Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juni 2015, 11:56 uur
west schreef:
Is de lijst nu al zo geladen of genieten we gewoon van de stilte?
Ik ben trouwens in 1989 Nirvana vergeten, o.a. About A Girl.....
Nog meer mensen....? Voor 'straf' draai ik 'm nu heel hard.
Dit jaar hebben we weer sliverwerk, eeh ik bedoel zilverwerk.
Is de lijst nu al zo geladen of genieten we gewoon van de stilte?
Ik ben trouwens in 1989 Nirvana vergeten, o.a. About A Girl.....

Nog meer mensen....? Voor 'straf' draai ik 'm nu heel hard.
Dit jaar hebben we weer sliverwerk, eeh ik bedoel zilverwerk.
Ik had in 1989 wel Nirvana, maar dan met Love Buzz.
0
geplaatst: 15 juni 2015, 12:00 uur
Rudi S schreef:
8 lijstjes en nu al een duidelijke koploper.
8 lijstjes en nu al een duidelijke koploper.
Ik ben benieuwd, Vanilla Ice of Mc Hammer?
0
geplaatst: 15 juni 2015, 12:00 uur
Je bent een held, daar heb ik ook een vinkje staan: ik heb echt enorm zitten slapen. Singles van jouw avatar ga ik dit jaar bepaald niet vergeten!

0
geplaatst: 15 juni 2015, 12:59 uur
Echt niet te doen 1990! Ik heb een lijstje ingeleverd van 30 nummers en het niveau is zo belachelijk hoog!
Voordeel is dat ik nu ook een keer op mezelf kan stemmen
Voordeel is dat ik nu ook een keer op mezelf kan stemmen

0
geplaatst: 15 juni 2015, 14:13 uur
west: ik heb mijn avatar zelf niet eens opgenomen, volgens mij viel die er net buiten...
Ik wil iedereen wel wijzen op Massive Attack, die in 1990 een geweldige remix afleverde van een van de grootste artiesten (zeker in omvang) ooit... staat bij mij in de top 5.
Kid Frost
Ik wil iedereen wel wijzen op Massive Attack, die in 1990 een geweldige remix afleverde van een van de grootste artiesten (zeker in omvang) ooit... staat bij mij in de top 5.
Kid Frost

0
geplaatst: 15 juni 2015, 14:29 uur
herman schreef:
west: ik heb mijn avatar zelf niet eens opgenomen, volgens mij viel die er net buiten...
Alarm Herman: 2 singles en wat voor!

