MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Rap K.O. [Femcee Edition]

zoeken in:
Mb.
0-1

Al zal die van Eve ongetwijfeld winnen. Daar ben ik oké mee, maar de G-Funk van Marvaless vind ik leuker.

2-1

Normaal geen G-Funkliefhebber ik, maar Just Marvaless vind ik best vet.

2-2

1-1 easy

1-1

Missy.

2-2

Wat een aartsmoeilijke battle. Beter loten de volgende keer

Mb.
2-3

Lastige battle inderdaad. Missy beviel me net iets beter, maar 't had ook andersom kunnen zijn.

26. Azealia Banks - 212 (Ft. Lazy Jay) VS. Roxanne Shante - Go On Girl

1-0

2-0. Al is die ander ook tof.

Ik vind Dessa wel oké, maar die overdreven weemoedige toon en die zwakke refreintjes verpesten het toch vaak voor me.

1-1

2-2

3-2

Ook een toffe van Dessa. Mooie battle.

Mb.
1-1,

Ik vind het nummer van Rapsody echt een geweldig nummer.

..

Ploppesteksel, ik vind die andere Monie Love track echt veel beter. Monie In The Middle is een leuke throwback naar de 80s maar geeft me niet dat wow-gevoel of iets dergelijks.

Mb., ik vind Monie In The Middle muzikaal een pak leuker. Maar jij denkt dat It's A Shame ook meer kans heeft op de eindoverwinning? Of je vindt die plaat zelf gewoon veel beter?

30. Nikki D - Hang On, Kid VS. Tairrie B - Murder She Wrote (werkende link, Mb.)

0-1

betere battle dan die vorige

Gast
geplaatst: vandaag om 03:07 uur

geplaatst: vandaag om 03:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.