
RONDE 6 Halve Finale: 14 stemmen, 2 verschil
RONDE 7 Finale: 15 stemmen, 2 verschil
Regels:
- Je moet een avatar hebben. Of dat nou van jezelf is of niet, maakt niet uit.
- Je mag je avatar niet wijzigen zolang je nog in de afvalrace zit. Anders word je direct gediskwalificeerd.
- Op de avatar stemmen, niet op de gebruiker.
- Als je zelf aan de beurt bent mag je niet stemmen.
- Je mag één keer per battle stemmen.
NOTE: Er blijkt dus wel een ronde 7 te zijn, maar ik dacht van niet want ronde 6 stond bij de aankondiging van de vorige ronde dubbel. Dat had ik dus over het hoofd gezien.
Ik heb ook nog een vraag: weet iemand de winnaars van de vorige edities? Als je het weet zou je het dan met een link, username, avatar (als die nog bestaat of in gebruik is), en het jaar wanneer die persoon heeft gewonnen kunnen plaatsen?
Veel succes!

* denotes required fields.