MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
Gewoon door hier mee te spelen, dat is het laatste beetje wat een mens nog op de been houd.

Je kan ook net doen alsof je dood bent, op safari gaan of een heel weekend doortrekken.

Mijn favoriet is vooralsnog dat nummer waarin twee werelden samenkomen. Pff, zo mooi.

Qua pop herbeluisterde ik een tijdje terug een single van een artiest die in de jaren '80 solo ging en later zijn vrijheid bezong. Inmiddels gaat het zowel met hem als zijn vaderland niet zo goed, maar dat hele funky plaatje uit 1992 blijkt toch wel een muzikaal goudklompje te zijn.

Nou maar even een tussenbalans; na 10 lijstjes is er al een echte duidelijke koploper (die ik dan weer niet had verwacht, wellicht ben ik nog dommer dan ik zelf dacht ) dit lied is op die 10 lijstjes al 8 keer genoemd
Ik verwacht ondanks het mooie weer deze week toch weer > 30 deelnemers en natuurlijk heeft 1992 mijn favoriete Sonic Youth liedje "I love you ..... ....

zaaf
?? die is toch van 2004 ??

Niet golden blue (past ook niet op de puntjes), die is wel uit 2004, van dat verpleegsters album.

Rudi S schreef:
en natuurlijk heeft 1992 mijn favoriete Sonic Youth liedje "I love you ..... ....

Ik vrees dat ik uw wens niet ga vervullen aangezien ik een andere favoriet heb

zaaf schreef:
?? die is toch van 2004 ??

Rudi wil alleen maar weten hoe je heet.

Voor wie deze week nog kennis wil maken met een onbekende parel uit '92: Ronny Jordan - The Antidote. Heerlijk album voor de zwoele zomeravonden die er deze week aankomen.

He Edgar18 " So What" dan toch nog op 1 in onze lijst

Rudi S schreef:
na 10 lijstjes is er al een echte duidelijke koploper (die ik dan weer niet had verwacht, wellicht ben ik nog dommer dan ik zelf dacht )

Dit is een Nederlands forum Rudi, natuurlijk doet No Limit het uitstekend dit jaar. Had je dat nu echt niet zien aankomen?

GrafGantz schreef:
(quote)

Had je dat nu echt niet zien aankomen?

is mijn computer gehackt, jij weet echt alles

En in een rechtvaardige wereld staat Poing nu gewoon tweede.

Amsterdam Waar Lech Dat Dan?

Vergeet vooral niet dat Vuil van geketend meisje Alice ook nog een broertje heeft dit jaar, of heb ik het nou fout?

Ik ga toch voor het vuil van de snelle jongeren, maar dat zoete nummer vind ik daar wel een van de minderen.

Ik vind het vuil van de snelle jongeren, wat minder dan waar ze vorig jaar naartoe gingen. Maar anders heb ik wel een remedie voor je van de zwarte kraaien. Ik hoop dat het ook wat helpt tegen de woede die ik voel voor de machine.

Top 25 zou al een hele prestatie zijn Rudi S!

Overigens is één of andere engerd al uit 1992.

zaaf
GrafGantz schreef:
(quote)

Rudi wil alleen maar weten hoe je heet.

west schreef:
Overigens is één of andere engerd al uit 1992.

Ja, ik ben er uit, mijn lijstje is zo goed als klaar.

Rudi S schreef:
(quote)

Ja, ik ben er uit, lijstje is zo goed als klaar.

Als je dat van die engerd weet, dan weet je snel de nummer 1: bedoel je dat?

west schreef:
Vergeet vooral niet dat Vuil van geketend meisje Alice ook nog een broertje heeft dit jaar, of heb ik het nou fout?

Zin in een sapje west?

luigifort schreef:
(quote)

Zin in een sapje west?

Zeker broeder Luigi. Maar als ik het fout heb, staat het in mijn top 10.

west schreef:
(quote)

Als je dat van die engerd weet, dan weet je snel de nummer 1: bedoel je dat?

Ik bedoel mijn lijstje, om het duidelijk te maken heb ik het aangepast.

Rudi S schreef:
(quote)

Ik bedoel mijn lijstje, om het duidelijk te maken heb ik het aangepast.

Ik zeg maar zo..als je de goede afslag maar neemt

Waarom ben ik nou altijd weer de laatste die het weet...

vigil schreef:
Waarom ben ik nou altijd weer de laatste die het weet...

Valt mee, ik heb ook geen idee

Is veen idee een geheime code voor een song of gewoon een verschrijving?

Je moet trouwens goed je nek beschermen, want ze doden in de naam van de midlife crisis en je krijgt zo een kroon van dorens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:07 uur

geplaatst: vandaag om 20:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.