Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juni 2015, 15:51 uur
Wat is goed? Als je de koning van het afval bent of als je bloed geluid maakt?
0
geplaatst: 29 juni 2015, 15:52 uur
luigifort schreef:
Als je de koning van het geluid bent natuurlijk.

0
geplaatst: 29 juni 2015, 15:52 uur
luigifort schreef:
of als je bloed geluid maakt?
of als je bloed geluid maakt?
Enkel als je dan in Liverpool bent...
0
geplaatst: 29 juni 2015, 15:55 uur
Maar ik..ik hou gewoon van vrijdag..vooral als ik zonder een spoor vertrek gewoon om wat stoom af te blazen..
0
geplaatst: 29 juni 2015, 15:57 uur
Zo 30 liedjes zijn geselecteerd! Nu nog de juiste volgorde...
Rijden we op onze motorfiets door Liverpool of naar jouw stad. Moeten we de rivier vinden of juist lazarus worden met baby's? Maar verdomme ik wil jouw geliefde wel zijn dus blijf en wees niet teleurgesteld. We kijken even naar de slapende satelliet en lopen over de oceaan.
Rijden we op onze motorfiets door Liverpool of naar jouw stad. Moeten we de rivier vinden of juist lazarus worden met baby's? Maar verdomme ik wil jouw geliefde wel zijn dus blijf en wees niet teleurgesteld. We kijken even naar de slapende satelliet en lopen over de oceaan.
0
geplaatst: 29 juni 2015, 15:58 uur
vigil schreef:
Rijden we op onze motorfiets door Liverpool of naar jouw stad. Moeten we de rivier vinden of juist lazarus worden met baby's? Maar ik verdomme ik wil jouw geliefde wel zijn dus blijf en wees niet teleurgesteld. We kijken even naar de slapende satelliet en lopen over de oceaan.
Rijden we op onze motorfiets door Liverpool of naar jouw stad. Moeten we de rivier vinden of juist lazarus worden met baby's? Maar ik verdomme ik wil jouw geliefde wel zijn dus blijf en wees niet teleurgesteld. We kijken even naar de slapende satelliet en lopen over de oceaan.

Wel aan de rand van de diepgroene oceaan mag ik hopen

0
geplaatst: 29 juni 2015, 15:59 uur
Now you do what they told you! Now you do what they told you! Now you do what they told you!
Now you do what they told you! Now you do what they told you! Now you do what they told you!
0
geplaatst: 29 juni 2015, 16:02 uur
eeehh, nee dat denk ik niet. Ik kan nu eigenlijk niet echt de bandnaam vertalen want dat is nauwelijks te vertalen.
0
geplaatst: 30 juni 2015, 09:02 uur
De koploper wordt al iets ingelopen, mooie top 10 op dit moment 10 verschillende artiesten en slechts 1 artiest (op 10
) die ook in de album top 100 hier op MuMe staat.Het beloofd een hete zomer te worden hier in het topic

Kom maar op met die lijstjes.
0
geplaatst: 30 juni 2015, 09:51 uur
R.E.M. zo laag 
Zal wel weer door een enorme spreiding van nummers komen.
Maar de week is nog lang.

0
geplaatst: 30 juni 2015, 09:54 uur
het is REM niet eens, maar wat niet is kan nog komen 
Overigens met in de top 100 staan bedoel als artiest, dan kan dus ook met een album uit een ander jaar dan 1992.
0
geplaatst: 30 juni 2015, 09:58 uur
Er staat maar 1 album uit 92 in de Top 100 en dat is R.E.M. maar het kan natuurlijk ook een album uit 1993 zijn met een vroege single in '92. De debuut single van Smashin Pumkins bv. of M.E.T.H.O.D. Man / Protect Ya Neck van WTC
0
geplaatst: 30 juni 2015, 10:01 uur
vigil schreef:
Er staat maar 1 album uit 92 in de Top 100 en dat is R.E.M.
Er staat maar 1 album uit 92 in de Top 100 en dat is R.E.M.
Het gaat om artiesten die in de album top 100 staan, het is niet afhankelijk van een bepaald jaar, dus nogmaals 1 artiest die in de album top 100 voorkomt.
0
geplaatst: 30 juni 2015, 10:16 uur
Dan zal het die engerd wel zijn 
Kan ik mijn post alleen maar herhalen.

Kan ik mijn post alleen maar herhalen.
johan de witt schreef:
R.E.M. zo laag
R.E.M. zo laag

0
geplaatst: 30 juni 2015, 10:17 uur
vigil schreef:
M.E.T.H.O.D. Man / Protect Ya Neck van WTC
M.E.T.H.O.D. Man / Protect Ya Neck van WTC
De single was Protect Ya Neck. M.E.T.H.O.D. Man was de b-side. Ik heb hier de RSD 12" en omdat die zo mooi is:
http://cdn.discogs.com/GQ6k_l1rtHdSloeS7DnsZdyffJw=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb()/discogs-images/R-6910463-1429385941-7057.jpeg.jpg
0
geplaatst: 30 juni 2015, 10:19 uur
weirdo?
Dat zou niet best zijn maar zoals jij altijd maar weer zegt
Maar de week is nog lang
0
Och het gaat nu nog erg snel , het verschil tussen nummer 10 en 20 is < 10 punten, dus een lijstje kan nog veel aan de top 10 veranderen.
0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.