Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 6 februari 2015, 11:20 uur
Cured schreef:
Geen soul/funk nummers deze keer in de Top 10, heren ?
Geen soul/funk nummers deze keer in de Top 10, heren ?
Ik denk Gil Scott Heron & Brian Jackson, Fela en Bob Marley en ik hoop op Ann Peebles, Al Green en M.F.S.B.
Overigens ben ik er toch weer een vergeten in mijn top 10 op te nemen; William DeVaughn - Be Thankful for What You Got (part 1 & 2)
0
geplaatst: 6 februari 2015, 11:27 uur
Hm, Cured gezien recente berichten hier kun jij de meute niet meer in bedwang houden, het lijkt mij het best om de presentatie direct te starten anders zullen de gevolgen iet meer te overzien zijn 

0
Cured
geplaatst: 6 februari 2015, 11:44 uur
Ik kan niet....moet toonladders spelen, een uur sporten en strijken......
Ik heb pas vanaf 19.00 tijd...oh ja, ik moet ook nog koken.....ik heb het zwaar en word vast overspannen....weg Cured 
Ik heb pas vanaf 19.00 tijd...oh ja, ik moet ook nog koken.....ik heb het zwaar en word vast overspannen....weg Cured 
0
geplaatst: 6 februari 2015, 11:50 uur
Cured schreef:
een uur sporten en strijken...... |
een uur sporten en strijken...... |
Dat is te combineren als je doorwerkt.
Cured schreef:
oh ja, ik moet ook nog koken|
oh ja, ik moet ook nog koken|
Gewoon aardappel gratin en sudderlapjes, kan gewoon opstaan tijdens het sporten/strijken.
Nog tips nodig

0
geplaatst: 6 februari 2015, 11:51 uur
0
geplaatst: 6 februari 2015, 11:52 uur
thelion schreef:
Overigens ben ik er toch weer een vergeten in mijn top 10 op te nemen; William DeVaughn - Be Thankful for What You Got (part 1 & 2)
Die heb ik dan weer. En Shuggie ook nog (en Eno inderdaad, Rudi S).
0
geplaatst: 6 februari 2015, 11:54 uur
Ik ga al mijn stemmen af op musicmeter, en dan check ik ook nog even de jaarlijsten van RYM op singles. Nog nooit iets over het hoofd gezien op die manier. Hoe maken jullie de lijstjes misschien?
0
geplaatst: 6 februari 2015, 11:54 uur
0
zaaf
geplaatst: 6 februari 2015, 12:09 uur
mijn verzameling staat in iTunes - jaar selecteren, afspeellijst van maken en deleten maar....
edit: een eno voor mij ook....
edit: een eno voor mij ook....
0
geplaatst: 6 februari 2015, 12:10 uur
Ook hier een notering voor Eno, nu maar hopen dat we allemaal hetzelfde nummer gekozen hebben...
0
geplaatst: 6 februari 2015, 12:12 uur
ArthurDZ schreef:
Ik ga al mijn stemmen af op musicmeter, en dan check ik ook nog even de jaarlijsten van RYM op singles. Nog nooit iets over het hoofd gezien op die manier. Hoe maken jullie de lijstjes misschien?
Zo doe ik het ook en vervolgens check ik nog even of de singles niet al een jaar eerder op een album stonden en of de albumtracks niet al eerder op een single stonden.
0
geplaatst: 6 februari 2015, 12:49 uur
Hier absoluut geen Eno.... 
Wel een Rebel, een Fles, een Vermoorde Koningin en een School.

0
geplaatst: 6 februari 2015, 12:53 uur
west schreef:

Classic rocker

0
geplaatst: 6 februari 2015, 12:55 uur
thelion schreef:
(quote)
Die staat in mijn top 30. Wel in mijn top 10 of 20: Jackson 5, Creative Source, Curtis, the Meters, the Commodores & de Fles dus.
0
geplaatst: 6 februari 2015, 12:56 uur
0
geplaatst: 6 februari 2015, 13:03 uur
Deze zal ook wel weer vergeten zijn Den Uyl is in den olie - Wikipedia - nl.wikipedia.org 

0
geplaatst: 6 februari 2015, 13:04 uur
ArthurDZ schreef:
Ik check eerst de toplijst van het jaar en daarna de RYM singlelijst. Vervolgens nog mijn favoriete artiesten uit die tijd, als dat nog nodig is.
0
geplaatst: 6 februari 2015, 13:09 uur
Rudi S schreef:
Deze zal ook wel weer vergeten zijn Den Uyl is in den olie - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Oh jee, ik ben inmiddels oud genoeg om dat nog te weten....

Was lekker rustig op de snelweg: we hebben daar nog gevoetbald!

0
geplaatst: 6 februari 2015, 13:10 uur
west schreef:
Ik check eerst de toplijst van het jaar en daarna de RYM singlelijst. Vervolgens nog mijn favoriete artiesten uit die tijd, als dat nog nodig is.
Dat vind ik ook het handigst, maar ik kijk ook de RYM albumlijst die heeft 1000 albums

Verder filter ik natuurlijk mijn eigen stemmen op 1974.
0
geplaatst: 6 februari 2015, 13:12 uur
west schreef:
(quote)

Op zondag met Queen, The Sweet en Bowie op de radio.
0
geplaatst: 6 februari 2015, 14:42 uur
Gewoon nog even doen, wie weet heeft Cured nog tijd/zin om een en ander aan te passen 

0
geplaatst: 6 februari 2015, 14:49 uur
Rudi S schreef:
Dat vind ik ook het handigst, maar ik kijk ook de RYM albumlijst die heeft 1000 albums
(quote)
1000 albums...

Daar zou ik in verzuipen.
0
geplaatst: 6 februari 2015, 14:59 uur
Dat was het: hij was sportend z'n toonladders aan het strijken.
Dan is het ook best lastig om tegelijkertijd ook nog eens de nummer 10 prijs te geven.
Dan is het ook best lastig om tegelijkertijd ook nog eens de nummer 10 prijs te geven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.