Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juni 2015, 15:53 uur
Deze is wel ernstig... ik ben nog aan het bijkomen. De wereldact uit mijn statsie!
Heeft dan ook weer een veel te lage notering hier: 3,86. Tjonge jonge jonge, mopper, mopper, mopper (ook op mijzelf
).
Heeft dan ook weer een veel te lage notering hier: 3,86. Tjonge jonge jonge, mopper, mopper, mopper (ook op mijzelf
).
0
geplaatst: 8 juni 2015, 16:00 uur
west schreef:
Deze is wel ernstig... ik ben nog aan het bijkomen. De wereldact uit mijn statsie!
).
). 
0
geplaatst: 9 juni 2015, 20:02 uur
Mmmmm....iedereen weggehold uit de 80's.
Er is nog een eindsprint hoor !!
Hoe staat het er voor Rudi ?
Er is nog een eindsprint hoor !!

Hoe staat het er voor Rudi ?
0
geplaatst: 9 juni 2015, 20:05 uur
Een koploper met 20 punten voorsprong, daarna zit alles heel dicht op elkaar.
Nog geen dubbele notering voor een band in de top 10.
Dit na 16 lijstjes
Deze zijn verwerkt: Telamon deric raven DjFrankie Edgar18 dynamo d sheep67 zaaf Lukas bikkel2 west Teunnis vigil GrafGantz johannesA Renoir yeahyeahyeah
Nog geen dubbele notering voor een band in de top 10.
Dit na 16 lijstjes
Deze zijn verwerkt: Telamon deric raven DjFrankie Edgar18 dynamo d sheep67 zaaf Lukas bikkel2 west Teunnis vigil GrafGantz johannesA Renoir yeahyeahyeah
0
geplaatst: 9 juni 2015, 20:40 uur
Rudi S schreef:
Een koploper met 20 punten voorsprong, daarna zit alles heel dicht op elkaar. Nog geen dubbele notering voor een band in de top 10.
Een koploper met 20 punten voorsprong, daarna zit alles heel dicht op elkaar. Nog geen dubbele notering voor een band in de top 10.
Serieus? ik dacht echt dat we iets van 5 a 6 Smiths nummers in de uiteindelijke lijst zouden krijgen
0
geplaatst: 9 juni 2015, 20:56 uur
zaaf schreef:
Smiths-liefhebbers zijn erg sportief.
Smiths-liefhebbers zijn erg sportief.
en vegetarisch
0
geplaatst: 9 juni 2015, 21:15 uur
vigil schreef:
Serieus?
ik dacht echt dat we iets van 5 a 6 Smiths nummers in de uiteindelijke lijst zouden krijgen
(quote)
Serieus? ik dacht echt dat we iets van 5 a 6 Smiths nummers in de uiteindelijke lijst zouden krijgen
Dat zal er uiteindelijk ook wel van komen, 2 lijstjes en alles is anders
0
geplaatst: 9 juni 2015, 21:22 uur
Deze Smiths fanboi heeft er maar eentje in z'n top 10. Die overigens ook nog eens uit 10 verschillende artiesten bestaat, bikkel2 is vast trots op me 

0
geplaatst: 10 juni 2015, 02:01 uur
0
geplaatst: 10 juni 2015, 02:02 uur
GrafGantz schreef:
Deze Smiths fanboi heeft er maar eentje in z'n top 10. Die overigens ook nog eens uit 10 verschillende artiesten bestaat, bikkel2 is vast trots op me
Hier hetzelfde, terwijl ik volgens mij wel redelijk kampioen ben in de categorie dezelfde artiest in de top-10.
0
geplaatst: 10 juni 2015, 05:13 uur
Ach, dat is altijd het eerste dat in mij opkomt als ik jou zoek

0
Cured
geplaatst: 10 juni 2015, 07:06 uur
Ik moet mijn lijstje nog inleveren.....
.
...... To cUre Or Not 2 cUre....That's The Existence Of Living
.....
. ...... To cUre Or Not 2 cUre....That's The Existence Of Living
.....
0
geplaatst: 10 juni 2015, 07:34 uur
vigil schreef:
ik dacht echt dat we iets van 5 a 6 Smiths nummers in de uiteindelijke lijst zouden krijgen
(quote)
Jouw oproep heeft het gewenste effect , wake up call, de lijstje beginnen binnen te komen

0
geplaatst: 10 juni 2015, 10:29 uur
Ah, de eigenlijk niet zo extreem liefhebbers van de 80's zijn wakker geworden!
0
geplaatst: 10 juni 2015, 12:49 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.