Muziek / Muziekgames / De beste band / artiest aller tijden K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juni 2015, 20:35 uur
Arrie schreef:
Dat is heel simpel uit te leggen: dat er veel liefhebbers van The Stone Roses zijn, zegt nog niks over het aantal mensen die er erg weinig mee hebben. Tegelijkertijd vindt iedereen Armstrong wellicht prima. Als dan precies de mensen stemmen die niet veel met The Stone Roses hebben stemmen, heb je zo'n uitslag. Maar dat zijn dan nog geen haatstemmen of anti-stemmen natuurlijk, dat is gewoon stemmen op degene die je het beste bevalt. En ja, in het KO-systeem kun je nou eenmaal verrassende uitslagen krijgen.
Dat is heel simpel uit te leggen: dat er veel liefhebbers van The Stone Roses zijn, zegt nog niks over het aantal mensen die er erg weinig mee hebben. Tegelijkertijd vindt iedereen Armstrong wellicht prima. Als dan precies de mensen stemmen die niet veel met The Stone Roses hebben stemmen, heb je zo'n uitslag. Maar dat zijn dan nog geen haatstemmen of anti-stemmen natuurlijk, dat is gewoon stemmen op degene die je het beste bevalt. En ja, in het KO-systeem kun je nou eenmaal verrassende uitslagen krijgen.
Te verklaren valt dit inderdaad wel, maar de odds waren op voorhand nou niet bepaald in het voordeel van Louis, vandaar mijn oorspronkelijke

Met Joni gaat-ie het nog lastig krijgen

0
geplaatst: 4 juni 2015, 20:42 uur
johan de witt schreef:
Te verklaren valt dit inderdaad wel, maar de odds waren op voorhand nou niet bepaald in het voordeel van Louis, vandaar mijn oorspronkelijke
(quote)
Ik begrijp wat je bedoelt. Als het om nummers vs. nummers ging dan was waarschijnlijk alleen What a Wonderful World competitief geweest.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 20:49 uur
0
geplaatst: 4 juni 2015, 20:50 uur
Wat een geneuzel elke keer weer, Queen is een van de grootste/populairste bands ooit. Ja echt ongelofelijk 

0
geplaatst: 4 juni 2015, 20:52 uur
Ja, stel je voor dat mensen Queen leuker vinden dan The Sound... Dat zou niet moeten kunnen, laten we er een verbod op stellen.
Eens met vigil dus.
Eens met vigil dus.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 20:53 uur
Ja, ongelofelijk ja. Queen is wel leuk maar The Sound is gewoon intens tot op het bot. Dat Queen één van de bestverkopende artiesten ooit zijn boeit me lekker niet.
3-1
3-1
0
geplaatst: 4 juni 2015, 20:55 uur
Nee maar dat is natuurlijk wel een graadmeter dat ze enorm veel aanhangers hebben en dat die dus wel eens punten kunnen gaan halen.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 20:59 uur
Gretz schreef:
Als het om nummers vs. nummers ging dan was waarschijnlijk alleen What a Wonderful World competitief geweest.
Das wellicht zijn bekendste werk maar in mijn ogen zeker niet het beste. Van zijn 'recente' werk vind ik overigens We Have All the Time in the World erg goed.Als het om nummers vs. nummers ging dan was waarschijnlijk alleen What a Wonderful World competitief geweest.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 21:00 uur
Johnny Marr schreef:
Ja, ongelofelijk ja. Queen is wel leuk maar The Sound is gewoon intens tot op het bot. Dat Queen één van de bestverkopende artiesten ooit zijn boeit me lekker niet.
3-1
3-1
Mij ook niet, het gaat me er meer om dat het toch niet raar is als mensen Queen leuker vinden? Alsof die mensen een mindere smaak hebben ofzo...
0
geplaatst: 4 juni 2015, 21:03 uur
Ik had gewoon gehoopt op wat erkenning voor The Sound, zij hebben het nooit gekregen, Queen wel. Maar het is maar een KO idd, ik moet het me niet zo aantrekken 

0
geplaatst: 4 juni 2015, 21:34 uur
Normaal gesproken stem ik er snel op mr. Oldham, maar omwille van Revelation (en gewoon Da Capo) toch maar Love.
1-3
1-3
* denotes required fields.