MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!

zoeken in:
Cured
Mjuman schreef:
. Een welgemeend advies: meet een sikje aan en ga vooral ook naar jazz-clubs (Art en Arturo bekken ook veel beter)
Art Bleekie ....

Casartelli schreef:
(quote)

Jij stemde Same Old Scene weg, niet ik...

Ik zeg niet dat automatisch elke single uit die periode niet weggestemd zou mogen worden Goed liedje hoor, maar de concurrentie was dermate sterk dat ie toch in mijn lijstje is beland.

Mjuman schreef:
(quote)

Niet zo hardleers doen Tuur, anders blijf jij op 45 toeren draaien (single). Interessante vrouwen weten feilloos het juiste type te identificeren. Een welgemeend advies: meet een sikje aan en ga vooral ook naar jazz-clubs (Art en Arturo bekken ook veel beter)

Ik heb het over singles, omdat ik van hun smokingperiode alleen Avalon volledig ken. Verder ga ik dat sikje en die jazz-clubs (en bijhorende naamsverandering) laten voor wat het is.

Cured schreef:
maar je moet die uit hun gladde tijd doen !

Ik moet de nummers wegstemmen die ik niet finale-waardig acht.

Cured
Zappa had toch ook een sikje....? Ferry niet, die had wel eens een vlinderstrikje....

Cured schreef:
Zappa had toch ook een sikje....? Ferry niet, die had wel eens een vlinderstrikje....

Zappa een sikje
Nooit opgevallen.

ArthurDZ schreef:
(quote)

Gesofisticeerde kunstacademiemuziek of gesofisticeerde cocktailbarmuziek, bar weinig verschil vind ik. En toch zeker de singles bleven van hoog niveau. Gek dat zo veel RM-liefhebbers niet mee zijn willen gaan in die evolutie...

Cocktailmuziek of jazzmuzak.. Same Old Scene is van een ander kaliber! Die overstijgt wat mij betreft hun simpele singletjes, alleen al die goddelijke gitaarlijnen.. een voorloper van de latere wavestroming.

Cured schreef:
(quote)
Art Bleekie ....

Kijk, jij toont iig wel leervaardigheid en aanpassingsvermogen In Utrecht heb je ook het conservatorium en tot voor kort - de impact va de komst van het Muziekpaleis - een jazz-club, waar toegang gratis was, behalve bij 'grotere' optredens. Misschien begrijp je het wel

Cured
Rudi S schreef:
(quote)

Zappa een sikje
Nooit opgevallen.
Oh nee, dat gedeelte onder zijn mond wat jij in je avatar hebt

All I Want Is You
Beauty Queen*
Chance Meeting*
If There Is Something
Oh Yeah
Prairie Rose*
Pyjamarama*
Street Life
Take A Chance With Me*
The Bogus Man*

All I Want Is You
Avalon
Beauty Queen*
Chance Meeting*
Dance Away
Oh Yeah
Prairie Rose*
Pyjamarama*
Take A Chance With Me*
The Bogus Man*

Cured schreef:
(quote)
Oh nee, dat gedeelte onder zijn mond wat jij in je avatar hebt

Bolhoed bedoel je

http://main-designyoutrust.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2013/06/003-facenoface-valentina-formisano.jpg

Cured

ArthurDZ schreef:
Bijna al die prachtige singles uit hun tweede periode zullen het niet overleven, zo te zien. Dance away the heartache, dance away the tears, dat ga ik morgen mogen doen zo te zien
Ik zie ook veel te vaak drug running, jeep jumpin' club frontin', know nothing, dick suckin', smoke something, booster hustlin', dealer fuckin', roller duckin', street lovin', six children, no husband, oftewel Beauty Queen staan!

Casartelli (moderator)
Rudi S schreef:
Bolhoed bedoel je

Angel eyes
Avalon
Dance away
More than this
Oh yeah
Prairie Rose
Pyjamarama
Same old scene
The Bogus man
Virginia plain

Telamon
2 H.B.
Beauty Queen*
Chance Meeting*
Ladytron*
Oh Yeah
Out Of The Blue
Over You
Pyjamarama*
Same Old Scene
The Bogus Man

4 pagina's klikken om weer bij de lijst met 30 nummers uit te komen.

2 H.B.*
All I Want Is You
Angel Eyes
Dance Away
More Than This
Over You
Prairie Rose*
Same Old Scene
Street Life
The Thrill Of It All

herman schreef:
4 pagina's klikken om weer bij de lijst met 30 nummers uit te komen.

Roxy Music is populair hier

laxus11 schreef:
(quote)

Roxy Music is populair hier

Dan zouden de stemmenaantallen bij de albums toch wel wat hoger mogen.

Cured
Klopt....en staat er wel een album van ze in de Toplijst ? Zo niet; een schande !

Een Greatest Hits van een band met twee verschillende gedaantes, zorgt altijd voor wat extra deelnemers
die (soms zelfs op pm-uitnodiging van hun bondgenoten) één van de twee kampen komen versterken.

Het zorgt alleen maar voor extra animo, dus kunnen we dat alleen maar toejuichen.

dazzler schreef:
Een Greatest Hits van een band met twee verschillende gedaantes, zorgt altijd voor wat extra deelnemers
die (soms zelfs op pm-uitnodiging van hun bondgenoten) één van de twee kampen komen versterken.

Het zorgt alleen maar voor extra animo, dus kunnen we dat alleen maar toejuichen.

Normaal ben ik niet zo van deze lijstjes. Deed mee met The Clash - draaide ook weer wat albums van hen en toen ik het lijstje met andere namen voorbij zag komen, dacht ftw Roxy Music, waarom niet. Niet dat Roxy thans tot de frequente draaierikken behoort, maar toch een band die lang in mijn systeem heeft gezeten en deel uitmaakt van de essentialia van de 70s.

Dat er een tweestromenland is, so be it, de waterscheiding zal - zo vermoed ik - dicht langs de generatiekloof lopen. "Bondgenoten" lijkt mij weer wat Poetinistisch. Velen met puberwortels in de 70s doen niet zo moeilijk daarover.

Ik vind het ook wel mooi.
Cured schreef:
Klopt....en staat er wel een album van ze in de Toplijst ? Zo niet; een schande !

Veel topnummers hebben ze zeker, maar een topalbum? Ik vind geen enkel album van hun over de hele lengte briljant.

herman schreef:
(quote)

Veel topnummers hebben ze zeker, maar een topalbum? Ik vind van niet.

Ik vind de eerste vier eigenlijk allevier topalbums.

Cured
herman schreef:
(quote)

Veel topnummers hebben ze zeker, maar een topalbum? Ik vind geen enkel album van hun over de hele lengte briljant.

herman schreef:
(quote)

't is da'k geen Feestboek heb - anders was mijn vrindenlijst nu met één gekrompen. D'eerste 4 zijn sowieso fijns, 2 en 3 zijn superdeluxe. Vanavond GEEN toetje; ik stuur Mona met de wapperhanden langs voor a firm spanking

Arrie schreef:
(quote)

Ik vind de eerste vier eigenlijk allevier topalbums.

Ja herman

dix
All I Want Is You
Both Ends Burning
Chance Meeting
Editions Of You
For Your Pleasure
If There Is Someting
In Every Dreamhome a Heartache
Mother of Pearl
Prairie Rose
Street Life

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:58 uur

geplaatst: vandaag om 15:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.