Muziek / Muziekgames / Rap K.O. [Femcee Edition]
zoeken in:
0
Mb.
geplaatst: 3 februari 2015, 21:46 uur
34. Lady of Rage - Necessary Roughness vs. Monie Love - It's A Shame (My Sister)
0-1
Al was het geen gemakkelijke keuze, maar Afro Puffs komt nog.
0-1
Al was het geen gemakkelijke keuze, maar Afro Puffs komt nog.

0
geplaatst: 4 februari 2015, 15:52 uur
0
Mb.
geplaatst: 4 februari 2015, 19:07 uur
1-1
Komaan Ploppesteksel, de wraak van Roxanne is zoet, maar laten we nu niet overdrijven. De jamsessie van Paula is toch het betere nummer? De beat, de flow, de brag 'n boast, eigenlijk klopt alles gewoon!

Komaan Ploppesteksel, de wraak van Roxanne is zoet, maar laten we nu niet overdrijven. De jamsessie van Paula is toch het betere nummer? De beat, de flow, de brag 'n boast, eigenlijk klopt alles gewoon!

0
geplaatst: 4 februari 2015, 20:00 uur
2-1
Ben meer fan van andere (latere) nummers van Roxanne Shanté, want rappen kan deze madam zeker wel. Deze jam van Paula is een classic. Masta Ace bewijst ook te kunnen produceren. Volgens mij heb ik dit nog ergens op vinyl.
Ben meer fan van andere (latere) nummers van Roxanne Shanté, want rappen kan deze madam zeker wel. Deze jam van Paula is een classic. Masta Ace bewijst ook te kunnen produceren. Volgens mij heb ik dit nog ergens op vinyl.
0
Mb.
geplaatst: 5 februari 2015, 11:06 uur
36. Sharaya J - Takin' It No More / Shut It Down vs. Sweet Tee & Jazzy Joyce - It's My Beat
0-1
Al is de door Missy Elliot geinspireerde song van Sharaya zo slecht nog niet.
0-1
Al is de door Missy Elliot geinspireerde song van Sharaya zo slecht nog niet.
0
geplaatst: 7 februari 2015, 01:07 uur
0-4, al is die van Sharaya J inderdaad niet slecht.
37. Trina - Da Baddest Bitch vs. Cleo & Academics - Say I Don't (Ft. Kristin Amparo)
0-1
37. Trina - Da Baddest Bitch vs. Cleo & Academics - Say I Don't (Ft. Kristin Amparo)
0-1
0
Mb.
geplaatst: 7 februari 2015, 18:09 uur
0-3
Even dachten ze in Amerika dat Trina de nieuwe Lil' Kim zou worden, maar ik ben blij dat we nu niets meer van haar horen. Wat een slecht nummer. Het andere nummer is best leuk - al zijn de raps wat minder.
Even dachten ze in Amerika dat Trina de nieuwe Lil' Kim zou worden, maar ik ben blij dat we nu niets meer van haar horen. Wat een slecht nummer. Het andere nummer is best leuk - al zijn de raps wat minder.

0
geplaatst: 8 februari 2015, 20:33 uur
38. Da 5 Footaz - Walk Away vs. Vel The Wonder - Lizzy Love
Puntje voor de underdog dan maar, maar allebei erg lekker.
0-1
P.S. Beiden hadden de vorige battle met gemak gewonnen.
Puntje voor de underdog dan maar, maar allebei erg lekker.
0-1
P.S. Beiden hadden de vorige battle met gemak gewonnen.
0
Mb.
geplaatst: 8 februari 2015, 20:54 uur
Ik doe met je mee, Poeha. Betere flow en tekst.
0-2
Telkens als ik denk dat dit topic ten einde komt, komt er leven in.
0-2
Telkens als ik denk dat dit topic ten einde komt, komt er leven in.
0
geplaatst: 8 februari 2015, 21:29 uur
Tja,ik was juist een paar maanden terug begonnen met het "afstoten" van de vele topics waar ik aan deelnam. Heb er een aantal uitgekozen waar ik perse aan mee wilde blijven doen. De rest moest er, helaas uit tijdgebrek, aan geloven. Maar ja, als jij dan weer met zo'n leuk topic als dit op de proppen komt (en zo zijn er inmiddels al weer meer), MOET ik toch weer meedoen
Alleen lukt me dat niet elke keer.
0
geplaatst: 9 februari 2015, 11:56 uur
0
geplaatst: 9 februari 2015, 13:30 uur
3-0 jammer dat Wee Papa tegen zo iets sterks als Hill moeten.......
* denotes required fields.