MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Rap K.O. [Femcee Edition]

zoeken in:

Mb.
34. Lady of Rage - Necessary Roughness vs. Monie Love - It's A Shame (My Sister)

0-1

Al was het geen gemakkelijke keuze, maar Afro Puffs komt nog.

Roxanne's Revenge is toch wel erg vet.

0-1

Mb.
1-1

Komaan Ploppesteksel, de wraak van Roxanne is zoet, maar laten we nu niet overdrijven. De jamsessie van Paula is toch het betere nummer? De beat, de flow, de brag 'n boast, eigenlijk klopt alles gewoon!

2-1
Ben meer fan van andere (latere) nummers van Roxanne Shanté, want rappen kan deze madam zeker wel. Deze jam van Paula is een classic. Masta Ace bewijst ook te kunnen produceren. Volgens mij heb ik dit nog ergens op vinyl.

Mb.
36. Sharaya J - Takin' It No More / Shut It Down vs. Sweet Tee & Jazzy Joyce - It's My Beat

0-1

Al is de door Missy Elliot geinspireerde song van Sharaya zo slecht nog niet.

0-4, al is die van Sharaya J inderdaad niet slecht.

37. Trina - Da Baddest Bitch vs. Cleo & Academics - Say I Don't (Ft. Kristin Amparo)
0-1

Mb.
0-3

Even dachten ze in Amerika dat Trina de nieuwe Lil' Kim zou worden, maar ik ben blij dat we nu niets meer van haar horen. Wat een slecht nummer. Het andere nummer is best leuk - al zijn de raps wat minder.

0-4

Snel verder

38. Da 5 Footaz - Walk Away vs. Vel The Wonder - Lizzy Love

Puntje voor de underdog dan maar, maar allebei erg lekker.

0-1

P.S. Beiden hadden de vorige battle met gemak gewonnen.

Mb.
Ik doe met je mee, Poeha. Betere flow en tekst.

0-2

Telkens als ik denk dat dit topic ten einde komt, komt er leven in.

Mb. schreef:
Telkens als ik denk dat dit topic ten einde komt, komt er leven in.

Tja,ik was juist een paar maanden terug begonnen met het "afstoten" van de vele topics waar ik aan deelnam. Heb er een aantal uitgekozen waar ik perse aan mee wilde blijven doen. De rest moest er, helaas uit tijdgebrek, aan geloven. Maar ja, als jij dan weer met zo'n leuk topic als dit op de proppen komt (en zo zijn er inmiddels al weer meer), MOET ik toch weer meedoen Alleen lukt me dat niet elke keer.

Mb.
2-0

3-0 jammer dat Wee Papa tegen zo iets sterks als Hill moeten.......

Mb.
2-0

Beetje vreemd, maar wel lekker.

Lekker hoor Doet een beetje denken aan Odd Future.

3-0

3-1

Beiden niks!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:09 uur

geplaatst: vandaag om 22:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.