MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Rap K.O. [Femcee Edition]

zoeken in:
4-1, maar stiekem kan ik ook van Iggy Azalea genieten.

Mb.
De rest van ronde 1. Gaan we het redden?

41. Bahamadia - Uknowhowwedo vs. Remy Ma - Conceited
42. The Conscious Daughters - Sticky Situation vs. Shazzy - Pass Anotha Bag
43. Jazz Liberatorz - The Process (Ft. Apani B Fly) vs. Salt-N-Pepa - Let's Talk About Sex
44. Da Brat - Funkdafied vs. Sah-B - Summa Day
45. T-Love - Definition Of A Yee Yee vs. Melina Jones - Summer Breeze
46. Uneek - Above Water vs. Lin Que - Let It Fall (Ft. MC Lyte)
47. Bahamadia - Total Wreck vs. Hopie - Space Case (Ft. Del The Funky Homosapien)
48. Champ MC - Do U Know My Style vs. Suga T - Recognize
49. Nikki D - Hang On, Kid vs. Finesse & Synquis - Soul Sisters
50. G. Frequency - Let's Begin (Ft. Voice Monet) vs. MC Lyte - I Go On

51. Gavlyn - Why Don't You Do Right vs. Jean Deaux - Motel 6
52. Antoinette - Who's The Boss vs. Gifted Gab - Dead Wrong
53. Azealia Banks - 1991 vs. Missy Elliott - Sock It 2 Me (Ft. Da Brat)
54. Eternia & Moss - Goodbye vs. MC Lyte, Bahamadia, Nonchalant & Yo-Yo - Keep On Pushin'
55. Marvaless - Ghetto Blues vs. Sha'Key - Soulsville
56. B.W.P. - Wanted vs. Pumpkin - Examen De Physique (Ft. Ty)
57. Lady B - To The Beat Ya'll vs. Paula Perry - Extra, Extra
58. Queen Latifah - U.N.I.T.Y. vs. Sweet Tee - On The Smooth Tip
59. Njena Redd Foxx - Dominos vs. Angel Haze - Werkin' Girls
60. Lady of Rage - Afro Puffs vs. Chelsea Jane - Queen Of The Hill

61. Monie Love - Monie In The Middle vs. Foxy Brown - If I
62. Nicki Minaj - Anaconda vs. Heather B - If Headz Only Knew
63. The Real Roxanne - Roxanne's On A Roll vs. Makeba Mooncycle - Going Strong
64. Nicki D, Paula Perry, Rah Digga, Heather B., Precious P & Bahamadia - Sixpack vs Nyemiah Supreme - Rock & Roll (Ft. Timbaland)
65. MC Lyte - Poor Georgie vs. The Conscious Daughters - Fonky Expedition
66. Macromantics - Bandwagon vs. Triip - Keep It Flowin'
67. Champ MC - Keep It On The Real vs. Akua Naru - The Backflip
68. Rapsody - Betty Shabazz vs. Asia Sparks - Faja
69. Foxy Brown - I'll Be Good (Ft. Jay-Z) vs. Lil' Kim - How Many Licks (Ft. Cisqo)
70. MC Melodee - Rock N It (Ft. Feliciana) vs. Yo-Yo - You Can't Play With My Yo-Yo

71. Rapsody - Believe Me vs. Tiff The Gift - Cool, Calm, Chill
72. Charli Baltimore - Money vs. Yo-Yo - What Can I Do (Ft. Ice Cube)
73. Honey The Hippie - Ride (Ft. Lee) vs. Salt-N-Pepa - Tramp
74. Queen Latifah, Yo-Yo, TLC, MC Lyte, Nefertiti, Salt-N-Pepa, Da 5 Footaz, Patra & Meshell N'Degeocello - Freedom vs. Kilo Kash - Navy
75. Invincible - Sledgehammer! vs. Pat D & Lady Paradox - Train Stations & Playstations
76. Suga - What's Up Star? vs. Rah Digga - Imperial (Ft. Busta Rhymes)
77. Dessa - Matches to Paper Planes vs. Nikki D - Daddy's Little Girl
78. Nitty Scott, MC - Flower Child (Ft. Kendrick Lamar) vs. Cookie Crew - Secret (Of Success)
79. Deadly Venoms - What's The Deal vs. Boog Brown - U.P.S.
80. Lauryn Hill - Lost Ones vs. Pumpkin - Play

