MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Songtitels met 'Heart' (K.O.)

zoeken in:
Cured
Gretz schreef:
Beste wat nog over is.
ook het enige nummer na 2000 (een teken aan de wand) en wat mij betreft geen sterke song: al het andere (bijna) is beter ('plastic' popdeuntje)....maar ieder zijn ding

2. U2 – Heartland vs. Heather Nova - Heart and Shoulder

1-0

2-1 (net terug van het concert van Heather Nova in Tivoli/Vredenburg dat ze afsloot met een fraaie akoestische versie van dit nummer )

3-1 jeugdsentiment..ander net zo mooi..

Kees-Jan schreef:
2-1 (net terug van het concert van Heather Nova in Tivoli/Vredenburg dat ze afsloot met een fraaie akoestische versie van dit nummer )

Gaaf!

3. Roxy Music - In Every Dream Home A Heartache vs. Blondie - Heart of Glass

1-0

2-0

Heart of Glass ook top

Cured
3-1

3-2

Heart of Glass is topper!

Cured schreef:
(quote)
ook het enige nummer na 2000 (een teken aan de wand) en wat mij betreft geen sterke song: al het andere (bijna) is beter ('plastic' popdeuntje)....maar ieder zijn ding

Plastic popdeuntje.

Cured
Ja....Je mag je mening toch geven ? (tenminste nu wel weer ). Als je zelfs van Bonnie Tyler verliest zegt dat genoeg.....Ik heb niks tegen '(dance)pop', maar het moet wel iets speciaals hebben en dat heeft dit nummer niet. Jij en anderen houden daar blijkbaar wel van...prima.

Veel gekker heb ik het hier niet gehoord, volgens mij heb je nu definitief je verstand verloren.

Cured
Nee, jij hoort ook bij die club dus snap ik jouw reactie wel. Ik ben van jouw toch meer kwaliteit gewent in deze hoek, maar...nevermind . Vaak hebben wij trouwens wel dezelfde uitslagen, maar er moet ook verschil zijn (en dat hebben we : te veel gitaar/'kibboets' ).

Cured
4. De Dijk - Groot Hart vs. Moby - Why Does My Heart Feel So Bad?

1-0

(Moby kan ik wel waarderen overigens : hangt bij K.o's veel van af wie on-line zijn.....je weet vaak wel wie wat kiest als het om elctronic/dance/pop gaat)

Gast
geplaatst: vandaag om 16:33 uur

geplaatst: vandaag om 16:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.