Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2015
zoeken in:
0
geplaatst: 2 augustus 2015, 19:26 uur
35. Julia Holter - Feel You spotify:track:5uLlnJ0d7JLQykIJnnShaT
36. Sufjan Stevens - Death with Dignity spotify:track:4fpEuKIzTLmMJnYwFU0oqr
Ik twijfelde nog over Kurt Vile maar wibro was me voor. Goed dat ie mee doet, erg fijn nummer weer!
Als iemand dit jaar nog een maandoverwinning verdient is het Sufjan wel. Zeker in maart was het pech dus ik gooi hem nog één keer in de strijd. Dit album blijft maar groeien en ik verwacht zelfs dat Illinois op termijn pas op de plaats moet maken als populairste Sufjan album.
36. Sufjan Stevens - Death with Dignity spotify:track:4fpEuKIzTLmMJnYwFU0oqr
Ik twijfelde nog over Kurt Vile maar wibro was me voor. Goed dat ie mee doet, erg fijn nummer weer!
Als iemand dit jaar nog een maandoverwinning verdient is het Sufjan wel. Zeker in maart was het pech dus ik gooi hem nog één keer in de strijd. Dit album blijft maar groeien en ik verwacht zelfs dat Illinois op termijn pas op de plaats moet maken als populairste Sufjan album.
0
geplaatst: 2 augustus 2015, 19:30 uur
Arrie schreef:
Bij Selena heb ik eigenlijk ook liever de clip-versie zonder A$AP Rocky (klinkt verder ook net iets anders).
Bij Selena heb ik eigenlijk ook liever de clip-versie zonder A$AP Rocky (klinkt verder ook net iets anders).
Ik niet

0
geplaatst: 2 augustus 2015, 19:37 uur
0
geplaatst: 2 augustus 2015, 19:54 uur
Teunnis schreef:
Om dit een beetje aan te vullen heb ik twee 2015-essentials (Miguel en Shamir) die nog ontbraken toegevoegd.
Om dit een beetje aan te vullen heb ik twee 2015-essentials (Miguel en Shamir) die nog ontbraken toegevoegd.
En nominees 27 t.e.m. 31 mogen er ook zijn!39. Rationale - Fuel to the Fire
40. Seven Davis Jr - Fighters
0
geplaatst: 2 augustus 2015, 20:03 uur
Ik zit hier heerlijk in de Franse zon, linkjes naar de nummers kan ik via mijn mobiel niet regelen. Ik zou het op prijs stellen als iemand ander dat voor mij zou doen.
41. Collarbones - Turning (Flume Remix)
42. Fleece - Aliens
41. Collarbones - Turning (Flume Remix)
42. Fleece - Aliens
0
geplaatst: 2 augustus 2015, 20:03 uur
Tijd voor wat geweld uit Franstalig (en tweetalig) België.
43. Alice on the Roof - Easy Come Easy Go
44. Mugwump - Halo
43. Alice on the Roof - Easy Come Easy Go
44. Mugwump - Halo
0
geplaatst: 2 augustus 2015, 21:44 uur
45. Pender Street Steppers - The Glass City
(niet op Spotify)
46. Julio Bashmore - Holding On (feat. Sam Dew)
spotify:track:0EYVLScBOsMDamnGR9TnCQ
Toch maar Bashmore in plaats van RATKING: Bashmore moet meedoen in de zomer. In november pakt deze track niet meer zo goed uit, vrees ik. En Pender Street Steppers gaan gewoon de maandfinale halen!
Ook al mooie nominaties zien passeren, vooral Fighters van Seven Davis Jr. Voor Janet & LA Priest heb ik eveneens een boontje.
(niet op Spotify)
46. Julio Bashmore - Holding On (feat. Sam Dew)
spotify:track:0EYVLScBOsMDamnGR9TnCQ
Toch maar Bashmore in plaats van RATKING: Bashmore moet meedoen in de zomer. In november pakt deze track niet meer zo goed uit, vrees ik. En Pender Street Steppers gaan gewoon de maandfinale halen!