Ik wil nog eenmaal de hiphoppers op deze site (panjoe, Rhythm & Poetry,Kos, Niek, Holla, ThingMan, P.O.W., MAS, Silky & Smooth, Elohim, Harderwiek, Bedorvenkebab, bennerd, Rene1979, Harco, Delars, west, He$$el_01, MJ_DA_MAN, discipline) oproepen om mee te doen met dit topic. Nu zal het thema je misschien niet aanspreken, maar er zijn al zo weinig raptopics dan een beetje support voor iets omtrent dit genre geen kwaad kan. Er zijn genoeg femcees die hun mannelijke collega's laten blozen - en niet alleen vanwege de mooie outfits. Zet die vooroordelen opzij en laat je eens verrassen. Al is het maar voor dat ene nummer.

Mb.
We gaan dus verder met..

1-0

Al vind ik die van Remy Ma niet eens zo vervelend.

Ik ken vrijwel geen enkel nummer van deze K.O. en gezien ik het een beetje onzinnig vind om na een vlugge (vaak incomplete) luisterbeurt te stemmen laat ik het hierbij. Maar tag me gerust als er een andere editie van de Rap K.O. begint.

Mb.
MJ_DA_MAN schreef:
Ik ken vrijwel geen enkel nummer van deze K.O. en gezien ik het een beetje onzinnig vind om na een vlugge (vaak incomplete) luisterbeurt te stemmen laat ik het hierbij. Maar tag me gerust als er een andere editie van de Rap K.O. begint.

Is het juist niet leuk om iets te ontdekken? En je kunt toch prima een voorkeur aangeven op basis van een eerste luisterbeurt?

Ik zal kijken of het er een keer van komt, maar ik doe sowieso eigenlijk überhaupt nooit meer mee aan K.O.'s omdat andere dingen te doen, dan wel geen zin.

Mb.
Fair enough!

Luister eigenlijk vrijwel nooit naar vrouwelijke mc's, dus ik ken waarschijnlijk helemaal niks uit deze lijst, maar ik wil best af en toe even stemmen. Het probleem is alleen bij k.o.'s, en zeker als ik de meeste nummers niet ken, dat het mijn interesse op een gegeven moment verliest als het zulke lange lijsten zijn. Maar ik zal proberen om geregeld even terug te komen op deze pagina om de nummers te beluisteren en mijn stem uit te brengen.

2-0

Mb. schreef:
Fair enough!
En dan vergeet ik nog het belangrijkste ge vermelden: ik heb totaal niks met femcee's. Een aantal vind ik er wel ok (Eternia, Lady of Rage), maar dat is dan meer over ze zwaardere/mannelijkere stemmen hebben. Zodoende.

Mb.
MJ_DA_MAN, daar ben jij niet de enige in. Het is wel opvallend dat liefhebbers van andere genres meestal luisteren naar artiesten van beide sekses, maar hiphoppers over het algemeen niet. Is het stemgeluid dan zo'n struikelblok? Ik snap dat niet zo. Voor mij gaat het om tekst en beat. Natuurlijk, je moet die tekst kunnen brengen, maar ik vind een lichter stemgeluid bijvoorbeeld niet vervelend. Maar enfin.

Verder met..

42. The Conscious Daughters - Sticky Situation vs. Shazzy - Pass Anotha Bag

2-1

Mb.
1-2

Het nummer van Sah-B is catchy, maar Funkdafied heb ik altijd al erg leuk gevonden.

1-3

In het land der blinden...
Heb geen prombleem met femcee's maar dit zou ik beide niet opzetten.

Thanks voor de invite trouwens Mb.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:06 uur

geplaatst: vandaag om 03:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.