Muziek / Muziekgames / De beste band / artiest aller tijden K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juni 2015, 19:53 uur
Die energie die de Sex Pistols uitstralen in hun muziek, de zang van Lydon én de liedjes an sich doen mij veel meer dan eender welk Zappa-nummer dat ik ooit gehoord heb.
0
geplaatst: 2 juni 2015, 19:54 uur
Sex Pistols hebben maar één goed album uitgebracht, Frank Zappa meerdere.
0
geplaatst: 2 juni 2015, 19:57 uur
LucM schreef:
Dat is voor mij niet relevant, Sex Pistols hebben één album uitgebracht dat voor mij helemaal raak is. Van Zappa heb ik van alles gehoord, maar bijzonder weinig dat me iets doet.
0
Misterfool
geplaatst: 2 juni 2015, 20:45 uur
Arrie schreef:
Dat is voor mij niet relevant, Sex Pistols hebben één album uitgebracht dat voor mij helemaal raak is. Van Zappa heb ik van alles gehoord, maar bijzonder weinig dat me iets doet.
(quote)
En de Sex Pistols hebben met dat ene album natuurlijk wel een soort omslag in het muzikale denken weten te bewerkstelligen. Nou is punk, naast R&B, mijn minst favoriete genre, dus mijn stem zou naar Frank Zappa gegaan zijn. Frank Zappa is meer een cult-figuur; al denk ik ergens dat zijn invloed wel eens onderschat wordt.
0
geplaatst: 2 juni 2015, 20:46 uur
Misterfool schreef:
En de Sex Pistols hebben met dat ene album natuurlijk wel een soort ommeslag in het muzikale denken weten te bewerkstelligen.
(quote)
En de Sex Pistols hebben met dat ene album natuurlijk wel een soort ommeslag in het muzikale denken weten te bewerkstelligen.
Dat klopt, maar ik beoordeel wel puur op persoonlijke smaak, dus dat heb ik niet in m'n stem meegenomen. Sex Pistols doen me gewoon meer, simple as that.
0
geplaatst: 2 juni 2015, 20:53 uur
2-4 ook hier erg moeilijk
Frank Zappa was inderdaad een cultfiguur en moest het niet van de commerciële successen hebben, zijn talent en invloed is onmiskenbaar.
Frank Zappa was inderdaad een cultfiguur en moest het niet van de commerciële successen hebben, zijn talent en invloed is onmiskenbaar.
* denotes required fields.