Ook al mooie nominaties zien passeren, vooral Fighters van Seven Davis Jr. Voor Janet & LA Priest heb ik eveneens een boontje.
0
geplaatst: 3 augustus 2015, 14:32 uur
0
geplaatst: 4 augustus 2015, 12:57 uur
Er is nog plek voor 6 mensen om te nomineren! Mocht je niet meer getagd willen worden voor dit topic, stuur dan even een pm aan Teunnis en dan haalt hij je van de lijst.
Angelo, arcade monkeys, Aroentje, ArthurDZ, Ataloona, chevy93, Co Jackso, curufin, Dance Lover, DenDimi, De-noir, dumb_helicopter, Dwejkk_, Edgar18, Eigenwijze 30, Gyzzz, herman, inquestos, jassn, JSPR_G, Lukas, maaartjje, Magick1, Masimo, musician, nelis, odi, Poeha, ranboy, Rhythm & Poetry, Salvadore, Sandokan-veld, Silent_shout, sniezo, Snoeperd, stoepkrijt, Sundance, The Eraser, Titmeister, tsjong, tuktak, Vince vega,Wolfmother, yeahyeahyeah en Zuurmatje.
Angelo, arcade monkeys, Aroentje, ArthurDZ, Ataloona, chevy93, Co Jackso, curufin, Dance Lover, DenDimi, De-noir, dumb_helicopter, Dwejkk_, Edgar18, Eigenwijze 30, Gyzzz, herman, inquestos, jassn, JSPR_G, Lukas, maaartjje, Magick1, Masimo, musician, nelis, odi, Poeha, ranboy, Rhythm & Poetry, Salvadore, Sandokan-veld, Silent_shout, sniezo, Snoeperd, stoepkrijt, Sundance, The Eraser, Titmeister, tsjong, tuktak, Vince vega,Wolfmother, yeahyeahyeah en Zuurmatje.
0
geplaatst: 4 augustus 2015, 13:23 uur
Mag ik twee plekken reserveren? Dan kan ik vanavond twee songs nomineren.
0
geplaatst: 4 augustus 2015, 13:48 uur
Ik denk dat er vanavond nog steeds wel plek is, maar goed, je hebt bij deze twee nominatieplekken gekregen.
0
geplaatst: 4 augustus 2015, 17:31 uur
Ik heb al anderhalf jaar niets meer genomineerd, maar zag vanmiddag dat er nog een mooi nummer ontbrak. Dat is nominatie 1. Iemand die mij een suggestie voor nummer 2 wil doen?
0
geplaatst: 4 augustus 2015, 18:46 uur
Anders moeten jullie gewoon de eerste nog niet genomineerde nummers uit deze fijne lijst nemen 

0
geplaatst: 4 augustus 2015, 19:09 uur
inquestos schreef:
Ik heb al anderhalf jaar niets meer genomineerd, maar zag vanmiddag dat er nog een mooi nummer ontbrak. Dat is nominatie 1. Iemand die mij een suggestie voor nummer 2 wil doen?
Uit mijn eigen mailbox geplukt: Ik heb al anderhalf jaar niets meer genomineerd, maar zag vanmiddag dat er nog een mooi nummer ontbrak. Dat is nominatie 1. Iemand die mij een suggestie voor nummer 2 wil doen?
"Note to self voor volgende maand: RATKING (Makeitwork), Seven Davis Jr. (Good Vibes/Be A Man), Andreya Triana (Lullaby), Snoop Dogg (Peaches N Cream/Run Away), Jam City (Unhappy/Proud), Girlpool (Chinatown/Before the World was Big), Jack J (Thirstin'), House of Doors (Starcave), J.G. Biberkopf (Age of Aquarius), Polar Bear (Don't Let The Feeling Go)".
0
geplaatst: 4 augustus 2015, 19:20 uur
0
geplaatst: 4 augustus 2015, 19:31 uur
inquestos schreef:
Nieuwste nummer van Matt Berninger?
