Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 2 maart 2015, 13:01 uur
Neh....vink niet zo; in het begin nog wel aardig maar ik vond de 1e band van die 'sigaarman' een stuk beter,lag me ook meer....ennne.... dames gaan voor. 

0
geplaatst: 2 maart 2015, 13:04 uur
[quote=4879338 dames gaan voor.
[/quote]
Ach ja, laten wij er dan maar een tussenjaar van maken he
[/quote]Ach ja, laten wij er dan maar een tussenjaar van maken he

0
Cured
geplaatst: 2 maart 2015, 13:09 uur
Ik denk het ook ...ik kom in '79 meer terug met....wave !
0
Cured
geplaatst: 2 maart 2015, 14:04 uur
......(heb wel wave erin hoor, maar minder prominent als '79 zal worden)
0
geplaatst: 2 maart 2015, 14:15 uur
Een tussenjaar.... 1978 een tussenjaar... (hoofdschuddende smiley)
Ik luister net met de tranen in mijn ogen naar mijn nummer 1: zooooo mooooooi!

0
geplaatst: 2 maart 2015, 17:52 uur
Ik weet het west !......... Arno en Gratje met Papa ik zie tranen in je ogen.
Grote hit in 1978.....
Grote hit in 1978.....

0
geplaatst: 2 maart 2015, 17:53 uur
0
geplaatst: 2 maart 2015, 19:20 uur
bikkel2 schreef:
Grote hit in 1978.....
Grote hit in 1978.....
Bijna goed: Met de Vlam In De Pijp, van Henk Wijngaard!

Alleen....nu zit wel Arno en Gratje in mijn hoofd. Bedankt bikkel!

0
geplaatst: 2 maart 2015, 20:34 uur
.... schreur ik door de Brenner pas, met mijn 30 tonner diesel, ver van huis maar in mijn sas.... 
.... met de vlam in de pijp, door die eindeloze nacht en dan moet ik toch steeds denken aan mijn vrouw die op mij wacht....

.... met de vlam in de pijp, door die eindeloze nacht en dan moet ik toch steeds denken aan mijn vrouw die op mij wacht....

0
geplaatst: 2 maart 2015, 23:07 uur
west schreef:
.... schreur ik door de Brenner pas, met mijn 30 tonner diesel, ver van huis maar in mijn sas....

Kwam ie maar nooit meer terug.... Aaagh!!!!

0
geplaatst: 3 maart 2015, 00:01 uur
Teunnis schreef:
Wat doen we met Steve Reich? Mag dat gewoon meedoen?
Wat doen we met Steve Reich? Mag dat gewoon meedoen?
Ik neem aan dat het wel mag, maar je kunt het moeilijk nog een song noemen lijkt me...
Ik heb zelf 1/1 van Eno er al uitgelaten om die reden.
0
zaaf
geplaatst: 3 maart 2015, 08:45 uur
@Teunnis en herman: of je de nummers in je ingestuurde top 10 als song beschouwt, dat laat ik aan jou zelf over. ik ga daar niet in censureren.
en tot nog toe heeft niemand de genres bevraagd. als men hier op MuMe de muziek vermeldenswaard vindt, wie ben ik dan om die scheidslijn te plaatsen?
m.a.w. stuur maar in, als je daar zelf achter staat.
en tot nog toe heeft niemand de genres bevraagd. als men hier op MuMe de muziek vermeldenswaard vindt, wie ben ik dan om die scheidslijn te plaatsen?
0
geplaatst: 3 maart 2015, 08:53 uur
zaaf schreef:
@Teunnis en herman: of je de nummers in je ingestuurde top 10 als song beschouwt, dat laat ik aan jou zelf over. ik ga daar niet in censureren.
Ach Reich heeft dat stuk ook al eens op Lowlands gespeeld, het duurt wel lang zelfs 25 keer langer dan mij nummer 1

0
zaaf
geplaatst: 3 maart 2015, 14:59 uur
update! 22 lijsten tot dusver. top10 nog immer met nauwelijks 'bite'.
er kan nog steeds e.e.a. gebeuren, de nr 1 is behoorlijk los, maar daaronder staat het niet ver van elkaar. en de echte spannende tracks staan tussen 10 en 20.
groet van een hoopvolle zaaf
er kan nog steeds e.e.a. gebeuren, de nr 1 is behoorlijk los, maar daaronder staat het niet ver van elkaar. en de echte spannende tracks staan tussen 10 en 20.
groet van een hoopvolle zaaf
0
geplaatst: 3 maart 2015, 17:32 uur
deric raven schreef:
Ik verwacht 2 vrouwen in de Top 5.
Welke twee?! Kate Bush en ???Ik verwacht 2 vrouwen in de Top 5.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.