menu

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder [Discussietopic]

zoeken in:
avatar van Gretz
gerre schreef:
Dat laatste weet ik. Hij concludeerde vorig jaar dat blijkbaar niemand dat nog bijhoudt.
War vreemd is, de 2 jaren ervoor dus wel.

Ik ben er zelf vorig jaar niet meer aan toegekomen om die stats te genereren. Maar we houden het nog steeds allemaal goed bij in Excel

avatar van marsupilami
Gretz schreef:
Ik ben er zelf vorig jaar niet meer aan toegekomen om die stats te genereren. Maar we houden het nog steeds allemaal goed bij in Excel

Houden jullie ook bij van welke de albums de liedjes uit de lijst komen? En is er dan een mogelijkheid dat die excel ook gedeeld wordt? Ik wil die albums graag op m'n to-do luisterlijstje zetten.

avatar van cosmic kid
cosmic kid (moderator)
marsupilami schreef:
(quote)

Houden jullie ook bij van welke de albums de liedjes uit de lijst komen? En is er dan een mogelijkheid dat die excel ook gedeeld wordt? Ik wil die albums graag op m'n to-do luisterlijstje zetten.


Nee, niet meer. Althans, ik niet. Dat vind ik echt een te grote klus. Met enig zoekwerk is dit wel te vinden via Spotify, AllMusic of Discogs, zo is mijn ervaring.

Jammergenoeg heb ik hier ergens opgevangen dat AstroStart er niet goed aan toe is.. Veel beterschap alvast!

Wie neemt er dan het beheer van mumeladder.nl over?

Ik meen begrepen te hebben dat cosmic kid zich met de stats bezig houdt. Of Gretz?
Zou erg leuk vinden als de lijst per jaartal en geüpdate historische lijst van 2023 hier verschijnen.

Laten jullie iets weten. En liefst nog dit jaar. Nadien ligt de focus weer op beluisteren van nieuwe muziek.

avatar van Onweerwolf
Ik vroeg me dat ook al af. Ik weet niet wat er aan de hand is maar sterkte AstroStart.

Ik heb je vorige week een .csv gemaild omdat dat in mijn stappenplan staat maar negeer het vooral.

avatar van Onweerwolf
Overigens hou ik nog steeds een overall totaal spreadsheet bij van de Ladder dat ik op verzoek elk jaar aan een aantal mensen stuur. Laat het gerust weten als je hem ook wil. Ik ben er meestal pas in januari klaar mee, echter.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:23 uur

geplaatst: vandaag om 14:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.