0
geplaatst: 4 augustus 2015, 19:48 uur
55. Aphex Twin - MARCHROMT30a Edit 2b 96
56. Jessica93 - Now
56. Jessica93 - Now
0
geplaatst: 4 augustus 2015, 21:17 uur
Ik wou nog Corner van Night Beds (ligt wel prettig in het gehoor, zeker voor in dit topic) nomineren, maar er mist nog wat kabaal.
57. Cherubs - Monkey Chow Mein
58. Son Lux - Flight
Vind die laatste een stuk sterker dan de single die vorige maand uitkwam.
57. Cherubs - Monkey Chow Mein
58. Son Lux - Flight
Vind die laatste een stuk sterker dan de single die vorige maand uitkwam.
0
geplaatst: 5 augustus 2015, 00:12 uur
Bedankt heren, ik kan altijd weer vertrouwen op goede tips. Matt Berninger, Andreya Triana (album ken ik al, maar geen enkel nummer van haar heeft nog meegedaan!?), Rationale...
Maar dan kom ik toch op deze uit van kemm.
59. Dornik - Drive [BADBADNOTGOOD Remix]
60. Patrick Watson - Turn Into the Noise
(tweede is uiteraard niet van kemm
)
Maar dan kom ik toch op deze uit van kemm.
59. Dornik - Drive [BADBADNOTGOOD Remix]
60. Patrick Watson - Turn Into the Noise
(tweede is uiteraard niet van kemm
)
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 01:10 uur
Teunnis? Als zelfs na Gretz zijn massale tag-attack niemand wil nomineren... Een idee: al albums van volgende maand meenemen (mochten er daar meer dan genoeg zijn die aan de criteria voldoen)? Of wat over het hoofd geziene klassiekers van dit jaar opsnorren, zoals Drank & Drugs die nu uiteindelijk ook België heeft veroverd?
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 01:16 uur
Ik zou willen voorstellen om deze ochtend een nieuwe nominatieronde open te gooien (zoals we vorig jaar ook wel eens gedaan hebt). De eerste vier gegadigden mogen dan nog een extra nummer nomineren. Dan kunnen we tenminste er weer wat vaart in zetten en in de middag van start gaan.
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 12:01 uur
Teunnis schreef:
Dan gaan we verder met juli. Ik heb het vanaf 31 augustus heel druk, dus ik hoop een beetje tempo achter deze maand te kunnen zetten, zodat ik nog de maand augustus op kan zetten.
Dan gaan we verder met juli. Ik heb het vanaf 31 augustus heel druk, dus ik hoop een beetje tempo achter deze maand te kunnen zetten, zodat ik nog de maand augustus op kan zetten.
Gretz schreef:
Ik zou willen voorstellen om deze ochtend een nieuwe nominatieronde open te gooien (zoals we vorig jaar ook wel eens gedaan hebt). De eerste vier gegadigden mogen dan nog een extra nummer nomineren. Dan kunnen we tenminste er weer wat vaart in zetten en in de middag van start gaan.
Gewoon de daad bij het woord voegen maar? Wellicht heeft die of gene dan tijd om vanmiddag de nieuwe maand op te zetten.
Ik ben zelf (waarschijnlijk) niet meer online voor vanavond laat dus ik drop brutaal nog een extra nominatie en ik merk wel of ie mee mag spelen
. Beach House - Space Song / Beach House - Space Song on Vimeo
Beter nog dan Sparks!!
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 12:03 uur
Edgar18 schreef:
Gewoon de daad bij het woord voegen maar? Wellicht heeft die of gene dan tijd om vanmiddag de nieuwe maand op te zetten.
Ik ben zelf (waarschijnlijk) niet meer online voor vanavond laat dus ik drop brutaal nog een extra nominatie en ik merk wel of ie mee mag spelen
.
(quote)
(quote)
. Prima.
Ik heb nu ook tijd om de loting te doen dus dan kunnen we hopelijk in 1 a 2 uur van start.62. Young Ejecta - Into Your Heart
0
geplaatst: 6 augustus 2015, 12:03 uur
* denotes required fields.