Muziek / Muziekgames / Rap K.O. [Femcee Edition]
zoeken in:
0
geplaatst: 21 januari 2015, 20:20 uur
2-4 was een leuke winnaar geweest die eerste, als het nummer beter was..
20. Jean Grae - Hater's Anthem VS. Sasha Go Hard - Bricks
1-0
20. Jean Grae - Hater's Anthem VS. Sasha Go Hard - Bricks
1-0
0
Mb.
geplaatst: 21 januari 2015, 22:00 uur
2-0
Al is die van Sasha wel typerend voor een beeldvormende stroming binnen de mainstream. Je moet er van houden, en volgens mij zijn er wel een paar Hip-Hop liefhebbers op deze site die hier wel van zijn.
Al is die van Sasha wel typerend voor een beeldvormende stroming binnen de mainstream. Je moet er van houden, en volgens mij zijn er wel een paar Hip-Hop liefhebbers op deze site die hier wel van zijn.
0
geplaatst: 22 januari 2015, 00:22 uur
0
geplaatst: 22 januari 2015, 00:54 uur
0-2
Dessa met haar 2013 album leren kennen. Staan een paar prachtnummers op. Vond Kim ook wel sterk trouwens. Prima battle.
Dessa met haar 2013 album leren kennen. Staan een paar prachtnummers op. Vond Kim ook wel sterk trouwens. Prima battle.
0
geplaatst: 22 januari 2015, 12:19 uur
Dessa is beatsgewijs soms toch echt te saai. Net als het hele Doomtree-collectief eigenlijk. Jammer.
1-3
1-3
0
Mb.
geplaatst: 22 januari 2015, 12:38 uur
1-4, al heb ik niet een duidelijke voorkeur.
22. T-Love - Wanna-Beez (Ft. Chali 2na) vs. Apani B Fly - Right The Wrongs
1-0, pffft, wat een sterke battle. Eigenlijk zouden ze allebei door moeten.
22. T-Love - Wanna-Beez (Ft. Chali 2na) vs. Apani B Fly - Right The Wrongs
1-0, pffft, wat een sterke battle. Eigenlijk zouden ze allebei door moeten.

0
geplaatst: 23 januari 2015, 11:10 uur
Lichte voorkeur voor T-Love, maar Apani had veel andere battles gewonnen.
3-1
3-1
0
Mb.
geplaatst: 23 januari 2015, 14:14 uur
T-Love door op basis van de 24-uur regel.
23. Cookie Crew - Come And Get Some vs. Ms. Melodie - To Sing All Night
1-0
Twee 80's songs, maar die van Melodie haalt het niet bij die van de Cookie Crew. Wat een toffe beat.
23. Cookie Crew - Come And Get Some vs. Ms. Melodie - To Sing All Night
1-0
Twee 80's songs, maar die van Melodie haalt het niet bij die van de Cookie Crew. Wat een toffe beat.

0
geplaatst: 23 januari 2015, 15:41 uur
3-1
Niet verwacht dat ik tegen de Cookie Crew hoefde te stemmen, maar Ms. Melodie swingt als een ...
Niet verwacht dat ik tegen de Cookie Crew hoefde te stemmen, maar Ms. Melodie swingt als een ...
0
Mb.
geplaatst: 24 januari 2015, 12:24 uur
1-2
De raps van LeShaun zijn matig. En ze begon nog zo fijn, met feministische krachtspraak, maar ze viel door de mand. Dan toch het punt aan de dames, maar er komen betere possecuts langs - over drie battles al.
De raps van LeShaun zijn matig. En ze begon nog zo fijn, met feministische krachtspraak, maar ze viel door de mand. Dan toch het punt aan de dames, maar er komen betere possecuts langs - over drie battles al.
0
geplaatst: 25 januari 2015, 11:05 uur
1-3
Jammer van de ex-vrouw van KRS-1. Die vind ik toch wel beter dan die van Cookie Crew
Jammer van de ex-vrouw van KRS-1. Die vind ik toch wel beter dan die van Cookie Crew
0
geplaatst: 25 januari 2015, 11:32 uur
Op basis van de 24-uursregel is Big Kap etc. door.
25. Missy Elliott - Get Ur Freak On vs. N-Tyce - Hush Hush Tip (Ft. Method Man)
0-1
Om toch maar voor de underdog te stemmen. Allebei heel goed! 'Walk A Little Closer' van N-Tyce vond ik ook al erg leuk. Mijn eerste echte ontdekking in dit topic, zeg maar
25. Missy Elliott - Get Ur Freak On vs. N-Tyce - Hush Hush Tip (Ft. Method Man)
0-1
Om toch maar voor de underdog te stemmen. Allebei heel goed! 'Walk A Little Closer' van N-Tyce vond ik ook al erg leuk. Mijn eerste echte ontdekking in dit topic, zeg maar

0
geplaatst: 25 januari 2015, 15:13 uur
0-3
"Om toch maar voor de underdog te stemmen. Allebei heel goed!"
"Om toch maar voor de underdog te stemmen. Allebei heel goed!"
* denotes required fields.