Muziek / Muziekgames / Latest 5 Years (album K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 mei 2015, 00:05 uur
Jullie mogen vinden dat ik moeilijk doe, maar vind mijn kritiek niet onredelijk. Als je sterke vermoedens hebt dat iemand bij regelmaat niet luistert moet je er soms iets van kunnen zeggen vind ik. Ik zit niet bewust te zoeken naar onregelmatigheden, maar dit trok toevallig mijn aandacht vanwege die laatste opmerking van thelion. Dan krijg ik de indruk dat het hem meer te doen om zijn aantal forumposts te doen is dan op het eerlijke verloop van het spel. 

0
geplaatst: 21 mei 2015, 01:10 uur
wibro schreef:
1. Chromatics - Kill for Love vs Nils Frahm – Spaces
De stand is nu 5-5.
Als er tot aan de 24 uur deadline verder niet meer gestemd wordt ga ik alsnog stemmen. Beide albums in deze battle heb ik gewaardeerd met een 4,0*. Daarom heb ik ook gepast omdat ik beide albums gelijkwaardig vond en daardoor niet tot een besluit kon komen.
De 24 uur zijn inmiddels verstreken. Dus voor mij om deze battle te beslissen en mijn stem gaat naar:1. Chromatics - Kill for Love vs Nils Frahm – Spaces
De stand is nu 5-5.
Als er tot aan de 24 uur deadline verder niet meer gestemd wordt ga ik alsnog stemmen. Beide albums in deze battle heb ik gewaardeerd met een 4,0*. Daarom heb ik ook gepast omdat ik beide albums gelijkwaardig vond en daardoor niet tot een besluit kon komen.
Chromatics - Kill for Love.
6-5
0
geplaatst: 21 mei 2015, 01:12 uur
2. Arcade Fire - The Suburbs vs Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy
1-0 (4,5*- 3,5*)
1-0 (4,5*- 3,5*)
0
geplaatst: 21 mei 2015, 08:46 uur
5-6
Edit: dacht dat ik hier op Kendrick stemde, blijkt het Kayne te zijn
. In dat geval is het verschil minder groot maar mijn stem gaat wel/alsnog naar Kayne dus de stand klopt gelukkig.
Edit: dacht dat ik hier op Kendrick stemde, blijkt het Kayne te zijn
. In dat geval is het verschil minder groot maar mijn stem gaat wel/alsnog naar Kayne dus de stand klopt gelukkig.
0
geplaatst: 21 mei 2015, 09:15 uur
5-7, allebei niet denderend.
En nog een stem voor Spaces.
Overigens kende ik dat andere album niet.

0
geplaatst: 21 mei 2015, 09:17 uur
3. PJ Harvey - Let England Shake vs Kendrick Lamar - Good Kid, m.A.A.d. City
0-1
0-1

0
geplaatst: 21 mei 2015, 09:24 uur
chevy93 schreef:

Ach, compenseert dat weer. Het Chromatics-album is een groot favoriet van me maar ik ken Spaces dan weer niet.
0
geplaatst: 21 mei 2015, 09:27 uur
Arrie schreef:
Ach, compenseert dat weer. Het Chromatics-album is een groot favoriet van me maar ik ken Spaces dan weer niet.
(quote)
Die kan ik je zeker wel aanraden. Hoewel Spaces het natuurlijk niet haalt bij het magistrale echte livewerk is wel een schitterend live-album, een van de mooiste die ik ken.

Of Chromatics iets voor Chevy is weet ik dan weer niet.
0
geplaatst: 21 mei 2015, 09:29 uur
Ik zal hem weleens opzoeken, maar hij is me wat lang. 
Maargoed, dat geldt ook voor Kill for Love.

Maargoed, dat geldt ook voor Kill for Love.
0
geplaatst: 21 mei 2015, 09:35 uur
Ik kan je garanderen dat bij Nils Frahm de tijd vaak lijkt te vliegen. Dat je soms helemaal niet door hebt dat de nummers zo lang duren. Laat de lengte je in ieder geval niet tegenhouden. Mocht je toch meer behoefte hebben aan een korter album dan kun je ook prima instappen bij Wintermusik dat slechts net een half uur duurt.
0
geplaatst: 21 mei 2015, 09:37 uur
Gretz schreef:
Ik kan je garanderen dat bij Nils Frahm de tijd vaak lijkt te vliegen. Dat je soms helemaal niet door hebt dat de nummers zo lang duren. Laat de lengte je in ieder geval niet tegenhouden. Mocht je toch meer behoefte hebben aan een korter album dan kun je ook prima instappen bij Wintermusik dat slechts net een half uur duurt.
Wintermusik ken ik al en vind ik erg mooi.

0
geplaatst: 21 mei 2015, 10:49 uur
3-5, hup hiphopfinale! Als Kanye al van AF kan winnen zie ik het nog best gebeuren ook.
0
geplaatst: 21 mei 2015, 10:56 uur
Nu Nils Frahm eruit ligt lijkt een hiphop finale me wel de beste optie ja!
* denotes required fields.