MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
Kijk dat is leuk luigifort. Als het zo blijft staan ze morgen in de top 10. Ook wij zijn concertbezoekers en je kan zo iets doen, behalve erover discussiëren. Maar nogmaals, iedereen moet het zelf weten. Ik zal er niet meer over beginnen.

Nou ik vind t een super gebaar

zaaf
Beste west. Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, deels door t drukke weekend, deels door het heikele van dit onderwerp.
Ik snap de goede intentie van jouw initiatief en de teleurstelling als hier geen reactie op volgt. Voor mij heeft dat een - voor mij uiteraard - gegronde reden en daar wil ik je, als je daar behoefte aan hebt, vanavond best over PMmen.
Niet hier, want politiek, enz enz.

Bedankt voor je reactie zaaf!

Ieder moet weten wat ie ermee doet, zelf kan ik me goed vinden in deze reactie van Kistenkuif.

Eagles of Death Metal - Zipper Down (2015)

Neemt niet weg dat het me aangrijpt en ik zal er woensdag zeker aan denken als ik zelf weer in een concertzaal sta.

Telamon
Mag ik even Tussenbeide komen?

Die ene van AF, is die nu wel of niet 2006?

It is the third single released from the band's second full-length album. The single was released to digital retailers on December 28, 2006

En volgens Wiki is het de derde single van het aanstaande (2007) album. Welke andere twee zijn dat?

Klopt, is uit 2006. Deed hier ook mee aan de song van 2006-verkiezing een paar maanden geleden.

Staat in de RYM-singles lijst van 2006, en aangezien die leidend is in dit geval...

Ja, die mag gewoon mee natuurlijk , van mijn kant geen interventie.

Telamon
Ooh La La, dat wordt druk in de top 10!

Met Ingrijpen nog 9 misdaden te begaan. Eens kijken of ik er een Mes bij nodig heb. Ach, je leeft maar een keer, en het is toch geen Zonnige Dag.

Je hebt me vermoord

Telamon
Leuke inspiratielijst naast RYM: Rolling Stone: top 100 van ...

met veel rap (let je op, zaaf?)

Of meer Brits gericht: NME singles/album top 100 2006

Bij mij zouden de nummer 1 en 2 weleens van hetzelfde album kunnen komen.

Laat bikkel t maar niet horen

zaaf
Telamon schreef:
Leuke inspiratielijst naast RYM: Rolling Stone: top 100 van ...

met veel rap (let je op, zaaf?)

Of meer Brits gericht: NME singles/album top 100 2006
ik let op. zelfs ome Bob die heeft een raptrack opgenomen om er lekker tussen te komen (rapte hij)

Telamon
Ik ontdek nu Regina Spektor. Leuk!
Naam wel eens voorbij zien komen, maar nog nooit bewust beluisterd.

daarom doe ik zo graag mee aan dit draadje: nieuwe songs ontdekken.

Telamon
Rudi S schreef:
Bij mij zouden de nummer 1 en 2 weleens van hetzelfde album kunnen komen.

Gezien je persoonlijke album top 10 ...

zaaf
Ingestuurd.
Het was pijnlijk, maar is nu een knap klein ding met wortels in de muziek die onze moeder's gezondheid deelt met een wolf als ik. Ik heb de gekste gedachten over hoe we handelen, met Herculesachtige hekken om een opgezwolle hoedenplank.

luigifort schreef:
Laat bikkel t maar niet horen

Bericht Rudi onderschept en notitie gemaakt.

Telamon schreef:
Ik ontdek nu Regina Spektor. Leuk!
Naam wel eens voorbij zien komen, maar nog nooit bewust beluisterd.

daarom doe ik zo graag mee aan dit draadje: nieuwe songs ontdekken.

Kijk, dat hoor ik nou graag!

bikkel2 schreef:
(quote)

Tegen mij begin je gelijk over mijn tuinhek bikkel......

Wat een jaar zeg, dat 2006: echt normaal zo goed!

Ik ga alvast van start met de fout hits, of misschien wel tips. Want sommige hits blijken best wel in de smaak te vallen.

Fout in 2006: 10. Gnarls Barkley met Crazy

Een soulhit dat eigenlijk vooral op de zenuwen werkt. Misschien dat hier wel een publiek voor is, het staat dan ook 'maar' op nr 10. Gnarls Barkley - de naam alleen al - is een duo van producer Danger Mouse en soulzanger CeeLo Green. In Engeland stond het nummer 9 weken op nr 1 tot de groep besloot om het uit de rekken te halen opdat mensen het nummer niet beu zouden worden. Te laat jongens!

Het werd de best verkochte single in Engeland dat jaar en won een Grammy. Zelfs Rolling Stone nam het op in z'n lijst van 500 beste songs aller tijden. Nu is dit geen slecht nummer, maar de heiligverklaring is er absoluut over en daarom verdiend het nummer een nominatie in deze foute top 10. Zowel in Vlaanderen als Nederland stond het op nr 3. Het nummer werd gecoverd door oa Booker T Jones, Nelly Furtado, Within Temptations en Petula Clark. De versie van Jasper Erkens kwam in Vlaanderen zelfs tot op nr 4 te staan. Genoeg is genoeg zou ik zeggen.

Ah, één van de beste pophits van midden vorig decennium. Crazy dat sommige mensen dit al fout vinden

Die is toch helemaal niet fout Film Pegasus.....
Eindelijk weer eens een grote soulhit toen!

Ik vreesde al dat hier fans voor zouden zijn.

In het kader van dit forum zou ik graag een actie beginnen om één van de beste nummers van Eagles of Death Metal, wat uit 2006 komt: Cherry Cola, op 1 in je lijst te zetten.

Grapje, rustig maar....

Met stip de meest onterechte notering in de foute lijst

bikkel2 schreef:
(quote)

Geen halve maatregelen ..bikkel for president ..achter t tuinhek allemaal

Nee joh, Crazy

Niet serieus te nemen

Ik zie net dat Crazy op 13 staat bij RYM!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:46 uur

geplaatst: vandaag om 21:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.