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 15 juni 2015, 15:44 uur
1990 de boodschap is de vlinder verslaving vieren dat zijn mijn nummer 2 3 en 4. Verwacht die bij deric raven ook in de top 10
Mijn nummer 1 is kansloos. De engelse meelgooiers hebben hier weinig fans
Mijn nummer 1 is kansloos. De engelse meelgooiers hebben hier weinig fans
0
geplaatst: 16 juni 2015, 14:28 uur
Veel users maken 'm begin jaren '80, maar ik denk dat 1990 wel mijn 'donkerste' top 10 is. Je moet je voorstellen dat je na de heilige oorlogen als straf alle seizoenen moet doorbrengen in een bodemloze diepte, waar ze je verwelkomen in een terreurkathedraal. En jij zegt: 'hallo, ik ben het, de ni*#+ waar je zo van houdt: kan ik het schoppen? Gelukkig ben je een cool ding.
0
zaaf
geplaatst: 16 juni 2015, 14:29 uur
ach ach wat een eenzaam geploeter. een paar tipjes, die hierboven staan, daar moet ik het mee doen.
ik twijfel zelf of ik de beatles of de stones erin moet zetten, of allebei - dat kan in deze wereld in mijn ogen.
nog drie dagen.... ben nu al geladen....
ik twijfel zelf of ik de beatles of de stones erin moet zetten, of allebei - dat kan in deze wereld in mijn ogen.
nog drie dagen.... ben nu al geladen....
0
geplaatst: 16 juni 2015, 14:38 uur
Ik heb bovenaan een Britse band, maar het is niet het enige wat ik van ze ken. Op 10 staan ze dan nog een keer. Op 2 een rustiger nummer, omdat ik ook wel eens van stilte houd. Op drie een moettje, geremixt door de groep die in 1991 groots zou doorbreken (maar door een oorlog wel even zijn naam inkortte). Oorlog zorgt ook voor vieze schoenen, die staan er dus ook ergens in. En de hemel ben ik ook niet vergeten: of er nou kleine wolkjes of zeven sterren te zien zijn.
0
geplaatst: 16 juni 2015, 14:40 uur
Gelukkig zijn er weer genoeg hemelse pophitjes en tijdloze melodieën gemaakt in 1990.
Genieten van de stilte hoeft dus niet, of je moet die schunnige afro, of saai, zijn.
Hier eindigt het verhaal al.
Dat is de enige die ik ken.
Genieten van de stilte hoeft dus niet, of je moet die schunnige afro, of saai, zijn.
Hier eindigt het verhaal al.
Dat is de enige die ik ken.
0
geplaatst: 16 juni 2015, 14:40 uur
herman schreef:
Ik heb bovenaan een Britse band, maar het is niet het enige wat ik van ze ken. Op 10 staan ze dan nog een keer. Op 2 een rustiger nummer, omdat ik ook wel eens van stilte houd. Op drie een moettje, geremixt door de groep die in 1991 groots zou doorbreken (maar door een oorlog wel even zijn naam inkortte). Oorlog zorgt ook voor vieze schoenen, die staan er dus ook ergens in. En de hemel ben ik ook niet vergeten: of er nou kleine wolkjes of zeven sterren te zien zijn.
Ik tel al 3 overeenkomsten in de top 10. Gekkigheid! Ongelooflijk!
0
geplaatst: 16 juni 2015, 14:41 uur
0
zaaf
geplaatst: 16 juni 2015, 14:53 uur
oe ik dacht dat de sterren pas in 91 gingen shinen, goed dat herman astronomisch zo goed op de hoogte is.
had ik het bijna verkloot

0
geplaatst: 16 juni 2015, 15:15 uur
west schreef:
, als een soort eigen Jezus.
Toch niet die soort van eigen Jezus die in de vorige editie (89) keurig in de Top 10 eindigde?, als een soort eigen Jezus.
0
geplaatst: 16 juni 2015, 15:16 uur
vigil schreef:
(quote)
Toch niet die soort van eigen Jezus die in de vorige editie (89) keurig in de Top 10 eindigde? Ik vrees van wel, hij heeft al eerder aangegeven dat hij in 1989 heeft zitten slapen

0
geplaatst: 16 juni 2015, 15:18 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Ik vrees van wel, hij heeft al eerder aangegeven dat hij in 1989 heeft zitten slapen
Dat zou wel knap zijn aangezien dat betreffende liedje ook nog mee deed met de algehele jaren 80 editie die een paar daagjes geleden is afgelopen.
0
geplaatst: 16 juni 2015, 15:19 uur
0
geplaatst: 16 juni 2015, 15:26 uur
vigil schreef:
Dat zou wel knap zijn aangezien dat betreffende liedje ook nog mee deed met de algehele jaren 80 editie die een paar daagjes geleden is afgelopen.
(quote)
Nee hoor helemaal niet....

Kijk maar in het tekstje: er staat niks meer over. Ik ben daar juist van de stilte gaan genieten. Dat was ook de bedoeling....

0
geplaatst: 16 juni 2015, 15:29 uur
west schreef:
Kijk maar in het tekstje: er staat niks meer over. Ik ben daar juist van de stilte gaan genieten. Dat was ook de bedoeling....
(quote)
Nee hoor helemaal niet....

0
geplaatst: 16 juni 2015, 15:52 uur
zaaf schreef:
oe ik dacht dat de sterren pas in 91 gingen shinen, goed dat herman astronomisch zo goed op de hoogte is.
Ik vat hem niet

0
zaaf
geplaatst: 16 juni 2015, 15:56 uur
die laatste zeker... (niet)
eerste nr van die cd van de heilige 3-eenheid met een moddervette knipoog
eerste nr van die cd van de heilige 3-eenheid met een moddervette knipoog
0
geplaatst: 16 juni 2015, 16:12 uur
zaaf schreef:
De albumversie uit 1991 is ook nog eens een stuk minder dan de singleversie uit 1990!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.