MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
Cured schreef:
Geen soul/funk nummers deze keer in de Top 10, heren ?

Ik denk Gil Scott Heron & Brian Jackson, Fela en Bob Marley en ik hoop op Ann Peebles, Al Green en M.F.S.B.

Overigens ben ik er toch weer een vergeten in mijn top 10 op te nemen; William DeVaughn - Be Thankful for What You Got (part 1 & 2)

Hm, Cured gezien recente berichten hier kun jij de meute niet meer in bedwang houden, het lijkt mij het best om de presentatie direct te starten anders zullen de gevolgen iet meer te overzien zijn

Cured
Ik kan niet....moet toonladders spelen, een uur sporten en strijken...... Ik heb pas vanaf 19.00 tijd...oh ja, ik moet ook nog koken.....ik heb het zwaar en word vast overspannen....weg Cured

Cured schreef:
een uur sporten en strijken...... |

Dat is te combineren als je doorwerkt.

Cured schreef:
oh ja, ik moet ook nog koken|

Gewoon aardappel gratin en sudderlapjes, kan gewoon opstaan tijdens het sporten/strijken.
Nog tips nodig

Voor Cured je bent niet de éénige die het zwaar heeft

thelion schreef:
Overigens ben ik er toch weer een vergeten in mijn top 10 op te nemen; William DeVaughn - Be Thankful for What You Got (part 1 & 2)

Die heb ik dan weer. En Shuggie ook nog (en Eno inderdaad, Rudi S).

Ik ga al mijn stemmen af op musicmeter, en dan check ik ook nog even de jaarlijsten van RYM op singles. Nog nooit iets over het hoofd gezien op die manier. Hoe maken jullie de lijstjes misschien?

ArthurDZ schreef:
Hoe maken jullie de lijstjes misschien?

Ik gebruik van die voodoo kaartjes.

zaaf
mijn verzameling staat in iTunes - jaar selecteren, afspeellijst van maken en deleten maar....

edit: een eno voor mij ook....

Ook hier een notering voor Eno, nu maar hopen dat we allemaal hetzelfde nummer gekozen hebben...

ArthurDZ schreef:
Ik ga al mijn stemmen af op musicmeter, en dan check ik ook nog even de jaarlijsten van RYM op singles. Nog nooit iets over het hoofd gezien op die manier. Hoe maken jullie de lijstjes misschien?

Zo doe ik het ook en vervolgens check ik nog even of de singles niet al een jaar eerder op een album stonden en of de albumtracks niet al eerder op een single stonden.

Hier absoluut geen Eno....

Wel een Rebel, een Fles, een Vermoorde Koningin en een School.

west schreef:
Hier absoluut geen Eno....

Wel een Rebel, een Fles, een Vermoorde Koningin en een School.

Classic rocker

thelion schreef:
(quote)

Die staat in mijn top 30. Wel in mijn top 10 of 20: Jackson 5, Creative Source, Curtis, the Meters, the Commodores & de Fles dus.

Rudi S schreef:
(quote)

Classic rocker

Om dat te ontkrachten had ik lekker die Fles erbij gezet...

ArthurDZ schreef:

Ik check eerst de toplijst van het jaar en daarna de RYM singlelijst. Vervolgens nog mijn favoriete artiesten uit die tijd, als dat nog nodig is.

Oh jee, ik ben inmiddels oud genoeg om dat nog te weten....
Was lekker rustig op de snelweg: we hebben daar nog gevoetbald!

west schreef:

Ik check eerst de toplijst van het jaar en daarna de RYM singlelijst. Vervolgens nog mijn favoriete artiesten uit die tijd, als dat nog nodig is.

Dat vind ik ook het handigst, maar ik kijk ook de RYM albumlijst die heeft 1000 albums
Verder filter ik natuurlijk mijn eigen stemmen op 1974.

west schreef:
(quote)

Oh jee, ik ben inmiddels oud genoeg om dat nog te weten....
Was lekker rustig op de snelweg: we hebben daar nog gevoetbald!

Op zondag met Queen, The Sweet en Bowie op de radio.

Pfff... vergeten op te sturen

Gewoon nog even doen, wie weet heeft Cured nog tijd/zin om een en ander aan te passen

Die is aan het strijken

Volgens mij was hij nu aan het sporten.

Rudi S schreef:
(quote)

Dat vind ik ook het handigst, maar ik kijk ook de RYM albumlijst die heeft 1000 albums

1000 albums...
Daar zou ik in verzuipen.

Was hij niet z'n toonladders aan het strijken?

Dat was het: hij was sportend z'n toonladders aan het strijken.

Dan is het ook best lastig om tegelijkertijd ook nog eens de nummer 10 prijs te geven.

zaaf
voor een echte sportieveling niet hoor

Als Teun Zappa heeft vind ik dat hij nog mee mag doen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:57 uur

geplaatst: vandaag om 04:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.