Muziek / Muziekgames / Songtitels met 'Heart' (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 29 oktober 2015, 14:04 uur
Cured schreef:
Ja....Je mag je mening toch geven ? (tenminste nu wel weer
). Als je zelfs van Bonnie Tyler verliest zegt dat genoeg.....Ik heb niks tegen '(dance)pop', maar het moet wel iets speciaals hebben en dat heeft dit nummer niet. Jij en anderen houden daar blijkbaar wel van...prima.
Ja....Je mag je mening toch geven ? (tenminste nu wel weer
). Als je zelfs van Bonnie Tyler verliest zegt dat genoeg.....Ik heb niks tegen '(dance)pop', maar het moet wel iets speciaals hebben en dat heeft dit nummer niet. Jij en anderen houden daar blijkbaar wel van...prima. Nee, dat zegt dus eigenlijk vrij weinig. Heartbeats vorig jaar op 646 in de MuMeLadder. Waar stond Bonnie Tyler ook alweer?

Ja en dat heeft allemaal te maken met nominaties, stemgedrag en mensen die op het juiste tijdstip online. Ik kan me er niet echt druk om maken, maar ik blijf het wel apart hebben dat dit soort K.O.'s op MuMe zoveel weg hebben van de gemiddelde playlist van Radio 10.
0
geplaatst: 29 oktober 2015, 14:20 uur
Mijn stem zou vaak uitgaan naar De Dijk maar Groot Hart is toch echt één van hun minder bijzondere nummers.
0
Cured
geplaatst: 29 oktober 2015, 15:22 uur
Aan Gretz : tsja, als Bonnie Tyler al wint van dat Mes, wat heb je dan nog te zeggen ?
(mijn stem was een soort van armoede keus)
De MM ladder is net zo onveranderlijk grosso modo als de Sky Radio of wat voor lijst dan ook. De ene is wat dat betreft net zo 'onveranderlijk' als de andere.
(mijn stem was een soort van armoede keus)De MM ladder is net zo onveranderlijk grosso modo als de Sky Radio of wat voor lijst dan ook. De ene is wat dat betreft net zo 'onveranderlijk' als de andere.
0
Cured
geplaatst: 29 oktober 2015, 16:25 uur
5. Roxette - Listen To Your Heart vs. Feargal Sharkey - A Good Heart
0-1
0-1
0
geplaatst: 29 oktober 2015, 16:39 uur
Cured schreef:
Aan Gretz : tsja, als Bonnie Tyler al wint van dat Mes, wat heb je dan nog te zeggen ?
(mijn stem was een soort van armoede keus).
(mijn stem was een soort van armoede keus). Dat er veel mensen met een conservatieve smaak meestemmen?

Overigens is Total Eclipse of the Heart natuurlijk wel een klassieker.
0
geplaatst: 29 oktober 2015, 16:59 uur
Cured schreef:
De MM ladder is net zo onveranderlijk grosso modo als de Sky Radio of wat voor lijst dan ook. De ene is wat dat betreft net zo 'onveranderlijk' als de andere.
Dat is natuurlijk niet waar. Gemiddeld 200 binnenkomers elk jaar in de Ladder. Aan de top zijn de verschuivingen iets minder groot, maar bijvoorbeeld een Eefje de Visser en Kanye West die vrijwel vanuit het niets in de Top 400 binnenkomen geven wel aan dat het qua variatie en veranderlijkheid in de MML een stuk beter zit dan in de meeste andere allertijdenlijsten. Daar domineren de nummers uit de jaren 80 ook, maar de recentere nummers worden in tegenstelling tot hier niet allemaal al voor derde ronde weggestemd.
0
Cured
geplaatst: 29 oktober 2015, 17:15 uur
Voor mij wel.....ik ben afgehaakt met die Mume-ladder, ......enfin, plezier ermee, Geert.
edit: het is ook makkelijker om met een relatief klein clubje wat veranderingen in de Mume-ladder in de hogere regionen te maken/krijgen dan met een Radio Top 2000, vooral als je een handvol gelijkgzinden hebt met 'nieuwe' muziek. Het heeft ook met opzet te maken.
Game On !
edit: het is ook makkelijker om met een relatief klein clubje wat veranderingen in de Mume-ladder in de hogere regionen te maken/krijgen dan met een Radio Top 2000, vooral als je een handvol gelijkgzinden hebt met 'nieuwe' muziek. Het heeft ook met opzet te maken.
Game On !

0
geplaatst: 29 oktober 2015, 17:19 uur
3-6
6. Golden Earring - Just a Little Bit of Peace in My Heart vs. Janis Joplin - Piece of my Heart
1-0
6. Golden Earring - Just a Little Bit of Peace in My Heart vs. Janis Joplin - Piece of my Heart
1-0
* denotes required fields.